00589-2014-0015

BG-Перник:

РЕШЕНИЕ

Номер: 137 от 09.09.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" №1А, За: инж.Венелин Богев, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684272, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: отдел "Инвестиции и Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: 1.Възстановяване сградата на училището в с.Мещица 2.Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник 3.Възстановяване на сградата на ДКЦ “Трета поликлиника”, гр.Перник

II.3) Кратко описание на поръчката

Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: Об.позиция 1 “Възстановяване сградата на училището в с.Мещица – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълняват фундаменти , рандбалки , колони и греди , нова тухлена зидария и стоманобетонова плоча , подмяна на покривната конструкция, довършителни вътрешни работи. Об.позиция 2: Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълнява общо укрепване на конструкцията и локално възстановяване на напуканите зидове , нов дървен покрив , довършителни вътрешни работи. Об.позиция 3:Възстановяване сградата на на ДКЦ “Трета поликлиника” гр.Перник – възстановителните дейности на сградата включват покривни , фасадни , вътрешни строително- ремонтни работи и мълниезащита.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45214210, 45215100, 45261900, 45443000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на основни училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Довършителни строителни работи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 136 от 28.08.2014 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 589-2014-15
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

621192

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.08.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2 Икономически и финансови възможности Минимални изисквания IV.3.8) Условия при отваряне на офертите

Вместо:

Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 500 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Условия при отваряне на офертите Дата: 01.10.2014 г. Час: 10:00

Да се чете:

Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 20 /двадесет/ процента от стойността на всяка отделна обособена позиция , за която подава оферта участникът , както следва: 1 - ва обособена позиция: 65 635, 8 лв. без ДДС 2- ра обособена позиция: 81 523.2 лв. без ДДС 3-та обособена позиция: 58 087.6 лв. без ДДС При участие в повече от една обособени позиции стойността на разпологаемият финансов ресурс е сбор от стойността по отделните обособени позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Условия при отваряне на офертите Дата:08.10.2014. Час:10:00

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
30/09/2014 16:30
Да се чете:
07/10/2014 16:30
V.9) Друга допълнителна информация:

Съгласно Документацията за участие , Раздел 3.Описание на проекта и обекта на поръчката, ІІ.2 Пълно описание на предмета на обществената поръчка - срок за изпълнение е посочено: " Срокът за изпълнение е 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на сключване на договора , но не по-късно от 31.12.2014г. " Отпада изискването срокът за изпълнение да е не по-късно от 31.12.2014г. В документацията за участие Раздел 5 "Образци и приложения" Приложение 15 - Техническо предложение, предвижда : " Срокът за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава, максималния срок за изпълнение, посочен в обявлението, а именно: 120 ( сто и двадесет ) календарни дни , но не по-късно от 31.12.2014г." Отпада изискването срокът за изпълнение да не е по-късно от 31.12.2014г. В документацията за участие , Раздел 4 "Изисквания и указания за участие в процедурата и подготовка на офертата" ; ІІІ. Минимални изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците : Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 20 /двадесет/ процента от стойността на всяка отделна обособена позиция както следва: 1 - ва обособена позиция: 65 635, 8 лв. без ДДС 2- ра обособена позиция: 81 523.2 лв. без ДДС 3-та обособена позиция: 58 087.6 лв. без ДДС При участие в повече от една обособени позиции стойността на разпологаемият финансов ресурс е сбор от стойността по отделните обособени позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

09.09.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Илинка Миткова Никифорова
Длъжност: И.Д.Кмет на Община Перник съгл. Заповед №1123/13.07.2012г.