Версия за печат

00530-2013-0011

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, главен специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z. angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-39 от 28.02.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2013-0011
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция І - доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", по видове и количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Пълното описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие. Обособена позиция ІІ - доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет".


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 45 от 04.06.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност посочена в договора
55650.77 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

20.06.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
55650.77 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Настоящата информация се отнася за изпълнението на договор № 45/04.06.2013 г., сключен за изпълнение на Обособена позиция № 1:Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители". Договорът е със срок на изпълнение 12 месеца, считано от датата на подписването му или до изчерпване на заложените в него количества в рамките на този срок, или при достигане на максимално допустимата стойност. На 20.06.2014 г. е направено окончателно плащане към изпълнителя по договора, като общо изпратената сума по договора е в размер на 55650,77 лв. без ДДС, с което е достигната максимално допустимата стойност и е приключило изпълнението по Договор № 45/04.06.2013 г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

26.06.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
Длъжност: Главен секретар