Версия за печат

00237-2014-0005

BG-Аксаково:

РЕШЕНИЕ

Номер: 230 от 17.04.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" № 58 б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.3 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Софтуерът е специализиран, специфичен за звената със счетоводно-финансови функции. До момента поради финансови причини няма служител, който да е преминал курс на обучение за работа с него. Поради невъзможност за едновременно обучение на всички служители без да се наруши ритмичността на работния процес ще бъдат обучени 2 (двама) служители. Обучението със софтуерния продукт е предназначено за служителите извършващи операции по счетоводното администриране възнагражденията на персонала. Изпълнителят трябва да осъществи следните дейности за изпълнение предмета на поръчката: 1.1. Да разработи план за осъществяване на обучителния процес, включващ обучителна програма, план за разпределение по теми и часове, общ хорариум часове - 18 учебни часа, който следва да бъдат проведени в 3 дни; 1.2 Да разработи, размножи и раздаде комплект от обучителни материали за всеки участник, съдържащи пълна информация за представяните теми; 1.3 Да предостави сертификат, доказващ придобитите знания и умения от участниците в обучението; 1.4 Регистрация и обратна връзка с участниците. Изпълнителят е длъжен да регистрира участниците всеки ден от обучението в присъствен списък. Списъкът съдържа задължително трите имена на обучаемия, адрес, телефон и e-mail за контакт, име на организацията, която представлява, графа с получени материали, подпис.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Софтуерният продукт „Поликонт” е инсталиран и работи в Община Аксаково на основание договор № 285/02.12.2009 година, сключен със „C+C Aутоматион“ ООД. През новата бюджетна година (2014 година) Община Аксаково е сключила договор № 19/07.01.2014г. за право на ползване и абонаментно поддръжка на софтуерната система „Поликонт” с дружеството. ”C+C Aутоматион“ ООД е носител на авторските права върху продукта, като правата не са предоставени на трети лица. В тази връзка дружеството представя Декларация от 17.10.2013 година, Свидетелство за марка и Уведомление, издадени от Патентно ведомство. Наличието на защитени авторски права е регламентирано в чл. 3, ал.1, т.1 и чл. 5 от Закона за авторското право и сродните му права /ЗАПСП/. Съгласно посочената разпоредба компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултат на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. В случая компютърната програма е разработена от "С+С Аутоматион" и в тази връзка поканеното дружество е единственият възможен изпълнител на настоящата обществена поръчка. Възлагането на обществена поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права и права на интелектуална собственост.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

„С+С Аутоматион” ООД ЕИК 121190486, със седалище и адрес на управление гр. София п.к.1618,, ул. „Любляна„ № 46, ет.9.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

17.04.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Руска Георгиева Илиева
Длъжност: Зам.Кмет на Община Аксаково, Възложител по смисъла на чл.8, ал.2 от ЗОП, съгласно Заповед № 65/03.02.2012 г. на Кмета на Община Аксаково