00283-2014-0010

BG-Банско: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg/bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на работен проект за ландшафтно и архитектурно – художествено оформление на градски парк и план за застрояване в ПИ 02676.501.1023 по КК на гр. Банско /УПИ I кв. 187 по плана на гр. Банско/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител за подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект за ландшафтно и архитектурно – художествено оформление на градски парк и план за застрояване в ПИ 02676.501.1023 по КК на гр. Банско /УПИ I кв. 187 по плана на гр. Банско/, съгласно обема и обхвата, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническото задание/Техническите спецификации изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и за упражняване на авторски надзор по време на строителството.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000, 71220000, 71315000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Архитектурно проектиране
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В проекта да се заложат паркови елементи и площи за: 1. Главна и второстепенна алейни мрежи – реконструкция на съществуващата и прокарване на нови 2. Детски площадки, съобразени с различните възрастови групи 3. Езеро – реконструкция 4. Ресторант – 100-200 места 5. Павилиони за кафе и закуски – 2-3 бр. по 30-50 кв.м. ЗП 6. Зона за разходка на кучета 7. Park street fitness – фитнес на открито 8. Скейт рампи 9. Велоалея 10. Тоалетни за мъже, жени, деца и инвалиди 11. Пикник с барбекю 12. Естрада за представления за деца 13. Пейки, кошчета за отпадъци, осветителни тела, чешми, отводнителни решетки 14. Оформление на главен вход и ограда 15. Алея с бюст-паметници на бележити личности 16. Информационни табели и хоризонтална маркировка 17. Сграда за парково стопанство – 50 кв. м. 18. Беседки. В проекта да се предвидят външни инженерни мрежи и системи, осигуряващи сградите и елементите на парка: 1. Електро 2. ВиК 3. Отопление 3. Напоителна система 4. Видеонаблюдение 5. Безжичен интернет. СЪДЪРЖАНИЕ НА ЗАСТРОИТЕЛНИЯ ПЛАН И РАБОТНИЯ ПРОЕКТ 1. Графична част 1.1. Застроителен план /ЗП/ - опорно сравнителен план в М 1:250 - план за застрояване в М 1:500 - схема на зониране на парка в М 1:500 - план-схема за разполагане на преместваеми обекти и рекламни съоръжения в М 1:500 - сборна схема за мрежите на електро, ВиК, напоителна система, видеонаблюдение в М 1:500 - идейно-дендрологичен проект в М 1:250 - вертикална планировка в М 1:250. 1.2. Работен проект за архитектурно-художeствено оформление на парка - работни проекти за сградите и съоръженията в парка в М 1:50 и М 1:100 - работни проекти за мрежите на инженерната инфраструктура в М 1:250 и детайли - проект за ПБЗ - проект за ПБ - проект за вертикална планировка и трасировъчен план в М 1:250 - проект за енергийна ефективност за сградите от парка - дендрологичен проект в М 1:250 - посадъчна схема в М 1:500 - детайли и визуализация на настилки, ограда, вход, паркови съоръжения и елементи и др., необходими за реализация на проекта в мащаб необходим за изпълнение на проекта. 2. Текстова част 2.1. Застроителен план - обяснителна записка с показатели за застрояване и баланс на територията по видове площи /зони/. 2.2. Работен проект за архитектурно-художествено оформление на парка - обяснителни записки по частите на проекта с количествени сметки. Проектантите, изработили отделните части на работния проект, се задължават да изпълняват авторски надзор по време на реализацията на проекта, съставяне и подписване на протоколи по време на строителството, участие в приемателни комисии.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 500 лв. (петстотин лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Гаранцията за авансово плащане ще се освободи до 90 календарни дни, считано от влизането й в сила, което става при получаване на авансовото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след получаване на междинното плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, когато се счита, че авансът е изработен и не следва повече да бъде гарантиран с гаранция за авансово плащане. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Представените образци на банкови гаранции в документацията за участие са задължителни за участниците само по отношение на условията, описани в тях.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на ................ (според офертата на избрания за изпълнител участник, но не повече от 20 %) % от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинно плащане - в размер на 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените услуги, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на проектантските услуги и б) и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на проекта и издаване на разрешения за строеж за подобектит и представяне на оригинална фактура. Възложителят извършва окончателното плащане по настоящия договор, за който има сключени договори за подизпълнение, когато е приложимо, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички приети от възложителя работи в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. В случаите, когато при приемането на работата изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, възложителят извършва окончателното плащане по настоящия договор, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства. 4. Начин на плащане за упражняване на авторски надзор за обектите цена за пътуване от и до обектите и часови ставки: 1. За експерт, технически контрольор и проектант с пълна проектантска правоспособност – ........ лв./час; 2. За технически сътрудник – ....... лв./час.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с подготовка на инвестиционен проект, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1„Документи за подбор“,включващ:1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка (по обр.);2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при усл. на док-ята за участие;3.Адм.сведения (по обр.);4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката (по обр.);5.Представяне на участника,което включва:а)посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата;б)декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”–„д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1, 2 (пред. първо), 4 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП.Когато участникът е чуждестранно физ. или юр. лице,то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изискв.по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 в държавата,в която са установени.Декл. се подписва в съответствие с чл. 47, ал. 9 ЗОП.В декл.се включва и инф. относно публичните регистри,в които се съдържат посочените обстоятелства,или комп. орган,който съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.Обстоят. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП,наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в раздел ІII.1.4. по-горе; Когато у-кът в процедурата е чуждестранно физ. или юр.лице или техни обединения,документа по т.5 се представя в офиц. превод;6.Копие на договор за обединение,когато уч-кът е обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обед.-и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;7.Документ за гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;8. Док-ва за техн. възможности и квалиф.,съобр. раздел ІІІ.2.3 по-долу;9.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по обр.);10.Декл. по чл.56, ал. 1, т. 8 ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.); 11.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);12.Декл. за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-"д", т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима; Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – (по образец Приложение № 20) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. Дек-я по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец Приложение № 21). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. Другите изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Допълнителна информация от настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността – по образец № 7 (в оригинал). Към списъка на услугите следва да има доказателство за извършената услуга, а именно: а) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на изискуемите лица, които отговарят за извършването на услугата - по образец № 8 (в оригинал). Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени услуги през предходните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, които са сходни с предмета на поръчката. Под „еднакви“ или „сходни услуги" се разбират дейности по разработване на инвестиционен проект във фаза работен или технически проект за ландшафтно и архитектурно – художествено оформление на парк и/или на градска градина и/или на зелени площи. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на д-ра екип от експерти,притежаващ комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин. състав: o Ръководител проектантски екип Квалификация и умения: инженер-проектант (инженер-озеленител или инженер-геодезист или ХТС/ВиК/ХМС инженер или пътен инженер /комуникатор/ или електро-инженер), архитект или еквивалент; Професионален опит: 5 години по специалността си, както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; o Ключов експерт № 2 – Главен проектант Квалификация и умения: висше образование – архитект, ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалент; Професионален опит: 5 години по специалността си. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; o Не-ключови експерти Освен горепосочените ключови експерти Участниците следва да ангажират и не-ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Участникът трябва да разполага минимум със следните неключови експерти за проектиране – екип от проектанти по всички части на инвестиционния проект – лица с необходимата квалификация и правоспособност, съгласно чл. 229 и чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП или еквивалентна квалификация и правоспособност, като същите да разработят съответните части на инвестиционния проект, а именно: архитектура, геодезия, електро, ВиК, ОВК, паркоустройство и благоустройство, пожарна безопасност, план за безопасност и здраве, Минимални изисквания към не-ключовите експерти за проектиране: Не-ключовите експерти следва да имат завършена квалификационна степен висше образование, мин. 3 години опит по специалността, наличие на пълна проектантска правоспособност; У-кът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две поз. от изискуемия експертен състав – ключови и неключови експерти). При участие на обединения,които не са юр. лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Качество на изпълнение: Обяснителна записка, Организация на работата, Мерки за превенция и управление на потенциални рискове и Оценка на представения от участника инвестиционен проект във фаза идеен проект “Ландшафтно и архитектурно-художествено оформление на градски парк и план за застрояване в ПИ 02676.501.1023 по КК на гр. Банско /УПИ I кв. 187 по плана на гр. Банско/“ и информация за застроителния план) ; тежест: 80
Показател: Предлагана цена; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2014 г.  Час: 13:00
Място

зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 13.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение,което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности по строителен надзор;14.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по обр.);15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение,вкл. и срок за изпълнение на поръчката,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение (по обр.).Представените образци в документацията за участие и условията,описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.5 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация",ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Банско, "Профил на купувача" от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Съобщението за отварянето на цените ще бъде публикувано отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път, и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://bansko.bg/Профил-на-купувача/Обществени-поръчки, на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ