00092-2014-0006
Технически редакции | ||
16.05.2014 15:13 ч. : | 16/05/2014 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2014 15:13 ч. : | 16/05/2014 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Смолян: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Смолян, бул. България №12, За: инж. Васка Караджова - директор на дирекция "Строителна дейност и екология" в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67692, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426
Място/места за контакт: дирекция "Строителна дейност и екология"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smolyan.bg.
Адрес на профила на купувача: www.smolyan.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Смолян, бул. " България " № 12, За: Малина Кръстева, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619, Факс: 0301 62426
Място/места за контакт: Деловодство - Приемна №1Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Смолян, бул. " България " № 12, За: Малина Кръстева, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619, Факс: 0301 62426
Място/места за контакт: Деловодство - Приемна №1Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„РЕМОНТ НА УЛИЦИ И ПЪТИЩА /В Т.Ч. ПОДПОРНИ СТЕНИ, ВОДОСТОЦИ, ХОРИЗОНТАЛНА И ВЕРТИКАЛНА МАРКИРОВКА/ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА СМОЛЯН”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът включва: Основните видове работи за изпълнението на договора са ремонт на съществуваща асфалтова настилка включващи: фрезоване, издухване и измиване на асфалтова настилка, ремонт и полагане на бордюри, ремонт и направа на тротоари, повдигане на РШ и ДШ, направа на нови улични отводнителни решетки, ремонт на каменни зидарии и бетонови стени, полагане на хоризонтална и вертикална маркировка, ремонти на всички прилежащи съоръжения към уличните платна, полагане на асфалтобетонна настилка, изкърпване с плътен асфалтобетон и запълване на единични пукнатини, почистване на района. Конкретните видове и количествата работи по обекти, които изпълнителят следва да изпълни, се определят от възложителя с Възлагателно писмо за определяне на конкретните предвидени за изпълнение видове и количества работи с приложени към него количествено-стойностни сметки по обекти, което възлагателно писмо се съставя на база на финансовия ресурс на възложителя и оферирани единични цени по видове работи в Ценовата оферта на участника, определен за изпълнител, по образец съгласно приложение № 3, съдържаща се в Том II - Книга V, неразделна част от документацията за участие. Възлагателното писмо на възложителя е неразделна част от договора за изпълнение.
45230000, 45233000, 45233142, 45233161, 45262620, 50000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката включва изпълнение на следните видове строителни и ремонтни работи: Основните видове работи за изпълнението на поръчката са ремонт на съществуваща асфалтова настилка включващи: фрезоване, издухване и измиване на асфалтова настилка, ремонт и полагане на бордюри, ремонт и направа на тротоари, повдигане на РШ и ДШ, направа на нови улични отводнителни решетки, ремонт на каменни зидарии и бетонови стени, полагане на хоризонтална и вертикална маркировка, ремонти на всички прилежащи съоръжения към уличните платна, полагане на асфалтобетонна настилка, изкърпване с плътен асфалтобетон и запълване на единични пукнатини, почистване на района. Конкретните видове и количествата работи по обекти, които изпълнителят следва да изпълни, се определят от възложителя с Възлагателно писмо за определяне на конкретните предвидени за изпълнение видове и количества работи с приложени към него количествено-стойностни сметки по обекти, което възлагателно писмо се съставя на база на финансовия ресурс на възложителя и оферирани единични цени по видове работи в Ценовата оферта на участника, определен за изпълнител, по образец съгласно приложение № 3, съдържаща се в Том II - Книга V, неразделна част от документацията за участие. Възлагателното писмо на възложителя е неразделна част от договора за изпълнение.
НЕ
730
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора за изпълнение. Гаранцията за участие е в общ размер от 20 000.00 лева /словом двадесет хиляди лева/. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 60 000.00 лева /словом шестдесет хиляди лева/. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Смолян или чрез банков превод по банкова сметка на община Смолян IBAN: BG 66 IABG 7491 3350 0050 03, BIC код: IABG BGSF, банка: „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян, или банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: • банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; • с банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: • банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; • с банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т. IV.3.7 от обявлението, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – 30 дни след крайния срок за изпълнение. Възложителят има право: да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител, и да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след изпълнението на договора.
1. Финансиране. Обектът на настоящата поръчка е със частично осигурено финансиране. Всички плащания по договора се извършват при постъпване на финансови средства в бюджета на възложителя по настоящото направление. Общата цена за изпълнение на обществената поръчка е в размер до 2 000 000.00 лева /словом два милиона лева/ без ДДС. 2. Схема на плащане. Заплащането на цената на договора ще се извършва по банков път в български лева при условията, подробно описани в проекта на договор, съдържащ се в Том II - Книга VI, неразделна част от документацията за участие, както следва: 1. Плащания за действително възложени, изпълнени и актувани строителни и ремонтни работи /СРР/ се извършват на база на Възлагателно писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с приложени към него количествено-стойностни сметки по обекти /Приложение № 3/, които стават неразделна част от настоящия договор, и оферирани единичните цени съгласно Ценовата оферта от Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /Приложение № 2/, неразделна част от настоящия договор, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след изпълнението на съответните СРР и ако е приложимо представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството /обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г./, протокол/и / акт/ове обр. 19 за извършени СРР и отчет за действително извършените разходи за изпълнение на СРР, подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, сметка за изплащане на СРР, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и надлежно оформена фактура - оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Видовете и количествата работи, които изпълнителят следва да изпълни, се определят от възложителя с възлагателно писмо за определяне на конкретните предвидени за изпълнение видове и количества работи с приложени към него количествено-стойностни сметки по обекти, което възлагателно писмо се съставя на база на финансов ресурс на възложителя в размер до 2 000 000.00 лева /словом два милиона лева/ без ДДС и оферирани единични цени по видове работи в Ценовата оферта на участника, определен за изпълнител. При изпълнение на видове и количества работи в отклонение от възлагателното писмо на възложителя последният не дължи заплащане за невъзложените работи, които са изработени и построени до момента, нито обезщетение от какъвто и да е характер, както и неустойки и лихви.
1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а“ от Закона за устройство на територията /ЗУТ/. Забележка: Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. 2. Изискване за съответствие на участниците със стандарти за системи за управление на качеството и околната среда: Участникът следва да е внедрил и да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството и околната среда съответно по стандарти, както следва: ISO 9001 и ISO 14001, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни. Забележка: Сертификатите по настоящата точка трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. В случай че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посочените сертификати или еквивалентни документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите. 3. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: а) Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. б) Участникът е лишен от правото да упражнява професията строител или дейността строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. в) Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. г) Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. д) Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. е) Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да направят това в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден до крайния срок за закупуване на документация за участие съгласно настоящия пункт. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. За целта се изпраща предварително писмено заявление до възложителя на факс: 0301/ 62426, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Цената на документацията за участие е 10 (десет ) лева. Сумата от 10 (десет) лева може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян BG 59 IABG 7491 3150 0050 00, BIC код IABG BGSF, „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян. Документацията се предоставя на закупилите я лица в 2 /два/ екземпляра – 1 /един/ на хартиен носител и 1 /един/ на магнитен носител /CD/.
Български
180
Зала № 343 на третия етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България № 12
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. Възможност за възлагане на обществена поръчка на същия изпълнител при необходимост от повторение на строителство. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството, при което да е налице необходимост повторно строителни и ремонтни работи да се извършат от същия изпълнител, да възложи повторните СРР чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Възложителят си запазва правото да определи точната стойност на повторното възлагане, в рамките на допустимата по закон прогнозна стойност за избор на процедура, предвидена при определяне на стойността на настоящата поръчка. 2. Приложение на изискванията към участниците спрямо подизпълнител и обединение, което не е юридическо лице: 2.1. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат пропорционално съобразно вида и дела на тяхното участие, и по-точно: 2.1.1. Минималните изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците по т.1 от раздел III.2.2 се отнасят към подизпълнителя/ите пропорционално съобразно вида и дела на участие, а минималните изисквания по т.2 от раздел III.2.2 не се прилагат към подизпълнителя/ите. 2.1.2. Минималните изисквания към техническите възможности на участниците по т.1-3 от раздел III.2.3 се отнасят към подизпълнителя/ите пропорционално съобразно вида и дела на участие. 2.2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания към икономическите, финансови и технически възможности на участниците се прилагат към обединението като цяло.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. На обжалване по реда на Глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка съобразно следващите разпоредби на чл.120 и сл. от ЗОП. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване по реда на Глава XI от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т.1. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 4.1. Изтичането на срока по чл. 27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. 4.2. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. 4.3. Публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5. Срокът за обжалване на решението по 4.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 5.1. Жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението. 5.2. Документацията не е публикувана едновременно с обявлението. 5.3. Документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т.3 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от: 7.1. Всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4.1, 4.3, 5 и 6. 7.2. Всеки заинтересован участник - в случаите по т.4.2 и 6. 8. В срока по т.4.1 жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т.4.1 и 4.3, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 10. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 11. Когато с жалбата е поискана временната мярка по т.10, процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. 12. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.
16.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ