Версия за печат

00042-2014-0009

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: г-н Христо Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492355, E-mail: hhristov@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни технологии и електронно управление"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Кримхилда Кръстева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409568, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Деловодството на министерството

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса”, в две обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса”, при следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Е-валидиране на електронни документи и разпечатки на електронни документи, Е-връчване на електронни документи, Актуализиране на Българската национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт” и Обособена позиция № 2: „Надграждане на системата за електронни разплащания към централната и местна администрация, чрез разработване на единна входна точка за използване на наличните инструменти за плащане в Р България и разработване на услуга за удостоверяване на време”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очакваните резултати от изпълнението на поръчката са: • Разработена концепция и механизъм за е-валидиране и е-връчване на документи. • Създадена референтна имплементация на механизъм за е-валидиране и система за е-връчване на документи. • Актуализирана Българска национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт; • Разработени бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местна администация • Разработени бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на услугата за удостоверяване на време • Разработена и внедрена единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местна администация.

Стойност, без да се включва ДДС
4956666.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

11

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие 1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер на: За обособена позиция № 1: 29 000 лв. За обособена позиция № 2: 20 000 лв. 2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми по избор на участника: а. Безусловна и неотменяема банкова гаранция, в полза на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите и срок на изпълнение до 5 работни банкови дни, считано от датата на първо поискване. или б. Парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN сметка №: BG77 BNBG 9661 3300 124801, BIC код на БНБ: BIC BNBGBGSD – за суми в български лева. Документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, както и обособената позиция, за която се представя гаранцията. 3. Задържането и освобождаването, както и усвояването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 4. При прекратяването на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора 1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три) процента от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора с избрания за изпълнител участник като безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал или парична сума внесена по сметката на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN сметка №: BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC BNBGBGSD – за суми в български лева. Текстът на банковата гаранция предварително се съгласува с Възложителя. 3. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 4. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност не по-малък от 60 дни от приемането от Възложителя на дейностите по гаранционно обслужване и срок на изпълнение на гаранцията до 5 работни банкови дни, считано от датата на първо поискване. 5. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия. 6. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. 7. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата и предмета на обществената поръчка, за която се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Заплащането по всяка една от обособените позиции ще се извърши поетапно за всяка фаза, в срок до 30 дни след приемане на работата по съответната фаза от страна на Възложителя. 2. Всички плащания от Възложителя се извършват в съответствие с условията на съответния договор за съответната обособена позиция, безкасово, в български лева, чрез банков превод, с платежно нареждане по сметка, посочена от участника до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура от изпълнителя по договора за възлагане на обществена поръчка и след приемане на работата от Възложителя. Във фактурите и в приемо-предавателните протоколи и писмата за приемането на работата следва да бъде посочен регистрационният номер на проекта. 3. Максималната стойност на поръчката по отделните обособени позиции не бива да надвишава следните стойности: Обособена позиция № 1: 2 900 000,00 лв. без включен ДДС Обособена позиция № 2: 2 056 666,67 лв. без включен ДДС Участник, който предложи цена за изпълнение на съответна обособена позиция, която надвишава горепосочения финансов ресурс на Възложителя ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Не се допуска до участие в процедурата и и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и 3, както и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47 ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, горните изисквания се прилагат по отношение на всеки член на обединението. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д” и ал. 2, т. 5, се прилагат както следва: • при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; • при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; • при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; • при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; • във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника. • в гореупоменатите случаи и за прокуристите, когато има такива, когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и 3, и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка участникът чуждестранно физическо или юридическо лице, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и т. 3 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП или когато те не включват всички посочени случаи по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, т. 2 и 3, и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП, участникът чуждестранно физическо или юридическо лице представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът чуждестранно физическо или юридическо лице представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка, включително като член на участник-обединение, което не е юридическо лице, дружества, попадащи в приложното поле на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Отчети за приходите и разходите за последните 3 приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако участникът е посочил ЕИК и отчетът за приходите и разходите са обявени в Търговския регистър, същите не се предствят в съответствие с чл.23, ал.4 от Закона за търговския регистър. В случай, че съгласно националното законодателство на участника, финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети или друг еквивалентен документ следва да покриват посочените календарни години. 2. Информация за реализиран оборот, сходен с предмета на поръчката за последните 3 приключили финансови години (2011, 2012 И 2013 г.) по образец - Приложение 7 от документацията. Под „сходен” с предмета на обособена позиция № 1, следва да се разбира оборот от услуги по изграждане на информационни решения, базирани на многослойни архитектури, и/или архитектури, ориентирани към услуги и/или услуги по реализация на електронни административни услуги и/или услуги, свързани с разработване на нормативна уредба Под „сходен” с предмета на обособена позиция № 2, следва да се разбира оборот от услуги попроектиране, разработка, внедряване, поддръжка и опериране на платежни и информационни системи и/или софтуерни продукти, включително и такива за целите на електронното управление и/или услуги по реализация на електронни административни услуги и/или услуги, свързани с разработване на нормативна уредба В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си. Важно: За спазване на икономическите изисквания от чуждестранните лица Възложителят ще приема доказателствата по т. 1 и т. 2 като преизчислява левовата равностойност на посочените суми по фиксинга на БНБ – 1,95583 лв за едно евро (). В случай, че доказателствата са в друга валута, същите се преизчисляват по фиксинга на БНБ за съответната валута към датата на подаване на офертата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си по обособена позиция, както следва: - По ОП №1 – не по-малко от 5 800 000 лв. без ДДС. - По ОП №2 – не по-малко от 4 100 000 лв. без ДДС. 2.Участникът следва да има реализиран оборот, сходен с предмета на обособената позиция за последните 3 приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, по обособена позиция, както следва: - По ОП №1 – не по-малко от 2 900 000 лева без ДДС. - По ОП №2 – не по-малко от 2 000 000 лева без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 г., включително стойностите, датите и възложителите по договорите, по обр. - прил. 7 към документацията. Към списъка се прилагат препоръки за добро изпълн. от възложители, от които следва да се установява предм. на дог., период на изпълн., дата на прикл., както и дали договорът е изпълнен качествено и в съотв. с нормативните изисквания. Препоръките за добро изпълнение трябва да са издадени след прикл. на съответния договор. Под договори със сходен предмет на обособена позиция № 1 следва да се разбират договори, чийто предмет вкл. изпълн. на дейности, свързани с: • изграждането на информационни решения, базирани на многослойни архитектури, и/или архитектури, ориентирани към услуги и • реализация на електронни административни услуги и • услуги, свързани с разработване на нормативна уредба.Отделните области по-горе могат да са предмет и на повече от един договор. Под договори със сходен предмет на обособена позиция № 2 следва да се разбират договори, чийто предмет включва изпълнението на дейности, свързани с: • проектиране, разработка, внедряване, поддръжка и опериране на платежни и информационни системи и/или софтуерни продукти, включително и такива за целите на електронното управление и • реализация на електронни административни услуги и • услуги, свързани с разработване на нормативна уредба; Отделните области по-горе могат да са предмет и на повече от един договор. 2.Участникът представя:2.1. Валиден сертификат за Системи за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:2008 в областта на информационните технологии или еквивалентен, издаден от акредитиран сертифициращ орган. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2.2. Валиден сертификат за Системи за управление сигурността на информацията – БДС ISO/ IEC 27001:2006 или БДС ISO/ IEC 27001:2014, издаден от акредитиран сертифициращ орган, или еквивалентен. 3.За обособ. позиция, за която участва, участникът следва да представи списък на експертите, които ще извършват дейностите по обществената поръчка, ведно с приложени автобиографии за всеки от експертите с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит и квалификацията на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката. Към автобиографията се прилагат: -дипломи и други доказателства за завършено образование; -референции от работодат./възложители, писма/протоколи или други доказателства за приемане на проекта/работата, копия от трудови книжки, длъжностни характеристики и други подходящи документи за доказване на професионалния опит на експертите. От представените за експертите документи за доказване на участието в проекти (в съвкупност) трябва да се установява: 1) участието на лицето в проекта; 2) дейностите, включени в обхвата на проекта; 3) качеството/ролята, в които лицето е участвало в проекта; 4) успешното приключване на проекта; -заверени копия на валидни сертификати, справки за сертификация, удостоверения или други документи, удостоверяващи квалификацията на експертите. В случай че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията посочени по-горе се прилагат за обединението като цяло. В случай че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.При никакви обстоятелства замяната на експерти и привличането на допъл. специалисти, не е основание за допълнително плащане извън договорената цена.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум един договор с предмет, сходен с предмета на обособената позиция. 2.Участниците да имат въведени с-ми за управление по посочените стандандарти 3.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обособената позицията. 3.1.За ОП №1: 3.1.1.КЕ1: Ръководител на екип Изисквания за образование, квалификация и опит: Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; Проф. опит: мин. 4 г. в ръководенето на проекти или на екипи в областта на ИТ или участие като ръководител в най-малко 3 успешно завършени проекти в областта на изграждането на информационни системи и/или на уеб базирани софтуерни продукти, свързани с предоставяне на електронни административни услуги; Квалификация: владеене на поне една методология за управление проекти като PMP, MSF, ITIL, Prince2 или еквивалентна. 3.1.2.КЕ2: Ръководител на софтуерна разработка Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г.или еквивалентно; Проф. опит: мин. 5 г. в областта на софтуерното инженерство или участие в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на ИТ, свързани с разработката на решения, базирани на многослойни архитектури и/или архитектури ориентирани към услуги. 3.1.3.КЕ3: Системен архитект Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 5 г. в областта на ИТ или участие в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на ИТ, свързани с разработката на решения, базирани на многослойни архитектури и/или архитектури ориентирани към услуги. 3.1.4.КЕ4: Бизнес аналитик Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; Проф. опит: мин. 3 г. в областта на ИТ при описването на работни процеси, бизнес анализи и проектирането или участие в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на ИТ, включващи анализ и оптимизация на бизнес процеси и реализация на електронни услуги. Квалификация: познания по някоя от съвременните световноизвестни стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране (UML, UDDI, ebXML, ARIS, WSDL, BPML, Rational Rose или еквивалентни). 3.1.5.КЕ 5: Програмист–мин. 2 човека Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г.или еквивалентно; Проф. опит: най-малко 3 г. по специалността в областта на ИТ или участие в най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на ИТ за разработването на уеб базирани информационни системи; Експертите трябва да притежават общо следните квалификации: •квалификация за работа с някоя от следните съвременни технологии за разработване на софтуер J2EE, NET, SOA, XML или еквивалент; •квалификация за работа със системи за управление на релационни бази данни. 3.1.6.КЕ 6: Експерт по качеството Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 3г. в областта на ИТ при планиране и управление на качеството по време на жизнения цикъл на разработка на софтуерни решения или участие в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта от областта на ИТ, включващи планиране и управление на качеството на софтуерните разработки. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 042 - 069862 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника, при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изгтвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка е в рамките на проект № К13-32-1/30.09.2013 г. „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.3. дясна кол. 3.1.7.КЕ7: Експерт по информационна сигурност Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 4г. в областта на ИКТ или участие в реализацията на най-малко 3 проекта за разработка и/или внедряване и/или одитиране на информ. сигурност, свързани с разработката на софтуер и информ. системи или предоставянето на ел. услуги или изграждането на сигурността при различни топологии на комуникационни мрежи; Квалификация: Сертификация за преминато обучение по стандарта ISO 27001 или еквивалентен за Системи за управление на информ. сигурност. 3.1.8.КЕ8: Ръководител правен екип Образование: Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по право; Проф. опит: Мин. 7г. юридически стаж; Мин. 4г. проф. опит в областта на правните аспекти на ИКТ; •Участие като ръководител в най-малко 3 проекта, включващи дейности по анализ и проучване на адм. структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени и/или анализ на национални и европейски стратег. и/или нормативни документи и/или правни анализи, свързани с ре-инженеринг на услуги във връзка с предоставянето им по ел. път и/или разработване на нормативни актове(НА). 3.1.9.КЕ9: Юрист-мин. 3 човека Образование: Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по право; Проф. опит: Мин.4г. юридически стаж; Експертите трябва да притежават общо следния проф. опит: •опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършен проекта за разработване на НА, като поне 1 от тях следва да е в областта на ел. управление; •опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект, включващ анализ на национални и европейски стратегически и/или нормативни документи. •опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект, включващ анализ и проучване на адм. структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени. •опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект, включващи правни анализи, свързани с ре-инженеринг на услуги във връзка с предоставянето им по ел. път. 3.2.За ОП№2: 3.2.1.КЕ1: Ръководител на екипа Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; Проф. опит: мин. 4г. опит в ръководенето на проекти или на екипи в областта на ИТ или участие като ръководител в най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на изграждането на информ. системи и/или на уеб базирани софтуерни продукти, свързани с предоставяне на ел. адм. услуги. Квалификация: владеене на поне 1 методология за управление проекти като PMP, MSF, ITIL, Prince2 или еквивалентна. 3.2.2.КЕ2: Ръководител софтуерна разработка Образование: Висше образование с образователно- квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС№125 от 2002г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 5г. в областта на ИТ и разработката на софтуер или участие в най-малко 3 успешно приключени проекта за разработването на уеб базирани информ. системи, от които поне 1 да е свързан с разработка на системи свързани с обслужване на преводи в лева и/или платежни операции, инициирани с банкови карти. 3.2.3.КЕ3:Юрист–мин. 2 човека Образование: Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по право; Проф. опит: Мин. 4г. юридически стаж; КЕ трябва да притежават общо следния проф. опит: •опит в реализ. на най-малко 2 успешно завършени проекта за разработване на НА, като поне 1 от тях следва да е в областта на ЕУ; •опит в реал. на най-малко 1 успешно завършен проект, включващ анализ на национални и европейски стратегически и/или нормативни документи; ПРОДЪЛЖЕНИЕ В ПРИЛОЖЕНИЕ Б ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2, РАЗДЕЛ "ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Е-валидиране на електронни документи и разпечатки на електронни документи, Е-връчване на електронни документи, Актуализиране на Българската национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт”
1) Кратко описание

"Е-валидиране на електронни документи и разпечатки на електронни документи, Е-връчване на електронни документи, Актуализиране на Българската национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

Поръчката по тази обособена позиция включва следните дейности: 1. Преглед и анализ на нормативната уредба, касаеща е-Валидиране на електронни документи и разпечатки на електронни документи, във връзка с предоставянето на административни услуги по електронен път. Изготвяне на доклад въз основа на извършения преглед и анализ и предложения за промяна в нормативната уредба. 2. Избор на подходящи услуги (3 броя), за които да се имплементира и тества система за е-Валидиране, анализ на услугите и описание. 3. Изработване на модел (проект) за система за е-Валидиране. 4. Разработване въз основа на модела по т. 3 на система за е-Валидиране, тестване на системата в работна среда и имплементиране в избраните за реализация услуги по т. 2. 5. Изготвяне на помощни материали и провеждане на обучение за работа с инструментариума за е-Валидиране. 6. Тестване и внедряване на разработената система за е-Валидиране. 7. Преглед и анализ на нормативната уредба, касаеща е-Връчване на електронни документи, във връзка с предоставянето на административни услуги по електронен път. Изготвяне на доклад въз основа на извършения преглед и анализ и предложения за промяна в нормативната уредба. 8. Избор на подходящи услуги (3 броя), за които да се имплементира и тества е-Валидиране и е-Връчване, анализ на услугите и описание. 9. Разработване на софтуерен проект за е-Връчване, съобразен с анализа на нормативната уредба. 10. Разработване на софтуер въз основа на проекта на система за е-Връчване, тестване на системата в работна среда и имплементиране в избраните за реализация услуги. 11. Изготвяне на помощни материали и провеждане на обучение за работа със системата за е-Връчване. 12. Тестване и внедряване на системата за е-Връчване. 13. Преглед и анализ на съществуващата Национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт. 14. Изготвяне на насоки за актуализиране на Националната рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт. 15. Изготвяне на проект на актуализирана Национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт. 16. Гаранционно обслужване, както следва: (1) за разработения софтуер – за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на приемане на цялото изпълнение на договора, и (2) за разработените проекти на нормативни актове и проект на актуализирана Национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи на изпълнителната власт - за срок от 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на приемане на цялото изпълнение на договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2900000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 11
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е 11 (единадесет) месеца от подписването на договора за изпълнение на поръчката, но не по-късно от един месец преди изтичането на срока за изпълнение на проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд – Договор № К-13-32-1/30.09.2014 г. по ОПАК, включително както може да бъде удължен за Възложителя. Към настоящия момент срокът на изпълнението на проекта е 30 март 2015 г., като е поискано неговото удължаване до края на м. септември 2015.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Надграждане на системата за електронни разплащания към централната и местна администрация, чрез разработване на единна входна точка за използване на наличните инструменти за плащане в Р България и разработване на услуга за удостоверяване на време”
1) Кратко описание

„Надграждане на системата за електронни разплащания към централната и местна администрация, чрез разработване на единна входна точка за използване на наличните инструменти за плащане в Р България и разработване на услуга за удостоверяване на време”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

3) Количество или обем

1. Обзор на съществуващото в момента решение и разработка на концепция за развитие на среда, осигуряваща електронни разплащания в процеса на предоставяне на административни услуги по електронен път. 2. Моделиране, проектиранe, разработване и внедряване на единна входна точка за електронни разплащания в държавната и местната администрации. 3. Разработване и внедряване на услуга за удостоверяване на време. 4. Провеждане на обучения. 5. Гаранционните обслужване, както следва - (1) за разработения софтуер – 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на приемане на цялото изпълнение на договора и (2) за разработените проекти на нормативни актове - 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на приемане на цялото изпълнение на договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2056666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 11
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Към 3.2.3. (КЕ3): •опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект, включващ анализ и проучване на адм. структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени; •опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект, включващи правни анализи, свързани с ре-инженеринг на услуги във връзка с предоставянето им по ел. път. 3.2.4.КЕ4: Бизнес аналитик Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентно; Проф. опит: •мин. 3г. в областта на ИТ при описването на работни процеси, бизнес анализи и проектирането; •участие като бизнес аналитик в най-малко 3 успешно приключени проекти от областта на ИТ включващи анализ и оптимизация на бизнес процеси, от които поне 1 да е свързан с предоставяне на електронни административни услуги или свързани с обслужване на преводи в лева и/или платежни операции, инициирани с банкови карти; Квалификация: познания по някоя от съвременните световноизвестни стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране (UML, UDDI, ebXML, ARIS, WSDL, BPML, Rational Rose или еквивалентни). 3.2.5.КЕ5: Програмист-мин.2 човека Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС№125 от 2002г. или еквивалентно; Проф. опит: най-малко 3г. в областта на ИТ или участие в най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на ИТ за разработването на уеб базирани информ. системи; Експертите трябва да притежават общо следните квалификации: •квалификация за работа с някоя от следните съвременни технологии за разработване на софтуер J2EE, NET, SOA, XML или еквивалент; •квалификация за работа със системи за управление на релационни бази данни. 3.2.6.КЕ6–Експерт по качеството Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002 г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 3г.в областта на ИТ при планиране и управление на качеството по време на жизнения цикъл на разработка на софтуерни решения или участие в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта от областта на ИТ, включващи планиране и управление на качеството на софтуерните разработки. 3.2.7.КЕ7–Експерт по информационна сигурност Образование: висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС №125 от 2002г. или еквивалентно; Проф. опит: мин. 4г. в опит в областта на ИКТ или участие в реализацията на най-малко 3 проекта за разработка и/или внедряване и/или одитиране на информ. сигурност, свързани с разработката на софтуер и информационни системи или предоставянето на електронни услуги или изграждането на сигурността при различни топологии на комуникационни мрежи. Квалификация: преминато обучение по стандарта ISO 27001 или еквивалентен за Системи за управление на информ. сигурност. 3.2.8.КЕ8–Икономист Образование: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока в областта „Социални, стопански и правни науки“, проф. направление „Икономика“, съгласно ПМС №125 от 2002г. или еквивалентно Проф. опит: най-малко 2г.в областта на икономиката; Квалификация: най-малко 1г. опит в областта на бюджетното счетоводство и/или в областта на публичните финанси или участие в реализацията на най-малко 1 проект свързан с обслужване на преводи в лева и/или платежни операции, инициирани с банкови карти. Срокът за изпълнение на поръчката е 11 (единадесет) месеца от подписването на договора за изпълнение на поръчката, но не по-късно от един месец преди изтичането на срока за изпълнение на проекта.Към настоящия момент срокът на изпълнението на проекта е 30 март 2015 г., като е поискано неговото удължаване до края на м. септември 2015.