Версия за печат

00233-2014-0041

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110, За: Албена Мечкарова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9322915, E-mail: a.mechkarova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел „Обществени поръчки“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 123823243

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110, За: Тодор Петров, Р България 1233, София, Тел.: 02 9323193, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел КИВС

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110, За: Евгения Русимова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Служба Делеводство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Организиране и осъществяване на денонощна физическа невъоръжена охрана и охрана с технически средства на обекти собственост на ДП НКЖИ в три обособени позиции за срок от 3 (три) години

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Обекти на Възложителя на територията на цялата страна
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е организиране и осъществяване на денонощна физическа невъоръжена охрана и охраната с технически средства на обекти собственост на ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура” в три обособени позиции за срок от 3 (три) години. Под охрана в районите на обектите се намират административни сгради, складови помещения, открити складови площадки, машини и съоръжения, кабелни трасета, гаражи и друго движимо и недвижимо имущество, находящо се в охраняваните райони – собственост на ДП „НКЖИ“. Охрана на обектите се извършва, при спазване изискванията на договора, Закона за частната охранителна дейност и вътрешноведомствените разпоредби на Възложителя и включва мерки за предотвратяването на действия, водещи до нанасяне на имуществени щети, както и недопускане престъпни посегателства, повреди липси и щети, терористични актове, пожари и други вредни въздействия върху охраняваните обекти и съхраняваното движимо и недвижимо имущество. За по-голяма ефективност на охранителната дейност и недопускане на посегателства, е необходимо в част от обектите да се изградят технически средства за охрана /за сметка на Изпълнителя/, които да включват видеонаблюдение на уязвимите зони. Обектите подлежащи на организиране и осъществяване на денонощна физическа невъоръжена охрана и охраната с технически средства са разположени на територията на ЖП Секция София; ЖП Секция Враца; ССТ София; РП „Енергосекция“ София; УДВГД София; ЖП Секция Горна Оряховица; РП “Енергосекция” Горна Оряховица; УДВГД Г. Оряховица; ЖП Секция Пловдив; УДВГД Пловдив. Възложителят организира оглед на обектите, които ще бъдат охранявани, при условията, посочени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Позиция 1 – Обекти (общо 14) разположени на територията на ЖПС София, ССТ София, УДВГД София, Енергосекция София, ЖПС Враца - общо 104 бр. охранители. Позиция 2 – Обекти (общо 23) разположени на територията на ЖПС Враца,ЖПС Горна Оряховица, Енергосекция Горна Оряховица, УДВГД Горна Оряховица - общо 115 бр. охранители. Позиция 3 – Обекти (общо 19) разположени на територията на ЖПС София, ЖПС Пловдив, УДВГД Пловдив - общо 109 бр. охранители.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в зависимост от позициите, за които участват, както следва: 1.1. Позиция 1 – в размер на 26 000 лв.; 1.2. Позиция 2 – в размер на 29 000 лв.; 1.3. Позиция 3 – в размер на 28 000 лв.; За цялата поръчка – в размер на 83 000 лв.; Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB9400 1526 7386 36, BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В тях задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Организиране и осъществяване на денонощна физическа невъоръжена охрана и охрана с технически средства на обекти собственост на ДП „НКЖИ" в три обособени позиции за срок от 3 (три) години“, Позиция 1, Позиция 2, Позиция 3. Участниците задължително посочват обособените позиции, за които участват. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 месец или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB9400 1526 7386 36, BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 4. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 5. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, закръглена до втория знак след десетичната запетая, посочена като: като цена за 1 (един) брой охранител за 1 (един) месец, обща стойност в лева за 1 (един) месец, обща стойност в лева за 1 (една) година и обща стойност в лева за 3 (три) години Заплащането се извършва за всеки изминал месец в срок до 30 (тридесет) календарни дни, по банков път с платежно нареждане, срещу издадена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Декларация, че участникът ще изгради технически средства за охрана (системи за видеонаблюдение и др.) в обектите, съгласно концепция (предложение) и Приложение№ 3 от Техническата спецификация. 2. Декларация, че няма да бъдат използвани за охранители лица, които се намират в трудовоправни отношения с ДП „НКЖИ". 3. Декларация за пълна имуществена отговорност за причинени щети, вследствие на кражби и други престъпни посегателства, както и повреди и липси от охраняваните сгради, техника и имущество. Ако участникът е обединение декларациите по т.1, 2 и 3 се представят от името на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от посочените обстоятелства. Декларациите, които са на чужд език, се представят и в превод. 2. Документи за регистрация: Участниците, български юридически лица или еднолични търговци представят ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Чуждестранните юридически лица представят документа за регистрация в официален превод. Участниците български и чуждестранни физически лица представят копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документа в официален превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т.1 и т.2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 и т.2 се представят за всеки от тях. 3. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от изискуемите документи по чл.50, чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 4. Участникът представя лиценз за извършване на частна охранителна дейност по смисъла на чл.4 и чл.5, ал.1, т.2 във връзка с ал.2, от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), копие, заверено от участника. 5. Участникът представя удостоверение за администратор на лични данни на участника, вписано в регистър на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри, издадено от Комисията за защита на личните данни, копие, заверено от участника. 6. Участникът представя декларация, че няма задължения към държавни институции във връзка с действащи или прекратени договори за охрана и допуснати щети за кражби и посегателства. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.4, т.5 и т.6 се представят за всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.4, т.5 и т.6 се представят и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие. 7. Участникът представя разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба - PMR издаден от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), копие, заверено от участника. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: 1. Копие на валидна застраховка “Гражданска отговорност” или еквивалент. 2. Съставните части Отчет за приходи и разходи и Баланс на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3. Информация за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 и т.3 се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2 се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1, т.2 и т.3 се представят и за тях. Изискването за представяне на Отчет за приходи и разходи и Баланс за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър, поддържан от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Наличие на валидна полица за застраховка “Гражданска отговорност” или еквивалент, с минимални размери на лимити, както следва: 1.1. При участие за 1 от обособените позиции: - минимален размер на агрегатен лимит 1 000 000 лв.; - минимален размер на единичен лимит 250 000 лв. 1.2. При участие за 2 от обособените позиции: - минимален размер на агрегатен лимит 2 000 000 лв.; - минимален размер на единичен лимит 500 000 лв. 1.3. При участие и за 3-те обособени позиции: - минимален размер на агрегатен лимит 3 000 000 лв.; - минимален размер на единичен лимит 750 000 лв. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за всяка от последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се отнася и за тях. 3. Участникът трябва да е реализирал оборот от услугите, които са предмет на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, на стойност: 3.1. При участие за 1 от обособените позиции: - не по-малко от 650 000 (шестстотин и петдесет хиляди) лева без ДДС; 3.2. При участие за 2 от обособените позиции: - не по-малко от 1 300 000 (един милион и триста хиляди) лева без ДДС; 3.3. При участие и за 3-те обособени позиции: - не по-малко от 1 950 000 (един милион деветстотин и петдесет хиляди) лева без ДДС. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1, т.4, т.6, т.7, т.8 и т.9 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за услугите, които са предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите, броят на охраняемите обекти и възложителите, в които участникът е участвал като основен изпълнител, придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите на изпълнени вече договори; 2. Описание на техническото оборудване, специалните технически средства за комуникация и незабавна връзка с полицията и Възложителя, средствата за сигнализация, средствата за самозащита, униформено облекло, отличителни знаци, транспорт, комуникации и всички други средства и способи, които ще бъдат използвани от участника; 3. Списък на ръководителите на охранителната дейност, които ще отговарят за изпълнение на поръчката; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация: копия от дипломи за завършено образование, професионални автобиографии, документи за професионална квалификация, удостоверения за завършен курс за първоначално обучение; 5. Декларация за средния годишен брой на служителите /охранители/ на участника за последните три години. Доказва се със справка от Националната агенция за приходите (НАП) за регистрираните и действащи трудови договори. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-5 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-5 се представят и за тях. 6. Удостоверение за лицата, наети по трудови правоотношения, придружено от справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори, издадено не по-рано от 30 дни от датата на подаване на офертата, от съответната териториална дирекция на Националната агенция за приходите, копие заверено от участника Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.6 се представят за всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.6 се представят и за тях. 7. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на сертификация по предмета на поръчката, или еквивалентен, копие заверено от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 8. Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 с обхват на сертификация системи за управление на здравословните и безопасни условия на труд, обхващащи основните аспекти на сигурността: оценка и управление на риска, управление на персонала, физическа сигурност и контрол на достъпа, или еквивалентен, копие заверено от участника; Ако участникът е обединение документите по т.7 и 8 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.7 и 8 се представят и за тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Средният годишен брой на служителите /охранители/ на участника за последните три години, трябва да бъде: 1.1. При участие за 1 от обособените позиции: - не по-малко от 100 охранители; 1.2. При участие за 2 от обособените позиции: - не по-малко от 200 охранители; 1.3. При участие и за 3-те обособени позиции: - не по-малко от 300 охранители. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена К1; тежест: 50
Показател: Оценка на концепциите и плановете за охрана и степен на удовлетворяване на поставените изисквания К2 ; тежест: 30
Показател: Функционално съчетаване на възможностите на техническите системи за сигурност, включително център за мониторинг, с концепциите и плановете за охрана К3; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.08.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 4 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB9400 1526 7386 36, BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, заседателна зала партер

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят Техническо предложение за изпълнение на поръчката (за всяка обособена позиция поотделно), което включва: 1. Концепция за охрана (изготвена след извършено обследване от участника); 2. Концепция (предложение) за охрана с технически средства (видеонаблюдение и др.) в обектите, съгласно Приложение№ 3 от Техническата спецификация, изготвена след извършено обследване от участника; 3. План и схема за охрана на всеки обект. Планът за охрана за всеки обект трябва да съдържат: брой охранители за обекта, схема на обекта с посочени на нея разпределение на постове, разпределение на нощна и дневна смяна, маршрути на обход и начин на организация при произшествия и природни бедствия. Към плана се прилага „План за оперативно взаимодействие с органите на МВР”/съответните областни дирекции и териториалните звена МВР; 4. План за действия на охраната при различни ситуации – при въоръжен грабеж, при анонимно обаждане за поставено взривно устройство, при извършен терористичен акт, при масови безредици, при природни бедствия и при осигуряване на пожарна безопасност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, Централно управление, отдел „Правен“, лице за контакт: старши юрисконсулт Десислава Кирилова, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, Р България 1233, София, Тел.: 02 9323212, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обекти (общо 14) разположени на територията на ЖПС София, ССТ София, УДВГД София, Енергосекция София, ЖПС Враца
1) Кратко описание

Обекти (общо 14) разположени на територията на ЖПС София, ССТ София, УДВГД София, Енергосекция София, ЖПС Враца

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

общо 104 бр. охранители

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обекти (общо 23) разположени на територията на ЖПС Враца,ЖПС Горна Оряховица, Енергосекция Горна Оряховица, УДВГД Горна Оряховица
1) Кратко описание

Обекти (общо 23) разположени на територията на ЖПС Враца,ЖПС Горна Оряховица, Енергосекция Горна Оряховица, УДВГД Горна Оряховица

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

общо 115 бр. охранители

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обекти (общо 19) разположени на територията на ЖПС София, ЖПС Пловдив, УДВГД Пловдив
1) Кратко описание

Обекти (общо 19) разположени на територията на ЖПС София, ЖПС Пловдив, УДВГД Пловдив

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

общо 109 бр. охранители

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36