00619-2014-0004
Технически редакции | ||
11.06.2014 15:52 ч. : | 11/06/2014 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.06.2014 15:52 ч. : | 11/06/2014 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Елена: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: инж. Димитринка Иванова, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6262, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510
Място/места за контакт: директор на дирекция "УТОС"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://elena.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://elena.acstre.com/section-155-profil_na_kupuvacha.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: инж. Дилян Стефанов Млъзев, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510
Място/места за контакт: кмет на община ЕленаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://elena.acstre.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, вкл. доставка на информационна табела за осигуряване на информираност, при реализиране на проект от община Елена, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. № 04/321/01126 „Подобряване на социалната инфраструктура в община Елена чрез изграждане на Защитено жилище в УПИ ІІ-1796 в кв. 93 по плана на гр. Елена”.
Възлагане на обществена поръчка
Провежданата обществена поръчка предвижда „Закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, вкл. доставка на информационна табела за осигуряване на информираност, при реализиране на проект от община Елена, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. № 04/321/01126 „Подобряване на социалната инфраструктура в община Елена чрез изграждане на Защитено жилище в УПИ ІІ-1796 в кв. 93 по плана на гр. Елена”. За Защитеното жилище се предвижда закупуване на оборудване и обзавеждане за отделните помещения, подробно описано в техническата спецификация: - Мебелировката да осигурява домашен уют и комфорт и да позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки, а общите - в бюфети, скринове, шкафове за книги и др.); - Баните и санитарните помещения се предвижда са осигурени с подвижни душове, терморегулатори, които регулират топлината на водата, парапети, които позволяват самостоятелност и сигурност за ползвателите; - Кухнята ще включва работна маса, мивка, печка, миялна машина, хладилник и др. Предвижда се и килер за продукти. Необходимо е цялостно обзавеждане, тъй като това е социална услуга от резидентен тип и потребителите и ще живеят в Защитеното жилище. То трябва да е снабдено както с обзавеждане, удовлетворяващо битовите нужди на потребителите, така и с специализирано оборудване, тъй като потребителите могат да бъдат с увреждания.
44115800, 39290000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Двойна мивка със 2 смесителя (Мивка 1600X600) - 1 бр.; 2. Вградена съдомиялна (В/Ш/Д: 84.5x59.8x60 cm) - 1 бр.; 3. Вградена фурна с готварски плот (В/Ш/Д: 59.5х59.5x56.4 cm) - 1 бр.; 4. Микровълнова печка (МОЩНОСТ 800W) - 1 бр.; 5. Хладилник с фризер (В/Ш/Д: 185/60/63,2) - 1 бр.; 6 Автомат за вода (Д/Ш/В: 33/31/94) - 1 бр.; 7. Абсорбатор (Капацитет 280 куб.м/час) - 1 бр.; 8 Ел. сокоизстисквачка (МОЩНОСТ 400W) - 1 бр.; 9 Кафе машина (кафе автомат) - 1 бр.; 10. Тостер за хляб - 1 бр.; 11. Тостер за сандвичи - 1 бр.; 12. Ел. Кана за топла вода (1,7 литра) - 1 бр.; 13. Шкаф с плот по арх. Детайл - 1 бр.; 14. Горен шкаф с плот по арх. Детайл - 1 бр.; 15. Пералня (за 9 кг) - 1 бр.; 16. Сушилня (за 10кг) - 1 бр.; 17. Ютия (МОЩНОСТ 2100 W) - 1 бр.; 18. Дъска за гладене - 1 бр.; 19. Кош за пране ЦВЕТЕН (за 40литра) - 8 бр.; 20. Кош за пране РАТАН (за 60литра) - 4 бр.; 21. Прахосмукачка с воден филтър (Мощност 1800W) - 1 бр.; 22. Шкафчета за дрехи (В/Ш/Д: 180/50/50см) - 1 бр.; 23. Етажерки за дрехи (В/Ш/Д: 90/90/45см) - 2 бр.; 24. ДУШ-КУШЕТКА ЗА ИВАЛИДИ (Д/Ш/В: 155/155/185) - 2 бр.; 25. Душ комплект (смесител) - 2 бр.; 26. КОМПЛЕКТ ЗА БАНЯ - Шкафчета, огледало (Д/Ш/В: 50/70/190) - 3 бр.; 27. ЩЕНДЕРИ ЗА БАНЯ (за кърпи) - 4 бр.; 28. ПОМОЩНИ ДРЪЖКИ ЗА ИНВАЛИДИ (120см) - 6 бр.; 29. Помощни дръжки - повдигащи се (60см) - 4 бр.; 30. Помощни дръжки за инвалиди (120см) - 4 бр.; 31. Легла с матраци, с регулируема височина (100/200см) - 4 бр.; 32. КОМОД С 4 ЧЕКМЕДЖЕТА ПВЧ (Д/Ш/В: 50/42/50) - 8 бр.; 33. ГАРДЕРОБ С 2 ЧЕКМЕДЖЕТА ПВЧ (Д/Ш/В:120/57/195.5) - 8 бр. 34. БЮРО С 2 ЧЕКМЕДЖЕТА ПВЧ (Д/Ш/В: 113/66/74.5) - 8 бр.; 35. МАСА С ПРОМЯНА НА НИВАТА 240х120 МДФ (Д/Ш/В: 120/240(280)/75 - 1 бр.; 36. ОФИС МАСА (Д/Ш/В: 100/180/75) - 1 бр.; 37.ХОЛНА МАСА С ДВЕ НИВА МДФ (Д/Ш/В: 110/70/45) - 2 бр.; 38. ОФИС СТОЛ - 11 бр.; 39. СТОЛ ТЕКСТИЛ/МАСИВ (Дървен стол) - 10 бр.; 40. КАНАПЕ ТЕКСТИЛ (Д/Ш/В: 158/95/85) - 2 бр.; 41. КАНАПЕ ТЕКСТИЛ (Д/Ш/В: 200/95/80) - 3 бр.; 42. СЕКЦИЯ ПДЧ (Д/Ш/В: 120/60/20) - 11 бр.; 43. СЕКЦИЯ ПДЧ (Д/Ш/В: 120/60/20) - 3 бр.; 44. TV СЕКЦИЯ ПДЧ (Д/Ш/В: 45/200/200) - 1 бр.; 45. ТАБУРЕТКА "БАРБАРОН" - 5 бр.; 46. ЗАКАЧАЛКА ЗА ДРЕХИ - 2 бр.; 47. ОГЛЕДАЛО (Д/Ш/В: 70/4/150) - 10 бр.; 48. КОШЧЕ (30 литра) - 11 бр.; 49. Перила за инвалиди в коридора - 23,50 м; 50. Подвижен параван (200/175) - 4 бр.; 51. Компютърна конфигурация с монитор (LCD - монитор, с диагонал не по-малко от 17“, твърд диск с обем не по-малък от 320 GB, RAM-памет не по-малко от 4GB, DDR3, с тактова честота не по-малко от 1600 MHz, DVD RW, записващо оптично устройство, процесор с тактова честота не по-малко от 3GHz, дънна платка тип Socket 1155, поне 2 х DDR3 слота за памет, със свободни след оборудване на конфигурацията поне 1 х РСIeх16, поне 1 х PCI слотове, отделни видеокарта и мрежова платка, Кутия MIDI, Захранване - 400W, Клавиатура - PS2, Мишка оптична - PS2) - 3 бр.; 52. Мултифункционално устройство - копирна машина + лазерен принтер + скенер (формат А4) - 1 бр.; 53. Телевизор LCD - (Диагонал не по-малък от 32“) - 1 бр.; 54. Музикална уредба - 2 бр.; 55. Настолни лампи - 11 бр.; 56. МАСА (60/150/75) 1 бр.; 57. КИЛИМ (d=200) - 2 бр.; 58. Пощенска кутия (Д/Ш/В: 100/30/90) - 1 бр.; 59. Легла с матраци (100/200см) - 4 бр.; 60. Количка/носилка за баня - 1 бр.; 61. Доставка и монтаж на информационна табела (дейност - осигуряване на информираност за проекта) - 1 бр.
НЕ
01.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - условия, размер и начин на плащане: 1.1. Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: 370,00 (триста и седемдесет) лева без включен ДДС. 1.2. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: а. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, вкл. доставка на информационна табела за осигуряване на информираност, при реализиране на проект от община Елена, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. № 04/321/01126 „Подобряване на социалната инфраструктура в община Елена чрез изграждане на Защитено жилище в УПИ ІІ-1796 в кв. 93 по плана на гр. Елена”. Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Елена: Банка: „Уникредит Булбанк” АД - филиал Елена; BIC: UNCRBGSF; IBAN: BG31UNCR70008421378783; Код за вид плащане: 447000. б. Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на Община Елена. 1.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 1.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 1.5. Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на така посочените условия, ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договор - условия, размер и начин на плащане: 2.1. Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на договор за обществена поръчка. 2.2. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: „Уникредит Булбанк” АД - филиал Елена; BIC: UNCRBGSF; IBAN: BG31UNCR70008421378783. 2.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 2.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 2.5. С участник, който преди сключване на договора за обществената поръчка, не представи гаранция за изпълнение или представи гаранция за изпълнение, която не отговаря на така посочените условия, няма да бъде подписан договор за възлагане на настоящата обществена поръчка. 3. Задържане и освобождаване на гаранциите: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на откритата процедура за възлагане на обществената поръчка гаранциите за участие на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.
За финансиране на обществената поръчка община Елена използва безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка (ОП) може да участва всяко българско или чуждестранно физическо и/или юридическо лице, както и техни обединения, което/-ито отговаря/-ят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на условията, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на споразумението, с което е създадено обединението. С това споразумение следва по изричен начин да се удостовери, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнение на ОП. Споразумението следва да съдържа задължително клаузи, които гарантират, че всички партньори (членове) на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора ОП; Определя се партньор (член) на обединението, който се упълномощава и задължава да получава указания за и от името на всеки член на обединението; Определя се партньор (член) на обединението, който носи отговорност за плащанията по време на изпълнение на ОП; Всички партньори (членове) на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за ОП; След подаване на офертата не се допускат промени в състава на обединението. Когато обединението не е юридическо лице, офертата му съдържа, документи, съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 3. Когато участник в настоящата ОП предвижда използването на подизпълнител/-ли за изпълнение на част/-и от поръчката, документите, посочени в чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи, задачи на подизпълнител/-и е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията и/или бездействията на всеки от подизпълнител/-ите като за свои действия и/или бездействия. Показателите на подизпълнителите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението и настоящата документация не могат да служат за покриване на изискванията по същите точки на участника в процедурата. 4. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на ОП участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“, „б“, „в“, „г“, „д“ (без „е“), т. 2 и т. 3 от ЗОП. 5. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на ОП, участник, който е: а) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б) има парични задължения към държавата или към община Елена по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци, или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. в) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 6. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
РД.02.12-101/11.06.2014 г.
НЕ
Български
120
Общинска администрация - Елена, гр. Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, стая 211.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
За финансиране на обществената поръчка община Елена използва безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
Община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510
Интернет адрес/и:
URL: http://elena.acstre.com/section-155-profil_na_kupuvacha.html.
11.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ