Версия за печат

04593-2014-0001

BG-Добрич: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ОБСЛУЖВАНЕ И ЛЕКА ПРОМИШЛЕНОСТ, бул. “25 септември” № 47, За: Нели Петрова, България 9300, Добрич, Тел.: 058602 197, E-mail: pg_to@abv.bg, Факс: 058602 197

Място/места за контакт: ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ОБСЛУЖВАНЕ И ЛЕКА ПРОМИШЛЕНОСТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: javascript:openURL(''http://pgtolp.com/.

Адрес на профила на купувача: http://pgtolp.com/op/prevoz2014/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПРЕВОЗ НА УЧЕНИЦИ ПРЕЗ УЧЕБНАТА 2014/2015Г. ОТ НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА ПО МЕСТОЖИВЕЕНЕ ДО УЧИЛИЩЕ И ОБРАТНО ПО ПРОЕКТ „РАВЕН ШАНС ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ” – ПРОЕКТ BG051PO001-4.1.05-0153

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ОБСЛУЖВАНЕ И ЛЕКА ПРОМИШЛЕНОСТ – гр.Добрич е бенефициент по проект BG051PO001-4.1.05-0153 „Равен шанс за професионално образование“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Една от дейностите по този проект включва транспортиране на обучаващите се в гимназията ученици, които живеят извън гр.Добрич, от населените места по тяхното местоживеене до училището в гр.Добрич и обратно във всеки учебен ден през учебната 2014/2015г. в срока на изпълнение на проекта (до 31.12.2014 г.). Учениците с местоживеене извън град Добрич, записани за обучение в гимназията за учебната 2014/2015г., се очаква да пътуват от различни различни населени места – общо 33 /тридесет и три/ населени места, посочени в спецификация. Общият очакван брой на учениците, които ще бъдат превозвани по поръчката е 106.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000, 60100000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Пътни транспортни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

превоз на ученици - 106 бр.; от 33 наеселени места до гр.Добрич и обратно във всеки учебен ден от сключването на договора до крайния срок на изпълнение на проекта - 31.12.2014 г.

Прогнозна стойност без ДДС
40833.53 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 400 ( четиристотин лева). Гаранцията за изпълнение ще бъде в размер между 1% и 5% от стойността на договора. Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ОБСЛУЖВАНЕ И ЛЕКА ПРОМИШЛЕНОСТ: Банка: "ЕКСПРЕСБАНК" АД ВАРНА BIC: TTBBBG22 IBAN: BG68TTBB94003109015808

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Ежемесечно до 15 дни след представяне на фактурата. Плащанията се извършват по банков път.Подробностите са уредени в проекта на договор

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.Изисква се притежаването на валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници - лиценз на Общността. 1. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от посочените по-долу обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 2.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лице по т. 2 от Раздел І от документацията е свързано лице по смисъла на § 1, т.23а от ДР на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3.Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 2, б.“а“ – б.“г“ и т. 3 се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 2, т.3 и т.4 с една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Документи: Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Удостоверение за актуално състояние ;Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо);декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, валиден лиценз за превоз на пътници. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, се представя и акта за създаването му в оригинал/нотариално заверен препис съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници - лиценз на Общността; Доказателства, удостоверяващи,че кандидатът е собственик или има на разположение технически изправни автобуси( основни и резервни), с които предлага да извършва превоза по настоящата поръчка; Застрахователни полици - валидни полици за задължителните застраховки - “Злополука на пътниците” и “Гражданска отговорност” на автомобилистите за МПС (основните и резервните автобуси), с които предлага да извършва превоза по настоящата обществена поръчка;Списък с изпълнени договори за превоз на деца и/или ученици през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: а) притежава валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници - лиценз на Общността; б) разполага с необходимия брой технически изправни автобуси от съответната категория/клас – 1( един) основен (собствени, наети или на лизинг) и 1 (един) резервен (собствени, на лизинг или наети), за извършване на превози по всеки изготвен от кандидата маршрут.Един резервен автобус може да бъде посочван като резервен за максимум три маршрута.Основният автобус по един маршрут не може да бъде основен или резервен по други маршрути по същата поръчка в)има валидни полици за задължителните застраховки - “Злополука на пътниците” и “Гражданска отговорност” на автомобилистите за МПС, с които предлага да извършва превоза по настоящата обществена поръчка г)да е изпълнил най-малко 1 (един) договор за транспорт на деца и/или ученици през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, придружен от препоръка за добро изпълнение. д)предлаганите маршрути трябва да обхващат всички 33 (тридесет и три) населени места, от които се очаква да се извозват ученици през учебната 2014г./2015г., посочени в спецификацията по настоящата обществена поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

шофьор с категория Д Е

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТРАНСПОРТ, ОБСЛУЖВАНЕ И ЛЕКА ПРОМИШЛЕНОСТ гр.Добрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ПРОЕК„РАВЕН ШАНС ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ” – ПРОЕКТ BG051PO001-4.1.05-0153, ОП"Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на обществената поръчка попада в приложното поле на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, като се събират стойностите на обществени поръчки с идентчен предмет на същия възложител, поради което Възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата. Обявлението е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя приложимост на предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от заинтересуваните лица в 10 дневен срок от уведомяването му за решението на възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Нели Петрова - координатор на ПРОЕКТ „РАВЕН ШАНС ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ” – ПРОЕКТ BG051PO001-4.1.05-0153, ОП РЧР, бул. “25 септември” № 47, България 9300, Добрич, Тел.: 058602 197, E-mail: pg_to@abv.bg, Факс: 058602 197

Интернет адрес/и:

URL: www.pgtolp.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ