00098-2014-0006

BG-Гоце Делчев: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" № 2, За: Марина Вълчева - гл. експерт обществени поръчки и инж. Петър Мутафчиев - директор дирекция Устройство натериторията, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.bg, Факс: 0889 848685

Място/места за контакт: Община Гоце Делчев, гр. Гоце Делчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gotsedelchev.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gotsedelchev.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на многофункционална спортна зала в гр. Гоце Делчев - УПИ ХV-2921 от квартал 98

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Гоце Делчев
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхватът на обществената поръчка е „Изграждане на многофункционална спортна зала в гр. Гоце Делчев - УПИ ХV-2921 от квартал 98“. Проектът е разположен на общ терен на югоизток от градския парк с достъп по ул. „Дунав”. Сградата представлява комплексен обем от зала – изцяло метална конструкция, хотел за настаняване на гости и общи части за посетители, които са решени като монолитна конструкция.Финансирането е осигурено от Публично-инвестиционната програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителните дейности касаят изграждането на многофункционална спортна зала. Сградата представлява комплекс от зала – изцяло метална конструкция, хотел за настаняване на гости и общи части за посетители. Хотелът и общите части са решени с монолитна конструкция. Сградата е достъпна от североизток, север и югозапад. Основният вход за посетители е от североизток от новопроектирана площадка. Технически показатели, които ще се постигнат с реализирането на проекта: Капацитет на залата– 1100 души; Застроена площ – 3071 кв.м.;Зала– 1890 кв. м.; Разгъната застроена площ - 4055 кв. м.

Прогнозна стойност без ДДС
2763391 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 1 % от прогнозната стойност на обществената поръчка. Валидността на гаранцията/гаранциите за участие следва да бъде не по-малко от 10 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. 3.След подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Изпълнителят следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: Банкова гаранция в полза на Възложителя, представляваща 50 % от стойността на искания аванс, който е в размер на 10 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. 4. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплати на Изпълнителя договорената цена, чрез банков превод по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане – 30 % от общата стойност на договора. Условия за извършване на плащането са: одобрението на встъпителен доклад на Изпълнителя от страна на Възложителя, представяне на фактура и запис на заповед за авансовото плащане. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горния доклад и при представяне на разходно-оправдателен документ; 2. Междинни плащания - в общ размер до 50 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества, въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР дейности от представители на Възложителя, Изпълнителя и строителния надзор. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Окончателното плащане в размер до 20 % от стойността на договора се извършва след подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията- междинни и окончателно се извършват към Изпълнителя в срок от 30 (тридесет) работни дни след приемане на работата от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът не е представил в офертата си документ за внесена гаранция за участие и след като му е бил изискан от оценителната комисия; 3. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използувал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 4. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 6. Когато участникът е обявен в несъстоятелност или е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 7. Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 8. Когато участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 9. Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 10. Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 11. Когато участникът или лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 12. Когато участникът участвува в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 13. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 14. Когато предложената цена за изпълнение на поръчката надвишава прогнозната стойност на поръчката. 15. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Плик № 1 – „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта за участие – Приложение № 1;2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал);4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2а. и 5 от ЗОП (оригинал) – Приложение № 3;5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал)Приложение № 4; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал)-Приложение № 5;7. Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал)-Приложение № 6 ;8. Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал) – Приложение № 9;9. Доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно т. III.2.2 от Обявлението;10.Доказателства за технически възможности и/или квалификация - съгласно т. III.2.3 от Обявлението;11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника - Приложение № 8А;Подизпълнителите представят декларация (Приложение № 8); 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Приложение № 15);13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Приложение № 16);14. Справка «Административни сведения за участника» (Приложение № 7);15. Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa (Приложение № 19);Участникът следва да удостовери, че отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т.2, б."д" от ЗУТ; плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 1А) Плик № 3 - “Предлагана цена” - Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от настоящата документация (Приложение №2 и 2А).Участникът следва да представи и анализи за формиране на единичните цени.Представят се и на електронен носител, съдържащ остойностени количествени сметки и анализи за формиране на единичните цени в редактируем формат (например Excel или еквивалент), за да бъде направена аритметична проверка на данните, заложени в ценовата оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Информация за оборота от строителство, подобно на предмета на обществената поръчка, за последните три приключени финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 12); Под предмет, подобен на предмета на поръчката се разбира ново строителство и/или реконструкция и преустройство на обществена или административна или жилищна сграда. 2) Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката- строителство, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в строителството. 3. Извлечения за налични собствени финансови средства от разплащателна, депозитна, спестовна или друг вид банкова сметка/и, средствата по която не са с друго специално предназначение, или документ от банка за свободни финансови средства по кредит или кредитна линия, овърдрафт или друго еквивалентно кредитно улеснение. В случай на удостоверяване на ликвидността чрез кредитна линия, участникът следва да представи удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.3 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документът по т.2 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителните дейности. б ) Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 и 2, се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има оборот от строително-монтажни работи за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 5.5 млн. лева (пет милиона и петстотин хиляди) сумарно. 2. Участникът е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката- проектиране и строителство, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участникът да удостовери наличието на адекватна ликвидност за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 1 800 000 лева (един милион и осемстотин хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства, възможност за кредитна линия или други привлечени средства. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1, и т.3 се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.2. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителните дейности. б) При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1, и т. 2 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела на участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1/ Списък на основните договори за услуги, подобни на предмета на поръчката (строителство), изпълнени през последните пет години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания) (Приложение № 17); б/ Списък на инженерно-техническия състав на участника, определен за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът трябва да е придружен от документи, доказващи образование, професионална квалификация и трудов стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост копия от трудова книжка и/или служебна книжка (Приложение № 18), както и автобиографии (съгласно приложения образец № 13) на ключовите експерти, които пряко отговарят за извършването на строителния процес и дейности; в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите експерти г/ Участникът следва да представи актуална регистрация в Централния професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на типа строителство в настоящата процедура и ЗУТ или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон; Изискването се отнася за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. д/ Участикът следва да представи заверени копия от Сертификат за съответствие на участника със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на обществената поръчка; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; Изискването се отнася за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има успешно изпълнен минимум 1 обект за изграждане или реконструкция на сграда с обща РЗП не по малко от 1 500 кв.м. през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите; Участникът следва да докаже, че разполага с изискуемите ключови експерти, както и че ключовите експерти отговарят на минималните изисквания, посочени от Възложителя. За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с инженерен персонал-минимум ключови експерти, които да отговарят на следните изисквания: Ръководител за целия обект - да има завършено висше образование, степен „магистър”, специалност „ССС/ПГС” или еквивалентна, (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с минимум 3 години стаж по специалността и професионален опит Ръководител на обект/технически ръководител на един обект за строителство или реконструкция на сграда. Технически ръководител - технически правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; или еквивалентна, (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с най-малко 2 години стаж като технически ръководител. Съгласно чл. 163а., ал. 3 от Закона за устройство на територията техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на същия закон. Отговорник по контрола на качеството – да има валиден към датата на подаване на офертата сертификат/удостоверение и/или документ за завършен курс на обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност Не-ключови експерти Участникът следва да има на разположение по свое усмотрение и не-ключови експерти, които да подпомагат ключовите експерти при реализация на дейностите по договора с оглед постигане пълно съответствие с изискванията на Възложителя. 3.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителството; 4. Лице, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка именно: Първа група, Втора категория. За участник - чуждестранно лице, се представя съответното Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, посочен в предходния абзац, по причина, че в страната, в която Участникът е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквивалентен регистър, тогава Участникът прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Т1 Работна програма ; тежест: 10
Показател: Т2 Обяснителна записка и потенциални рискове; тежест: 15
Показател: Т3 Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 5
Показател: ПЦ Предложена от участника цена; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Гоце Делчев, Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" № 2, зала №1 (партерния етаж)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При първоначално отваряне на офертите , както и при отварянето на ценовите оферти (Плик № 3), имат право да присъстват законни или упълномощени предтсвители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване и юридически лице с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Ще бъде използвано намаление на сроковете във връзка с изпращането на обявлението по електронен път и осигурен достъп до документацията на интернет страницата на Община Гоце Делчев: www.gotsedelchev.bg. Документацията за участие може да се получава до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Документацията е безплатна и е общодостъпна на интернет страницата на община Гоце Делчев www.gotsedelchev.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решенето за промяна. Срокът на обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решенето за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ