Версия за печат

00265-2014-0080

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Г. Димитров", За: Иван Дянков, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3028/, E-mail: ivan.dyankov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: ОП "Търговски"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров"13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: Регистратура отдел "Търговски" стая 609

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул "Г. Димитров"13, За: Нина Михайлова - завеждащ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: Регистратура отдел "Търговски" стая 609

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на кабини за машинисти на ЗС на ГТЛ1800 (за рудник „Трояново-1” и за участък „Добив”, рудник „Трояново-3”), оборудвани с климатик, хладилник, закачалка за дрехи и вътрешни щори.” - реф.№ 032/2014 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: склад 1007 на отдел „Инвестиции”– „Мини Марица изток ”ЕАД в с.Трояново;
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на кабини за машинисти на ЗС на ГТЛ1800 (за рудник „Трояново-1” и за участък „Добив”, рудник „Трояново-3”), оборудвани с климатик, хладилник, закачалка за дрехи и вътрешни щори.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44211110

Описание:

Кабини

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно описано в Документацията

Прогнозна стойност без ДДС
117000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора: гаранцията за участие е 900 лева или равностойността им в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 на "Първа инвестиционна банка"АД; BIC: FINV BGSF или по банкова сметка в евро - IBAN:BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва чрез преводи до 30 календарни дни след изпълнение на доставка, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. • Актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. • Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; • Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът да бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). Приложение № 1 - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; Приложение № 2 - Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; Приложение № 3 - При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите, на всеки от участниците в него. Приложение № 4 - Декларация за приемане на условията в проекта на договора. • Документите по 56.ал.1 от ЗОП описани в обявлението и документацията. • Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическо и финансово състояние, както следва: 5.1 - Участниците да имат финансова възможност да изпълнят обществената поръчка. През последните 3 години (2011, 2012, 2013г.) да са реализирали общ оборот от доставка по предмета не по-малко от 90 000 лв без ДДС. Доказва се с информация за реализираните обороти за последните 3 години, по приложен в документацията образец и препоръки за добро изпълнение, съдържащи най-малко следното: предмет на договора, стойност, възложител, период на изпълнение. Препоръките следва да кореспондират с цитираните в информацията договори.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за технически възможности и/или квалификация -Участниците трябва да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент/удостоверява се с копие на валиден сертификат на български език/; -Участниците трябва да притежава валиден сертификат по ISO 14001:2004 или еквивалент/удостоверява се с копие на валиден сертификат на български език/; -Участниците трябва да притежава валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент/удостоверява се с копие на валиден сертификат на български език/; -Участниците трябва да представят сертификат от производителя за степен на горимост на термо панелите/ минимално изискване В1 съгласно DIN 4102/;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

032/2014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на дружествотo, всеки работен ден от 8:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в "Първа Инвестиционна Банка", IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BGSF. Цената на документацията е 6лв с ДДС, за български данъчно задължени лица и 5 лева или 2.5 евро за всички останали. По желание на участника, изразено в писменна форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документацията, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС№ и банкова сметка. Всички разходи по получаване на документацията са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Управление "ММИ" ЕАД - гр.Раднево, Зала-2 партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи участника или упълномощени от него. Съгласно ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и всички следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ