00087-2014-0074
Технически редакции | ||
27.05.2014 10:48 ч. : | 27/05/2014 10:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2014 10:48 ч. : | 27/05/2014 10:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2014 10:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: гр. София, Столична общинаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Интеграция на информационната система „Акстър-офис” и изграждащата се АИС „Общински електронни услуги“, внедряване на модул за обмен на документи в звена на Столична община, актуализация на четири налични модула за обмен на документи и обучение на потребители.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
В Столична община е внедрена система за електронен документооборот (деловодна система) „Акстър-офис“ по договор №РД-55-98/12.03.2008г. с “Технически университет - София - Технологии” ЕООД. Във връзка с изпълнението на Обособена позиция 3 „Реализиране на приоритетни административни услуги за общинските администрации“ от проекта „Развитие на административното обслужване по електронен път“ на МТИТС, в който Столична община участва за пилотно внедряване на 50 електронни административни услуги, възникна необходимостта от: • разработване на уеб услуги за интеграция между „Акстър-офис“ и изграждащата се автоматизирана информационна система „Общински електронни услуги“ (АИСОЕУ) на МТИТС и • автоматизиране на обмена на документи между всички звена на Столична община, включително районните администрации и общински предприятия. Разработените уеб услуги, следва да осигурят необходимата комуникация между АИСОЕУ и „Акстър-офис“ (инсталация на Столична община) с цел завеждане, обработване и предоставяне на резултата от подадени през АИСОЕУ електронни заявления за административни услуги. Реализацията на уеб услугите, следва да се извърши съгласно спецификация предоставена от разработчика на АИСОЕУ – Консорциум „Сирма-Интерконсулт“. Процесът по автоматизиране на обмена на документи между звената на Столична община започва през 2013 г. с договор СО-РД-55-452/31.07.2013 г. (сключен с “Технически университет - София - Технологии” ЕООД), съгласно който в пет звена (Столична община, районите Илинден, Слатина, Възраждане и Студентски) са внедрени сертифицирани версии на деловодната система „Акстър-офис“ и модул Акстър-Комуникатор осигуряващ обмена на данни между системите. С оглед пълната автоматизация на административните услугите включени в проекта на МТИТС, този процес следва да завърши в най-кратки срокове, което ще даде възможност за предоставянето на резултата от административните услуги обект на АИСОЕУ на техните заявители (граждани и фирми). Програмните продукти „Акстър-офис“ и „Акстър-Комуникатор” са обект на авторско право, чийто носител е “Технически университет - София - Технологии” ЕООД. В тази връзка, дружеството е единственият изпълнител, на когото може да бъде възложено изпълнението на услугите, предмет на настоящата поръчка.
„ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ТЕХНОЛОГИИ” ЕООД гр. София 1000 район р-н Студентски бул. „Св. Климент Охридски” № 8
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка и документацията
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
27.05.2014 г.
Възложител