00530-2013-0011
Технически редакции | ||
26.06.2014 10:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2014 11:00 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2014 10:59 ч. : | 26/06/2014 10:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2014 10:59 ч. : | 26/06/2014 10:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, главен специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z. angelov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
Поръчката включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция І - доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", по видове и количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Пълното описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие. Обособена позиция ІІ - доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет".
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Процедура за възлагане на обществена поръчка
"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
НЕ
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители"
12
НЕ
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
20.06.2014 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата информация се отнася за изпълнението на договор № 45/04.06.2013 г., сключен за изпълнение на Обособена позиция № 1:Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители". Договорът е със срок на изпълнение 12 месеца, считано от датата на подписването му или до изчерпване на заложените в него количества в рамките на този срок, или при достигане на максимално допустимата стойност. На 20.06.2014 г. е направено окончателно плащане към изпълнителя по договора, като общо изпратената сума по договора е в размер на 55650,77 лв. без ДДС, с което е достигната максимално допустимата стойност и е приключило изпълнението по Договор № 45/04.06.2013 г.
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
26.06.2014 г.
Възложител