Версия за печат

00087-2014-0074

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-78 от 26.05.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: гр. София, Столична община

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.3 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Интеграция на информационната система „Акстър-офис” и изграждащата се АИС „Общински електронни услуги“, внедряване на модул за обмен на документи в звена на Столична община, актуализация на четири налични модула за обмен на документи и обучение на потребители.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

В Столична община е внедрена система за електронен документооборот (деловодна система) „Акстър-офис“ по договор №РД-55-98/12.03.2008г. с “Технически университет - София - Технологии” ЕООД. Във връзка с изпълнението на Обособена позиция 3 „Реализиране на приоритетни административни услуги за общинските администрации“ от проекта „Развитие на административното обслужване по електронен път“ на МТИТС, в който Столична община участва за пилотно внедряване на 50 електронни административни услуги, възникна необходимостта от: • разработване на уеб услуги за интеграция между „Акстър-офис“ и изграждащата се автоматизирана информационна система „Общински електронни услуги“ (АИСОЕУ) на МТИТС и • автоматизиране на обмена на документи между всички звена на Столична община, включително районните администрации и общински предприятия. Разработените уеб услуги, следва да осигурят необходимата комуникация между АИСОЕУ и „Акстър-офис“ (инсталация на Столична община) с цел завеждане, обработване и предоставяне на резултата от подадени през АИСОЕУ електронни заявления за административни услуги. Реализацията на уеб услугите, следва да се извърши съгласно спецификация предоставена от разработчика на АИСОЕУ – Консорциум „Сирма-Интерконсулт“. Процесът по автоматизиране на обмена на документи между звената на Столична община започва през 2013 г. с договор СО-РД-55-452/31.07.2013 г. (сключен с “Технически университет - София - Технологии” ЕООД), съгласно който в пет звена (Столична община, районите Илинден, Слатина, Възраждане и Студентски) са внедрени сертифицирани версии на деловодната система „Акстър-офис“ и модул Акстър-Комуникатор осигуряващ обмена на данни между системите. С оглед пълната автоматизация на административните услугите включени в проекта на МТИТС, този процес следва да завърши в най-кратки срокове, което ще даде възможност за предоставянето на резултата от административните услуги обект на АИСОЕУ на техните заявители (граждани и фирми). Програмните продукти „Акстър-офис“ и „Акстър-Комуникатор” са обект на авторско право, чийто носител е “Технически университет - София - Технологии” ЕООД. В тази връзка, дружеството е единственият изпълнител, на когото може да бъде възложено изпълнението на услугите, предмет на настоящата поръчка.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

„ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ТЕХНОЛОГИИ” ЕООД гр. София 1000 район р-н Студентски бул. „Св. Климент Охридски” № 8

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка и документацията


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

27.05.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Ралица Стоименова Стоянова, съгласно заповед № РД-09-69/25.01.2012г. на Кмета на Столична община, изменена със заповед № РД-09-277/27.04.2012г.
Длъжност: Секретар на Столична Община