Версия за печат

04504-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Обединено детско заведение № 59 " Елхица", жк."Младост" 3, За: Директор, Република България 1712, София, Тел.: 02 8759029, E-mail: odz59@abv.bg, Факс: 02 8759029

Място/места за контакт: Виолета Коцева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ № 59 "Елхица"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ОДЗ № 59 "Елхица"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ № 59 " Елхица"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификацията.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 % от стойността на обществената поръчка в размер 1200 лв.Гаранция в изпълнение в размер на 3% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ОФЕРТАТА следва да бъде разпределена в ТРИ непрозрачни плика ПЛИК № 1 , ПЛИК № 2 и ПЛИК № 3 всеки от които има следното съдържание ПЛИК № 1 с надпис «ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР» трябва да съдържа : 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани от законния представител на кандидата или от упълномощено от него лице и подпечатано с печата на кандидата.Списъкът се поставя на първо място и всички документи следва да бъдат подредени по изброеният в списъка ред. 2.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код , когато участникът е юридическо лице или документ за самоличност /копие/ за участник – физическо лице; 3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ; 4.Документ за данъчна регистрация, регистрация по Булстат и декларация по ЗДДС / ако кандидата е регистриран/ - заверено копие с подпис и печат на кандидата. 5.Документ за закупена документация – копие заверено “вярно с оригинала”. 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 , ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП – попълва се образец. 7.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната година заверени съгласно Закона за счетоводството . 8.Нотариално заверено пълномощно на лицето , упълномощено да представлявв участника в процедурата . 9. Списък с имената и данните на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката – ако участват такива, като трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основния кандидат.Липсата на подизпълнители на поръчката се удостоверява с декларация . 10.Доказателства за технически възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка : 10.1. кратка анотация на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката; 10.2.списък на основните договори , изпълнени през последните три години , включително стойностите на договорите , датите и възложителите – минимум три договора ; 10.3.референции – оригинални,изрични само за настоящата процедура , 10.4. описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката,транспорт ,който да отговаря на изскванията за транспорт на хранителни продукти 10.5.удостоверение за регистрация по Закона за храните 10.6.документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата , отговарящи за изпълнение на поръчката или на ръководните служители на кандидата, участниците да разполагат с персонал нает по трудово правоотношение . 11.Информационен лист със сведения за кандидата – по образец /приложение № 1/ 12.Проект на договор , не се попълва , но се парафира на всяка страница – по образец № 4 Когато не е посочено изрично в каква форма се представя съответния документ, той може да се представи в оригинал, нотариално заверено копие или копие заверено от кандидата. Всички Декларации се представят в оригинал. Когато изискван документ не бъде представен или същият е представен, но не в изискваната форма и съдържание се приема,че офертата е непълна или не отговаря на предварително обявените условия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната година заверени съгласно Закона за счетоводството .
Минимални изисквания: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната година заверени съгласно Закона за счетоводството .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка : 1.Кратка анотация на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката; 2.Списък на основните договори , изпълнени през последните три години , включително стойностите на договорите , датите и възложителите ; 3.Референции – оригинални,изрични само за настоящата процедура , 4. Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката,транспорт ,който да отговаря на изскванията за транспорт на хранителни продукти 5.Удостоверение за регистрация по Закона за храните 6.Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата , отговарящи за изпълнение на поръчката или на ръководните служители на кандидата, участниците да разполагат с персонал нает по трудово правоотношение .
Минимални изисквания: Удостоверение за регистрация по Закона за храните , Списък на основните договори , изпълнени през последните три години , включително стойностите на договорите , датите и възложителите ;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена ; тежест: 70
Показател: срок на доставка ; тежест: 20
Показател: срок на рекламация; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

На касата на детското заведение .Документацията се намира в сградата на детското заведение - кабинета на "Завеждащ административна служба" .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на ОДЗ № 59 " Елхица"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно нормативните изисквания.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно нормативните изисквания.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основни хранителни продукти
1) Кратко описание

Основни хранителни продукти, пакетирани храни и подправки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгалсно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
16400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб
1) Кратко описание

Хляб ,хлебни изделия , закуски,сладкарски и макаронени изделия

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко
1) Кратко описание

Мляко и млечни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Месо
1) Кратко описание

Месо, месни продукти и риба

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
24000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Плодове и зеленчуци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Консерви и сокове
1) Кратко описание

Консерви и сокове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
7000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Замразени храни
1) Кратко описание

Замразени храни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15893000

Описание:

Хранителни продукти, сухи

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
2600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12