00823-2014-0005
BG-Летница: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Летница, бул. "България" №19, За: инж.Павлинка Чолакова, Република България 5570, Летница, Тел.: 06941 2163, E-mail: letnitsa@mail.bg, Факс: 06941 2256
Място/места за контакт: Община ЛетницаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.letnitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.letnitsa.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
«Доставка на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции»
Възлагане на обществена поръчка
«Доставка на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции». Обособените позиции са както следва: • Обособена позиция №1: Доставка на улични осветителни тела за улично осветление; • Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители; • Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника; • Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки; • Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване; • Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали.
34928500, 31500000, 43325000, 34144431, 16310000, 39121200, 39110000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Общата цена по доставката на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции и монтажа (в случаите когато е приложимо) е до 151 791.67 лева без ДДС. Прогнозната стойност определена без ДДС в лева по обособени позиции е както следва: • Обособена позиция №1: Доставка на улични осветителни тела за улично осветление – 83 333.33 лева без ДДС; • Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители – 16 бр. за обща цена 6 666.67 лева без ДДС; • Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника – 1 бр. за 25 000.00 лева без ДДС; • Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки – 13 333.33 лева без ДДС и поотделно както следва: - Моторна косачка (тип трактор) за косене – 2 бр. за обща цена 10 000.00 лева без ДДС; - Моторна косачка за косене – 3 бр. за обща цена 3 333.33 лева без ДДС. • Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване – 18 333.33 лева без ДДС и поотделно както следва: - Градински паркови пейки – 34 бр. за обща цена 8 333.33 лева без ДДС - Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 год. – 2 бр. за обща цена 10 000.00 лева без ДДС • Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали за обща цена 5 125.01 лева без ДДС и поотделно както следва: - Маса заседателна – 1 бр. за 816.67 лева без ДДС - Столове посетителски – 110 бр. за обща цена 3 666.67 лева без ДДС - Маси - 10 бр. за обща цена 641.67 лева без ДДС. Офертите на Участниците не трябва да надвишават горепосочената прогнозна стойност по обособени позиции.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка по обособени позиции е в размер, както следва за: * Обособена позиция №1:Доставка на улични осветителни тела за улично осветление – 400.00 лева; Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители – 30.00 лева; Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника - 125.00 лева; Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки - 60.00 лева; Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване - 90.00 лева; Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали - 25.00 лева. Ако участникът участва за повече от една обособена позиция на поръчката, то следва да внесе съответните гаранции за участие за всяка една поотделно и да представи отделен документ за гаранция. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в “Банка ДСК” ЕАД, клон Летница; IBAN: BG23STSA93003319012010, BIC: STSABGSF; б) банкова гаранция (оригинал) – трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите. Участникът е длъжен да удължи срока на гаранцията, с оглед осигуряване нейната валидност до сключване на договор. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира Изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в "Банка ДСК" ЕАД, клон Летница, BIC: STSABGSF; IBAN: BG23STSA93003319012010; б) банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора с определения за изпълнител участник. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на дейностите по доставката и монтажа (в случаите когато е приложимо), включени в предмета на настоящата поръчка е до 151 791.67 лева без ДДС, определен съобразно източника на финансиране. Плащането на поръчката се финансира със средства от държавния бюджет на Република България за 2014 г. съгласно Постановление на Министерски съвет № 164 от 19.06.2014 г. за одобряване на допълнителни трансфери за бюджетите на общини за 2014 г. Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат както следва: 1.Авансово плащане - В ценовото си предложение всеки участник посочва аванса (в проценти), който Възложителят следва да изплати след сключване на договора за изпълнение, но не повече от 30 /тридесет/ процента от стойността на договора по съответната обособена позиция, само и единствено след представена от Изпълнителя банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса. Обезпечението предварително се одобрява от Възложителя. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя към Възложителя. -сумата на аванса се приспада от окончателното плащане. 2.Междинно плащане - не се предвижда. 3.Окончателно плащане - Окончателното плащане се извършва при приключена и извършена доставка по съответната обособена позиция, въз основа на двустранно подписан окончателен приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ извършването на доставката и съответствието на доставеното оборудване/обзавеждане с Техническото предложение за изпълнение на поръчката от офертата на Изпълнителя и документите, придружаващи доставката. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от датата на издаване на оригинална фактура за дължимата стойност и след приспадане на аванса. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език и в съответствие със Закона за счетоводството. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя в посочените по-горе срокове, след представена оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла &1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка. ІV.Доставяното оборудване/обзавеждане да отговаря на БДС, на стандартите на ЕС или еквивалентни такива, което се удостоверява със сертификат за качество и произход, декларация за съответствие или еквивалент. V.Доставеното оборудване/обзавеждане трябва да е придружено със съответните сертификати за качество и гаранционен срок съгласно изискванията на БДС /ако е приложимо/и/или на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него). VІ.Участниците с офертата си да представят Сертификати/Декларации за съответствие на доставеното оборудване/обзавеждане, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на оборудването/обзавеждането със съответните директиви или стандарти или други документи доказващи качеството на продукта или декларация за произход, в която да се декларира, че горните сертификати ще се представят с доставката на оборудването/обзавеждането-заверени копия от участника и оторизиран превод на български език. Забележка: За посочен конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство съгласно чл.32, ал.2 от Закона за обществените поръчки да се чете „или еквивалент”.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Летница, бул. "България" №19, заседателна зала "Форум"
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Желаещите да получат Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Получаването на документация по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разясненията по документацията в официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”, най-малко два работни дни преди отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба се подава съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепяства достъпа или участието на лица в процедурата, се подава в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.
23.07.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на улични осветителни тела за улично осветление
34928500
Описание:
Количеството улични осветителни тела за улично осветление е както следва: 1. Улични осветителни тела - 20 W – 300 бр. 2.Улични осветителни тела 40 W – 700 бр.
Паркови осветители с рогатка, три фенера и енергоспестяваща лампа
34928500, 31500000
Описание:
Паркови осветители с рогатка, три фенера и енергоспестяваща лампа – 16 бр.
Универсална почистваща машина (малка метачна машина)
34144431
Описание:
Универсална почистваща машина (малка метачна машина) – 1 бр.
Доставката включва: 1.Моторна косачка (тип трактор) за косене 2.Моторна косачка за косене.
16310000
Описание:
1.Моторна косачка (тип трактор) за косене – 2 бр. 2.Моторна косачка за косене – 3 бр.
Доставката включва: 1.Градински паркови пейки 2.Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години
43325000
Описание:
1.Градински паркови пейки - 34 бр. 2.Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години - 2 бр.
Доставката включва: 1.Маса заседателна 2.Столове посетителски 3.Маси
39121200, 39110000
Описание:
1.Маса заседателна - 1 бр. 2.Столове посетителски - 110 бр. 3.Маси - 10 бр.