01016-2014-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000662819

Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ), гр.София, ул."Братя Миладинови" № 112, За: д-р Маргарита Вълкова Велкова - Директор на НЦТХ, България 1202, София, Тел.: 02 9210417, E-mail: е-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: гр.София,район Сердика; ул."Братя Миладинови" № 112

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ncth.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ncth.bg//proceduri.

Електронен достъп до информация: http://www.ncth.bg//proceduri.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на медицински изделия, за вземане, преработване и съхраняване на кръв и кръвни съставки за 2014 година за нуждите на Центровете за трансфузионна хематология в страната и на многопрофилните болници за активно лечение, в чиято структура има отделение по трансфузионна хематология ( пластмасови сакове за вземане и преливане на кръв, епруветки, микрокювети, алуминиеви клипси) по 19 обособени позиции". Периодични доставки на медицински изделия за вземане,преработване и съхраняване на кръв и кръвни съставки за нуждите на НЦТХ-гр.София и четирите ЦТХ в страната, групирани в 19 обособени позиции на база следните характеристики: Пластмасови сакове за вземане на кръв, Епруветки, Кювети, Клипси. Количествата за всяко медицинско изделие от обособените позиции са посочени в количествената спецификация. За всички обособени позиции е задължително участниците да спазват задължителните минималните изисквания посочени от Възложителя в обявлението и документацията. Оферираните за изпълнение на обособените позиции и / или за номенклатурните единици включени в обема на обособените позиции (когато има такива) медицински изделия, по смисъла на ЗМИ трябва да отговарят освен на минималните задължителни изисквания поставени от Възложителя и на ЗМИ, на съответната Наредба по чл.18 от ЗМИ , на Директива 98/79/ЕЕС, Директива 93/42/ЕЕС.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Крайни получатели на „Периодични доставки на медицински изделия, за вземане, преработване и съхраняване на кръв и кръвни съставки за 2014 година за нуждите на Центровете за трансфузионна хематология в страната и на многопрофилните болници за активно лечение, в чиято структура има отделение по трансфузионна хематология ( пластмасови сакове за вземане и преливане на кръв, епруветки, микрокювети, алуминиеви клипси) по обособени позиции” са НЦТХ-гр.София и четирите ЦТХ в страната. За НЦТХ място на доставка е гр. София, ул."Братя Миладинови" № 112- франко склад на НЦТХ; За РЦТХ - гр.Пловдив място на доставка е:гр.Пловдив, бул."България" №234 Б ; За РЦТХ - гр. Стара Загора - място на доставка е гр.Стара Загора, ул ."Генерал Столетов" № 2; За РЦТХ-гр.Плевен място на доставка е гр.Плевен, ул. "Русе" № 36; За РЦТХ - гр.Варна - място на доставка е гр.Варна, ул."Цар Освободител" № 100
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е „Периодични доставки на медицински изделия, за вземане, преработване и съхраняване на кръв и кръвни съставки за 2014 година за нуждите на Центровете за трансфузионна хематология в страната и на многопрофилните болници за активно лечение, в чиято структура има отделение по трансфузионна хематология ( пластмасови сакове за вземане и преливане на кръв, епруветки, микрокювети, алуминиеви клипси) по обособени позиции”. Медицинските изделия за вземане, преработване и съхраняване на кръв и кръвни съставки са групирани в 19 обособени позиции, посочени подробно по-долу. Предлаганите медицински изделия трябва да отговарят на посочените минимални задължителни изисквания на ЗМИ, на наредбите по чл.18 от ЗМИ и на Директива 98/79/ЕЕС, Директива 93/42/ЕЕС. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни / прогнозни / и Възложителят не се задължава да ги заяви в пълен обем и стойност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141613, 33192500, 33190000

Описание:

Банки тип торбичка за кръв
Епруветки
Различни медицински уреди и изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2746536 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

01016-2014-0004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 073904 от 06.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 049 - 081203 от 11.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ОП-0049-14 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Единични пластмасови сакове за кръвовземане с CPD A1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ”ООД с ЕИК:131148628; ЕИ № ДДС: BG131148628, гр. София пк.1618, жк. Манастирски ливади” ул. „Пирин” № 32 ;, България 1618, София, Тел.: 02 8558345, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 586 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0050-14 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Двойни пласмасови сакове за кръвовземане с CPD A1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ”ООД с ЕИК:131148628; ЕИ № ДДС: BG131148628, гр. София пк1618, жк. Манастирски ливади” ул. „Пирин” № 32, България 1618, София, Тел.: 02 8558345, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 328000 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0056-14 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Двойни пластмасови сакове за кръвовземане с CPD + SAGM”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ПИ КЕЙ САЙЪНТИФИК” ЕООД с ЕИК: 200638154; ЕИ № ДДС: BG 200638154, гр. София 1231, бул. „Ломско шосе” № 228 А; ет. 3;, България 1231, София, Тел.: 02 8340081, E-mail: pk_scientific@abv.bg, Факс: 02 8340081

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27525 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0051-14 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Тройни пластмасови сакове за кръвовземане с CPD A1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ”ООД с ЕИК:131148628; ЕИ № ДДС: BG131148628, гр. София пк1618, жк. Манастирски ливади” ул. „Пирин” № 32, България 1618, София, Тел.: 02 8558345, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 350800 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0057-14 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Тройни пластмасови сакове за кръвовземане с CPD + SAGM”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ПИ КЕЙ САЙЪНТИФИК” ЕООД с ЕИК: 200638154; ЕИ № ДДС: BG 200638154, гр. София 1231, бул. „Ломско шосе” № 228 А; ет. 3, България 1231, София, Тел.: 02 8340081, E-mail: pk_scientific@abv.bg, Факс: 02 8340081

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 309150 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0052-14 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: "Четворни пластмасови сакове за кръвовземане с CPD A1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ”ООД с ЕИК:131148628; ЕИ № ДДС: BG131148628, гр. София пк1618, жк. Манастирски ливади” ул. „Пирин” № 32, България 1618, София, Тел.: 02 8558345, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 84400 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0045-14 / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: „Четворни пластмасови сакове за кръвовземане с CPD + SAGM”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ”ООД с ЕИК:121152973; ЕИ № ДДС: BG 121152973, гр. София 1202, ул. „Индустриална” № 11, ет.8;, България 1202, София, Тел.: 02 9531224, E-mail: ssapunarova@antisel.gr, Факс: 02 9524183

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 66182 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0046-14 / Обособена позиция №: 8 / Заглавие на обособената позиция: "Четворни пластмасови сакове за кръвовземане с вграден филтър за обезлевкоцитяване на цяла кръв за получаване на обезлевкоцитен еритроцитен концентрат и плазма с CPD + SAGM”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ”ООД с ЕИК:121152973; ЕИ № ДДС: BG 121152973, гр. София 1202, ул. „Индустриална” № 11, ет.8, българия 1202, София, Тел.: 02 9531224, E-mail: ssapunarova@antisel.gr, Факс: 02 9524183

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 407000 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0053-14 / Обособена позиция №: 9 / Заглавие на обособената позиция: „Четворни пластмасови сакове за кръвовземане с 2 вградени филтъра с CPD + SAGM”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ”ООД с ЕИК:131148628; ЕИ № ДДС: BG131148628, гр. София пк1618, жк. Манастирски ливади” ул. „Пирин” № 32, България 1618, София, Тел.: 02 8558345, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 585839 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0058-14 / Обособена позиция №: 10 / Заглавие на обособената позиция: „Четворни пластмасови сакове за кръвовземане с вграден филтър за обезлевкоцитяване на цяла кръв за получаване на обезлевкоцитен еритроцитен концентрат и плазма за микропедиатричната практика с CPD A1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ПИ КЕЙ САЙЪНТИФИК” ЕООД с ЕИК: 200638154; ЕИ № ДДС: BG 200638154, гр. София 1231, бул. „Ломско шосе” № 228 А; ет. 3;, България 1231, София, Тел.: 02 8340081, E-mail: pk_scientific@abv.bg, Факс: 02 8340081

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77820 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0043-14 / Обособена позиция №: 12 / Заглавие на обособената позиция: „Пластмасови сакове /сетове/ за апаратна тромбофереза и компесаторни разтвори – прекъснат цикъл”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЛК Сърджикъл” ООД с ЕИК : 121525671; ЕИ № ДДС: BG 121525671, гр. София, п.к.1680, община Красно село, кв. „Борово”, ул. „Ген. Стефан Тошев” № 8А, ет.2, ап. 3;, България 1680, София, Тел.: 02 4801234, E-mail: lksurgical@lks-bg.com, Факс: 02 4804480

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 378000 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0044-14 / Обособена позиция №: 13 / Заглавие на обособената позиция: „Пластмасови сакове /сетове/ за апаратна плазмафереза и компесаторни разтвори”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЛК Сърджикъл” ООД с ЕИК : 121525671; ЕИ № ДДС: BG 121525671, гр. София, п.к.1680, община Красно село, кв. „Борово”, ул. „Ген. Стефан Тошев” № 8А, ет.2, ап. 3;, България 1680, София, Тел.: 02 4801234, E-mail: lksurgical@lks-bg.com, Факс: 02 4804480

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4800 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0054-14 / Обособена позиция №: 15 / Заглавие на обособената позиция: „Вакуум епруветки с калиево EDTA с обем 5 – 10 мл и диаметър 10 - 15 мм ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ДИАМЕД”ООД с ЕИК:121062052; ЕИ № ДДС: BG 121062052, Седалище и адрес на управление: гр.София п.к.1113; Район Изгрев; ул. „Жолио Кюри” № 48 и адрес за кореспонденция: гр. София 1407; ул. „Христо Ценов” № 4, България 1113, София, Тел.: 02 9621755, E-mail: office@diamed.bg, Факс: 02 9621753

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 37420 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0055-14 / Обособена позиция №: 16 / Заглавие на обособената позиция: „Вакуум епруветки с калиево EDTA с обем 3 – 5 мл”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ДИАМЕД”ООД с ЕИК:121062052; ЕИ № ДДС: BG 121062052, Седалище и адрес на управление: гр.София п.к.1113; Район Изгрев; ул. „Жолио Кюри” № 48 и адрес за кореспонденция: гр. София 1407; ул. „Христо Ценов” № 4;, България 1113, София, Тел.: 02 9621755, E-mail: office@diamed.bg, Факс: 02 9621753

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9108 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0047-14 / Обособена позиция №: 17 / Заглавие на обособената позиция: „Микрокювети за фотометрично изследване на хемоглобин”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ”ООД с ЕИК:121152973; ЕИ № ДДС: BG 121152973 ; факс:, гр. София 1202, ул. „Индустриална” № 11, ет.8, България 1202, София, Тел.: 02 9531224, E-mail: ssapunarova@antisel.gr, Факс: 02 9524183

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 57350 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0048-14 / Обособена позиция №: 18 / Заглавие на обособената позиция: „Микрокювети за фотометрично изследване на ниски стойности хемоглобин в плазма”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ”ООД с ЕИК:121152973; ЕИ № ДДС: BG 121152973, гр. София 1202, ул. „Индустриална” № 11, ет.8, България 1202, София, Тел.: 02 9531224, E-mail: ssapunarova@antisel.gr, Факс: 02 9524183

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14856 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ОП-0059-14 / Обособена позиция №: 19 / Заглавие на обособената позиция: „Алуминиеви клипси за еднократна употреба"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЕПСИЛОН МЕДИКАЛ БЪЛГАРИЯ” EООД с ЕИК:131346819 с ЕИН по ДДС: BG 131346819, гр. София, п.к. 1000, район Оборище; бул. „Княз Александър Дондуков” № 5, вход 3; ап. 3, България 1000, София, Тел.: 02 9877447, E-mail: sales@eemb.bg, Факс: 02 9872022

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7700 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Финансовото изпълнение на договорите и доставките на медицинските изделия за вземане, съхраняване и преработка на кръв и кръвни съставки е със срок на изпълнение до 31.12.2014г. Количествата посочени в договорите (и съответно крайните стойности) са планирани в съответствие с реалните нужди на ЦТХ в страната и на МБАЛ, в чиято структура има ОТХ за период от една година, считано от датата на сключване на договор. Договорените количества и крайни стойности са "до" и Възложителят не се задължава да ги изпълни в пълен обем и стойности.Същите са формирани на база прогнозен брой дарители и изследвания и реалното им изпълнение е в зависимост от дейността и финансовите възможности на възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2014 г.