00345-2014-0002
Технически редакции | ||
12.06.2014 14:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2014 14:40 ч. : | 12/06/2014 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2014 14:40 ч. : | 12/06/2014 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
НАЦИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ДОКУМЕНТАЦИЯ, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А, За: Вержиния Петрова Цанкова, Република България 1125, София, Тел.: 02 8173824, E-mail: vcankova@nacid.bg, Факс: 02 9713120
Място/места за контакт: бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nacid.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nacid.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Повишаване качеството на административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на НАЦИД посредством цялостната му електронизация”, възлагана в изпълнение на проект: „НАЦИД онлайн – цялостно електронно административно обслужване ”, финансиран по договор ОПАК № 13-31-5/07.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Поръчката се обявява в изпълнение на следните дейности по договор № 13-31-5/07.04.2014г. – Дейност „Анализ и проектиране“ - дейността включва анализ на административните процеси и механизми във връзка с предоставянето на услугите от страна на НАЦИД, с оглед интеграция, оптимизация и цялостната електронизация на всички предоставяни услуги; разработка на техническа спецификация за необходимите софтуерни разработки. Дейност „Софтуерна разработка“ - тази дейност е основна за проекта и включва надграждане на реално работеща система и услуги, създадени и внедрени в резултат на успешно изпълнени предходни проекти по ОПАК; разработване и внедряване на нови електронни административни услуги и интегрирането им в общата информационна среда на НАЦИД; интеграционни тестове, миграция на данни, внедряване. Дейност „Вписване“ - в рамките на тази дейност се осъществява вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ и НОИОСИС и други свързани с тях подзаконови нормативни актове.
72262000, 72317000, 72318000, 72322000, 79140000, 72221000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
605910
29.05.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.3.) Технически възможности
а). Ключов експерт №1 - Ръководител на проекта с висше образование по математ, информат, комп.науки, бизнес адм-я или друга еквив.или свързана специалност в областта на ИТ или управлението; да притежава Сертификат от призната организация за управление на проекти (Prince2, IPMA, PMP, MSF или др. еквив.) – доказва се с представяне на сертификат или еквив.документ.Познаване на стандартите за управление на качество ISO 9001:2008, за информац.сигурност ISO 27000:2005 и за управление на услугите в информационните технологии ISO 20000:2011 или по-нови или еквивалентни – доказва се със сертификати за изкарано обучение за трите стандарта или еквив.документ; Мин. 5 години общ професионален стаж в областта на информационните технологии; Спец.опит като ръководител проект на минимум 3 проекта в областта на разработването на информационни системи за предоставяне на електронни административни услуги; б). Ключов експерт №2 – Юридически експерт висше образование - „магистър по право“ или еквив; Експертът следва да притежава юридическа правоспособност. Мин. 5 години общ проф.стаж в юридич.област; Участие в поне един проект, свързан с информационни технологии. Специфичен опит като юридически експерт в мин. 3 проекта, включващи анализ на правното и текущо състояние на процесите по предоставяне на електронните админ. услуги, анализ на нормат. уредба и разработване на стратегически и/или нормативни документи, свързани с предоставяне на електронни админ. услуги. в). Ключов експерт № 3 - Бизнес аналитик - висше образование, в областта на информац.технологии (математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника) или еквивалентна; умения за работа с някои от съвременните стандарти и инструменти за моделиране на бизнес процеси: ebXML, UDDI, WSDL, BPML, UML, ARIS или др.еквивалентни. Доказва се с наличието на сертификат; Мин. 5 год.общ професионален стаж в областта на информац.технологии; Спец.опит като бизнес аналитик в мин.3 проекта за разработването на уеб базирани информационни системи, от които поне 1 да включва анализ и оптимизация на бизнес процеси с оглед привеждане на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). г). Ключов експерт № 4 – Главен програмист- висше образование по информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквив.; умения в обектно-ориентираното програмиране с някоя от съвременните платформи за разработка на софтуерни приложения (JEE, .NET, XML/еквивалентна). Доказва се със сертификат (удостоверение) или еквивалентен документ; познания по някои от съвременните обектно ориентирани езици за програмиране (Java, SQL C#). Мин.3 години проф.опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на информационни системи или софтуерни продукти в областта на програмирането. Опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация, свързани с разработване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни админ.услуги). д) Програмисти – 2 бр.- Висше образование в областта на информац.технологии (математика, информатика и комп.науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквивалентна; Мин. 3 год. проф.опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на системи или софтуерни продукти в областта на програмирането. Опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация на бизнес процеси, от които поне един да е свързан с разработване и внедряване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление.
а) Кл. експерт № 1 - Ръководител на проекта висше образование по математика, информатика, компютърни науки, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност в областта на ИТ или управлението; сертификат/еквив. документ за управление на проекти, издаден от организация, въвела стандартизирана методология за управление на проекти (Prince2, IPMA, PMP, MSF или др. еквивалентни) – доказва се с представяне на сертификат или еквивалентен документ; проф.опит: като ръководител проект/екип на дейности в областта на разработването на информационни системи за предоставяне на електронни админ.услуги; б). Ключов експерт №2 – Юридически експерт: висше образование - „магистър по право“ или еквив; Експертът следва да притежава юридическа правоспособност. Мин. 5 години общ проф.стаж в юридич.област; опит като юридически експерт по дейности, включващи анализ на правното и текущо състояние на процесите по предоставяне на електронните административни услуги, анализ на нормативната уредба и разработване на стратегически и/или нормативни документи, свързани с предоставяне на електронни административни услуги. в). Ключов експерт № 3 - Бизнес аналитик - висше образование, в областта на информац.технологии (математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника) или еквивалентна; умения за работа с някои от съвременните стандарти и инструменти за моделиране на бизнес процеси: ebXML, UDDI, WSDL, BPML, UML, ARIS или др.еквивалентни. Доказва се с наличието на сертификат/екв. документ; Проф. опит: мин. 5 години общ професионален стаж в областта на информационните технологии; опит в областта на анализ и оптимизация на бизнес процеси с оглед привеждане на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). г). Кл.експерт № 4 – Главен програмист- висше образование по информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквив.; умения в обектно-ориентираното програмиране с някоя от съвременните платформи за разработка на софтуерни приложения (JEE, .NET, XML/еквивалентна). Доказва се със сертификат (удостоверение) или екв. документ; познания по някои от съвременните обектно ориентирани езици за програмиране (Java, SQL C#). Проф.опит: мин. 3 години професионален опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на системи или софтуерни продукти в областта на програмирането, включително опит в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация, свързани с разработване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). д) Ключови експерти № 5 и № 6 - Програмисти 2 бр. - Висше образование в областта на информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквивалентна; Професионален опит: Опит в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация на бизнес процеси, свързани с разработване и внедряване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Условия за отваряне на офертите
Публикуваната методика е изменена по отношение на описанието на точките от скалата, с които се оценява всеки един от показателите. Променената методика е публикувана на сайта на Възложителя, на интернет адрес: www.nacid.bg едновременно с решението за промяна от 12.06.2014 г.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
12.06.2014 г.
Възложител