00270-2013-0033

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 1, За: Георги Йончев, Мариета Немска, Владимир Русев, Валентина Георгиева, Република България 1594, София, Тел.: 03592 9402062; 03592 9402964; 03592 9402808; 03592 9402666, E-mail: G.Iontchev@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността", отдел "Обществени поръчки" и дирекция "Икономическа и социална политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изпълнение на дейност 3 “Създаване на специализирана Административна информационна система (АИС) за управление на регулирането на инвестиционния процес” по проект КБ 11-31-1/06.10.2011 г. по „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по Оперативна програма „Административен капацитет”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуга – изпълнение на дейност 3 “Създаване на специализирана Административна информационна система (АИС) за управление на регулирането на инвестиционния процес” по проект КБ 11-31-1/06.10.2011 г. по ОПАК. Специализираната АИС ще се състои от три ведомствени АИС на Министерството на инвестиционното проектиране (МИП), на Министерството на земеделието и храните (МЗХ) и на Изпълнителната агенция по околна среда (ИАОС), чрез които ще се предоставят електронни административни услуги (ЕАУ) и АИС на МС, която ще осигурява и поддържа единна среда за обмен на електронни документи от ведомствените АИС. Най-малко 3 от административните услуги при следните регулаторни режими ще се предоставят като комплексни ЕАУ: издаване на решения за изработване на подробни устройствени планове на основание чл. 124а, ал. 4 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), издаване на мотивирани предписания за изработване на проекти за изменение на действащ устройствен план на основание чл. 135, ал. 1 от ЗУТ, издаване на заповеди за одобряване на подробни устройствени планове на основание чл. 129, ал. 3 от ЗУТ, издаване на решения за утвърждаване на окончателна площадка или трасе за изграждане или разширение на строителни обекти върху земеделски земи на основание чл. 22 от Закона за опазване на земеделските земи (ЗОЗЗ), издаване на разрешение за промяна на предназначението на земеделските земи за неземеделски нужди на основание чл. 17 от ЗОЗЗ, издаване на решения за издаване на комплексни разрешителни на основание чл. 117, ал. 1 във връзка с чл. 118, ал. 1 от Закона за опазване на околната среда (ЗООС), издаване на решения за издаване на комплексни разрешителни на основание чл. 117, ал. 2 във връзка с чл. 118, ал. 2 и ал. 3 от ЗООС, издаване на решения за отмяна на решения за издаване на комплексни разрешителни на основание чл. 119, ал. 2, т. 3 от ЗООС, издаване на решения за изменение на комплексни разрешителни на основание чл. 119, ал. 2, т. 3 от ЗООС, издаване на решения за актуализиране на комплексни разрешителни на основание чл. 119, ал. 2, т. 3 от ЗООС и издаване на решения за преразглеждане на комплексни разрешителни на основание чл. 119, ал. 2, т. 3 от ЗООС. Предметът на обществената поръчка включва следните изработки, дейности и доставки: 1. Проучване и анализ на работните процеси при прилагане на регулаторните режими в инвестиционния процес и предложения за тяхната реорганизация нуждите на АИС. 2. Разработване на бизнес модел на специализираната АИС. 3. Разработване на специализираната АИС за управление на регулирането на инвестиционния процес, която включва най-малко разработване и внедряване на база данни за ЕАУ по прилагане на регулаторните режими, разработване и доставка на специализиран софтуер за управление на базата данни, за поддържане на данните в актуално състояние и за създаване на справки и административни услуги с тях, разработване на най-малко 3 комплексни ЕАУ при прилагане на регулаторни режими, разработване и доставка на ГИС софтуер за работа с данните и генериране на ЕАУ от АИС и разработване и внедряване на Интернет приложения и сайт за предоставяне на ЕАУ. 4. Удостоверяване на съответствието на АИС с установените нормативни изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност. 5. Разработване на ръководства и извършване на съпътстващо обучение на персонала на администрациите, участващи в предоставянето на ЕАУ. 6. Идентифициране, закупуване и доставка на необходимия хардуер за експлоатацията на АИС. 7. Експериментално прилагане на АИС. 8. Гаранционно поддържане на софтуерите на АИС за период от 18 месеца след експерименталното й прилагане.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 72000000, 79410000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
742770 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Техническа оценка, който включва следните технически показатели за качество: качество на предварителния модел на специализираната АИС за управление на регулирането на инвестиционния процес с относителна тежест 30 на сто в комплексната техническа оценка на офертите, качество на предварителния модел на ведомствените АИС, като съставни части на АИС за управление на регулирането на инвестиционния процес с относителна тежест 20 на сто в комплексната техническа оценка на офертите и качество на идейното решение за Интернет приложения и сайт за предоставяне на ЕАУ с относителна тежест 10 на сто в комплексната техническа оценка на офертите.; ; тежест: 60
Критерий: Показател: Предлагана цена за изпълнение на обществената поръчка с относителна тежест 40 на сто в комплексната оценка на офертите.; ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита със Заповед № ФС-167 от 04 ноември 2013 г. на и. д. директор на дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността", № в Регистъра на обществените поръчки - 00270-2013-0033.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 046 - 074195 от 06.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 217 - 377786 от 08.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-65 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изпълнение на дейност 3 “Създаване на специализирана Административна информационна система (АИС) за управление на регулирането на инвестиционния процес” по проект КБ 11-31-1/06.10.2011 г. по „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по Оперативна програма „Административен капацитет
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДРУЖЕСТВО ПО ЗАКОНА ЗА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА И ДОГОВОРИТЕ „МАП БУЛ“ („МАП БУЛ“ ДЗЗД), ЕИК 176189896 със съдружници: „МАПЕКС“ АД, ЕИК 130562409 и „БУЛ ЕС АЙ“ ООД , ЕИК 131423631,, Район Младост, бул. „Андрей Ляпчев“ №51, Република България 1784, София, Тел.: 03592 9171771, Факс: 03592 9171979

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 812391 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 742770 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е в рамките на Проект КБ11-31-1/06.10.2011 г. „Усъвършенстване на инвестиционната политика в Република България чрез по-добро регулиране на инвестиционния процес и чрез развитие на електронното управление” по ОПАК, приоритетна ос III: Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита със Заповдд ФС - 167/04.11.2013 на и.д. директор на дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността" в администрацията на Министерския съвет

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2014 г.