03788-2014-0008
Технически редакции | ||
25.08.2014 14:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.08.2014 14:36 ч. : | 25/08/2014 14:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.08.2014 14:36 ч. : | 25/08/2014 14:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)
"Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Кн. Мария Луиза" N 84, За: Веселин Тодоров, Лъчезар Пеков, Розалина Георгиева, Р България 1202, София, Тел.: 029236 460; 028015 273; 029236 202, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 028319 071
Място/места за контакт: "Център за градска мобилност" ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofiatraffic.bg.
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Изграждане, внедряване и поддръжка на Система за автоматично позициониране на превозните средства на градския транспорт”
Поръчката включва извършването на следните услуги: 1. Изграждане на Система за автоматично позициониране и управление на превозните средства на градския транспорт, включваща: • Разработване, доставка и внедряване на софтуер за автоматично позициониране и управление на превозните средства на градския транспорт; • Доставка, монтаж и инсталация на хардуер, обслужващ системата; • Доставка и монтаж на бордово оборудване към наличния подвижен наземен състав на обществения градски транспорт в гр. София - оборудване за локализиране на превозно средство, за прехвърляне на данни към сървър и за информиране на водача на превозно средство за движението му съгласно разписанието (графика); • Интеграция със свързани системи и подсистеми на „Център за градска мобилност” ЕАД; 2. Обучение на служители на „Център за градска мобилност” ЕАД и транспортните оператори за работа със системата; 3. Приемателни тестове на системата и отчетност на основните етапи, свързани с изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката, а именно: изготвяне на дизайн, доставка, монтаж, изпитвания и въвеждане в експлоатация на системата; 4. Поддръжка и актуализация на внедрения софтуер в рамките на договора; 5. Поддръжка на инсталирания хардуер, обслужващ системата; 6. Сигурност, надеждност, непрекъснатост и резервираност над информацията при реализацията на Системата за автоматично позициониране на превозните средства.
34923000, 48800000, 35711000, 48000000, 48810000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
609306
18.06.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Раздел ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ. Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Раздел ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
25.08.2014 г.
Възложител