00193-2014-0009

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" №8, За: Донка Симеонова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски" №8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на тонери за лазерни принтери, организиране и провеждане на събития (работни срещи, кръгла маса на конференция и пресконференция), изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали“ в изпълнение на договор BG051PO001-3.1.07-0022 „Създаване и актуализиране на учебни програми за обучение на студентите в областта на управление на ресурси в предприятията“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет – София, с изключение на подпозиция 2 (Услугите, свързани с организиране на кръгла маса на конференция) от Дейност „А”, от част 6.2. Техническа спецификация за обособена позиция 2 – град Созопол.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е доставка на тонери за лазерни принтери, организиране и провеждане на събития (работни срещи, кръгла маса на конференция и пресконференция), изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на договор „Създаване и актуализиране на учебни програми за обучение на студентите в областта на управление на ресурси в предприятията” и включва следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на тонери за лазерни принтери Обособена позиция 2: Организиране и провеждане на събития (работни срещи, кръгла маса на конференция и пресконференция), изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 79952000, 79341000, 79822000, 30125110

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития
Рекламни услуги
Услуги по предпечатна подготовка
Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
14950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 599345 от 14.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 59 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Организиране и провеждане на събития (работни срещи, кръгла маса на конференция и пресконференця), изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали“
V.1) Дата на сключване договора
14.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566, гр. София 1336, район р-н Люлин, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 303, вх. А, ет. 2, ап. 4, Р.България 1336, гр. София, Тел.: 088 7788262

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16830 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14950 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на Договор BG051PO001-3.1.07-0022 „Създаване и актуализиране на учебни програми за обучение на студентите в областта на управление на ресурси в предприятията”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.1.07 "Актуализиране на учебните програми във висшето образование в съответствие с изискванията на пазара на труда" по Оперативна програма “Развитие на Човешките ресурси”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор