00237-2014-0005
Технически редакции | ||
17.04.2014 10:33 ч. : | 17/04/2014 10:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2014 10:33 ч. : | 17/04/2014 10:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2014 10:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Аксаково:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" № 58 б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157
Място/места за контакт: Община АксаковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.
Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Софтуерът е специализиран, специфичен за звената със счетоводно-финансови функции. До момента поради финансови причини няма служител, който да е преминал курс на обучение за работа с него. Поради невъзможност за едновременно обучение на всички служители без да се наруши ритмичността на работния процес ще бъдат обучени 2 (двама) служители. Обучението със софтуерния продукт е предназначено за служителите извършващи операции по счетоводното администриране възнагражденията на персонала. Изпълнителят трябва да осъществи следните дейности за изпълнение предмета на поръчката: 1.1. Да разработи план за осъществяване на обучителния процес, включващ обучителна програма, план за разпределение по теми и часове, общ хорариум часове - 18 учебни часа, който следва да бъдат проведени в 3 дни; 1.2 Да разработи, размножи и раздаде комплект от обучителни материали за всеки участник, съдържащи пълна информация за представяните теми; 1.3 Да предостави сертификат, доказващ придобитите знания и умения от участниците в обучението; 1.4 Регистрация и обратна връзка с участниците. Изпълнителят е длъжен да регистрира участниците всеки ден от обучението в присъствен списък. Списъкът съдържа задължително трите имена на обучаемия, адрес, телефон и e-mail за контакт, име на организацията, която представлява, графа с получени материали, подпис.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
Софтуерният продукт „Поликонт” е инсталиран и работи в Община Аксаково на основание договор № 285/02.12.2009 година, сключен със „C+C Aутоматион“ ООД. През новата бюджетна година (2014 година) Община Аксаково е сключила договор № 19/07.01.2014г. за право на ползване и абонаментно поддръжка на софтуерната система „Поликонт” с дружеството. ”C+C Aутоматион“ ООД е носител на авторските права върху продукта, като правата не са предоставени на трети лица. В тази връзка дружеството представя Декларация от 17.10.2013 година, Свидетелство за марка и Уведомление, издадени от Патентно ведомство. Наличието на защитени авторски права е регламентирано в чл. 3, ал.1, т.1 и чл. 5 от Закона за авторското право и сродните му права /ЗАПСП/. Съгласно посочената разпоредба компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултат на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. В случая компютърната програма е разработена от "С+С Аутоматион" и в тази връзка поканеното дружество е единственият възможен изпълнител на настоящата обществена поръчка. Възлагането на обществена поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права и права на интелектуална собственост.
„С+С Аутоматион” ООД ЕИК 121190486, със седалище и адрес на управление гр. София п.к.1618,, ул. „Любляна„ № 46, ет.9.
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
17.04.2014 г.
Възложител