00115-2014-0017
Технически редакции | ||
11.09.2014 14:03 ч. : | 11/09/2014 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.09.2014 14:03 ч. : | 11/09/2014 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Стела Горчева - дизайнер, ОП "Русе арт", Даниела Бирова - ръководител звено "Туризъм и маркетинг", ОП "Русе арт", тел. 082 834 917; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", Община Русе, тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 834917, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: ОП "Русе арт"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на информационни и рекламни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка. Обособена позиция I. Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие; Обособена позиция II. Сувенирна (печатна) реклама.
Възлагане на обществена поръчка
Изработване на информационни и рекламни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка: Обособена позиция I. Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие (афиши, плакати, покани, дипляни, брошури, каталози, флаери, грамоти, пътеводители, двуезични брошури, листовки и др.); Обособена позиция II. Сувенирна (печатна) реклама (хартиени чантични с лого, календари, тефтери и др.). Срокът за изпълнение на всяка конкретна заявка се определя във възлагателно писмо.
22462000, 79341000
Описание:
ДА
НЕ
Посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е 33 010 лв. без ДДС, като за всяка обособена позиция не трябва да надхвърля следните стойности: Обособена позиция I. - 20 410 лв. без ДДС; Обособена позиция II. - 12 600 лв. без ДДС. Количествата са ориентировъчни и доставките ще се извършват след предварително заявени видове и количества, съгласно Приложения 1 и 2 към Документацията за участие. Доставките ще се извършват до склада на общината/второстепенните разпоредители, като артикулите следва да са пакетирани съгласно направените заявки. Възможно е възлагане на допълнитела доставка. Участниците трябва да посочат в ценовите си оферти единична цена за всеки вид материал. Участниците ще бъдат отстранявани при подадена по-висока прогнозна стойност от посочената в приложенията.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
oГаранция за участие Всеки участник представя заедно с офертата гаранция за участие в процедурата в размер на: Обособена позиция I. – 204,1 лв. без ДДС; Обособена позиция II. – 126 лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка, включително да е изписано за коя позиция се отнася. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, както и обособената позиция, за която участва. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка посочена в обявлението, а именно - ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. oГаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС (отнася се и за двете обособени позиции); Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение; Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване; При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, включително обособената позиция, за която се представя гаранцията; При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя.
Възложителят определя следният начин на плащане - Плащането ще се осъществява по банков път, по фактура оригинал, за действително доставените видове и количества материали, на база на единичните цени, посочени в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след доставка на всеки тираж на предварително заявените артикули, след проверка на качеството и количеството на предадените материали и представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Фактурата следва да бъде издадена на всеки разпоредител, според приложен списък.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
11.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие (афиши, плакати, покани, дипляни, брошури, каталози, флаери, грамоти, пътеводители, двуезични брошури, листовки и др.);
22462000
Описание:
Посочената прогнозна стойност е без ДДС.
Сувенирна (печатна) реклама (хартиени чантични с лого, календари, тефтери и др.).
22462000
Описание:
Посочената прогнозна стойност е без ДДС.