00164-2014-0004
Технически редакции | ||
14.04.2014 11:59 ч. : | 14/04/2014 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2014 11:59 ч. : | 14/04/2014 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт
Услуги
Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, № 3, За: Старши експерт Цвятко Белниколов, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220648, E-mail: ts.belnikolov@mod.bg, Факс: 02 9879693; 02 9222969
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.mod.bg/IO/.
Електронен достъп до информация: http://op.mod.bg/IO/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675; 02 9220644, E-mail: k.angelova@mod.bg, Факс: 02 9879693
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Сключване на рамково споразумение, за срок от 84 (осемдесет и четири) месеца, за възстановяване на летателната годност и осигуряване на експлоатацията на 4 (четири) броя вертолети Ми-17.
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с един оператор
84
Възстановяването на летателната годност на вертолети Ми-17 и осигуряване на тяхната експлоатация ще включва извършване на доставки и предоставяне на услуги. 1.Извършването на доставки ще включва: 1.1.Планови доставки на оборудване, необходимо за изпълнение на капитално-възстановителен ремонт (КВР) на вертолети Ми-17. 1.2.Непланови доставки на оборудване и консумативи за вертолети Ми-17. 2.Предоставянето на услуги ще включва: 2.1.Извършване на планови ремонти: - Изпълнение на КВР на вертолети Ми-17 с увеличаване на общият им (назначен) календарен срок на експлоатация; - Изпълнение на КВР на двигатели тип ТВ3-117МТ; - Изпълнение на КВР на редуктори тип ВР-14; - Изпълнение на КВР на пускови двигатели тип АИ-9В; - Изпълнение на КВР на оборудване от комплектацията на вертолети Ми-17; - Ремонт на агрегати от снемаемото авиационно въоръжение на вертолети Ми-17. 2.2.Извършване на непланови ремонти на оборудване от комплектацията на вертолети Ми-17. Видът на доставките/услугите и изискванията към тях са описани подробно в документацията по процедурата. *(под оборудване се разбира агрегати, възли, блокове и детайли)
35612400 (IA23) , 50212000
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.
НЕ
НЕ
По заявка съгласно приложенията.
НЕ
НЕ
84
1.Гаранция за участие в процедурата Гаранцията за участие в процедурата е безусловна и неотменима банкова гаранция (Приложение № 10 от документацията за участие) в размер на 10 000 (десет хиляди) лева (или тяхната равностойност в ЕВРО), със срок на действие не по-малък от 160 (сто и шестдесет) дни считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие в процедурата, или парична сума в размер на 10 000 (десет хиляди) лева, внесена по сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка, гр. София, пл.”Александър І”, № 1 IBAN – ВG 96 ВNВG 966133001522 01. При преводи SWIFT BIC код на Банката на получателя и IBAN са задължителен реквизит на платежните документи. Задържането и освобождаването на горните гаранции да става при условията и реда на чл. 61, чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договор При подписване на всеки конкретен договор по рамковото споразумение сключено за изпълнение на предмета на рамковото споразумение, избраният изпълнител на поръчката трябва да представи безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение (Приложение № 11 от документацията за участие) или парична сума, внесена по сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка, гр. София, пл. ”Александър І”, № 1 IBAN – ВG 96 ВNВG 9661 3300 1522 01. Гаранцията за изпълнение да бъде в размер на 3 % (три процента) от стойността без ДДС на конкретния договор. Текстът на банковата гаранция се съгласува с Възложителя. Срокът на действие на банковата гаранция по всеки конкретен договор, сключен за изпълнение на рамковото споразумение е не по-малък от 30 дни от датата на приключване на изпълнението на конкретния договор. 3.Гаранциите служат за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на изпълнителя по договора. Възложителят има право да удържи уговорената неустойка от гаранцията за изпълнение в случай на забавено, частично и пълно неизпълнение или некачествено изпълнение на задължения по договора. При забава в изпълнението на договора, Изпълнителят е длъжен да удължи гаранцията със срок не по-малък от 30 календарни дни след крайния срок за изпълнение на задълженията по договора. Върху посочените гаранции Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4.Участникът или определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие и съответно за изпълнение. 5.В случай, че някоя от горните гаранции е под формата на банкова гаранция и е издадена от банка извън Република България, същата да бъде авизирана или потвърдена от банка, намираща се на територията на Република България.
Начинът на плащане за всеки конкретен договор може да бъде: Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след изпълнение от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на Доставките/Услугите в пълен обем и представяне в дирекция „Инвестиции в отбраната“-МО на следните документи: (1) оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от представител на изпълнителя и на в.ф.- краен получател; (2) акт за приемане/предаване на дълготрайни материални активи и/или складова разписка за приемане/предаване на материални запаси (за изпълнените Доставки); (3) оригинал на приемо-предавателен протокол, подписан от упълномощен представител на изпълнителя и на в.ф.- краен получател, удостоверяващ изпълнението на Доставките/Услугите. Акредитив – документарен, неотменяем, годишен, открит за всяка година, за която има сключен конкретен договор и с валидност не по-късно от 15 декември на текущата година. Условията за откриването и усвояването на акредитива се договарят при преговорите между страните преди сключване на всеки конкретен договор. Авансово плащане – на договорена за всеки конкретен случай сума (%) от общата стойност на конкретния договор, в срок до 60 (шестдесет) дни след предоставяне на фактура и неотменима и безусловна банкова гаранция за стойността на аванса, която трябва да е с валидност най-малко 30 дни след последната Доставка/Услуга и фактура. Текстът и условията на банковата гаранция се съгласуват предварително с Възложителя. Когато банковата гаранция за авансово плащане се издава от банка извън територията на Република България, същата гаранция следва да бъде авизирана или потвърдена от банка на територията на Република България. Допуска се съчетаване на посочените по-горе форми на плащане. Окончателното уточняване на начина и срока на плащане за всеки конкретен договор е изключително право на Възложителя и се определя в зависимост от финансовите му възможности при сключване на всеки конкретен договор.
За участие в процедурата на договаряне Кандидатите следва да представят за предварителния подбор Заявление за участие отговарящо на изискванията на чл.77, ал.3-5 от ЗОП, което съдържа: (1) списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата. (2) копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. (3) Административни данни за участника – (Приложение № 1 от документацията); (4) при участници обединения– документ за създаване на обединението, подписан от всички лица в обединението, в който документ задължително се посочва представляващият; (5) декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а“, „б“, „в“, „г“, „д“, „e" и ал. 5, т. 1 от ЗОП– (Приложение № 2 от документацията); (6) декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП– (Приложение № 3 от документацията); (7) декларация за обстоятелствата по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ (Приложение № 4 от документацията); (8) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ (Приложение № 5 от документацията); (9) декларация за използване/неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката (Приложение № 6 от документацията); (10) декларация от подизпълнителя/ите за съгласие за участие в изпълнението на поръчката като подизпълнител (когато се предвижда участието на подизпълнител/и)– (Приложение № 7 от документацията); (11) документ за гаранция за участие (оригинал) – под форма на банкова гаранция (Приложение № 10 от документацията) или парична сума внесена по банковата сметка на Възложителя; (12) Заверено от Кандидата копие на документ (споразумение/договор/документ за упълномощаване или др.) удостоверяващ, че Кандидатът (и/или посоченият от него подизпълнител) е оторизиран от Конструктора/Производителя за изпълнение на услугите в съответствие с предмета на поръчката; (13) Заверено от Кандидата копие на Лиценз доказващ правото на Кандидата (и/или на посочения от него подизпълнител) да извършва външнотърговска дейност с оръжие "СO10 от Списък на оръжията и Списък на изделията и технологиите с двойна употреба, които подлежат на контрол при внос" (ако Кандидатът е българско юридическо или физическо лице), или аналогичен документ, ако такъв се изисква от законодателството на съответната държава (ако кандидатът е с регистрация и седалище извън Република България; (14) декларация за приемане на условията в проекта на рамково споразумение (Приложение № 9 от документацията); (15) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Приложение № 19 от документацията). Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. (2), (5), (6), (7) и (8) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, следва да представи следните документи за посочените от него подизпълнители: (1) копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. (2) декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а“, „б“, „в“, „г“, „д“, „e" и ал. 5, т. 1 от ЗОП– (Приложение № 2 от документацията); (3) декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП– (Приложение № 3 от документацията); (4) декларация за обстоятелствата по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ (Приложение № 4 от документацията); (5) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ (Приложение № 5 от документацията); (6) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Приложение № 19 от документацията).
При участие в предварителния подбор кандидатът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото състояние за изпълнение на поръчката (чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП): 1. Справка – декларация (Приложение № 15 от документацията) за общия оборот и за оборота от дейности сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Кандидатът трябва да има за последните три години: - общ оборот – не по-малко от 1400000 лева; - оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката – не по-малко от 500000 лева.
При участие в предварителния подбор кандидатът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото състояние за изпълнение на поръчката (чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП) на посочените от него подизпълнители: 1. Справка – декларация (Приложение № 15 от документацията) за общия оборот и за оборота от дейности сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минималното изискване към подизпълнителите относно оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката се прилага пропорционално на дела на тяхното участие, но не по-малко от: - общ оборот и оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години - 200000 лева.
При участие в предварителния подбор кандидатът следва да представи доказателства за техническите възможности: 1. Справка – декларация (Приложение № 16 от документацията) за основните договори за доставки и услуги сходни с предмета на поръчката изпълнена през последните пет години (считано от крайната дата за представяне на заявлението), придружена с препоръки за добро изпълнение (заверени копия).
Кандидатът трябва да има: - изпълнени три договора, сходни с предмета на поръчката през последните пет години; - минимален брой препоръки – три броя.
При участие в предварителния подбор кандидатът следва да представи доказателства за техническите възможности на посочените от него подизпълнители: 1. Справка – декларация (Приложение № 16 от документацията) за основните договори за доставки и услуги сходни с предмета на поръчката изпълнена през последните пет години (считано от крайната дата за представяне на заявлението), придружена с препоръки за добро изпълнение (заверени копия).
Минималното изискване към подизпълнителите се прилага пропорционално на дела на тяхното участие, но не по-малко от: - изпълнен един договор, сходен с предмета на поръчката през последните пет години; - минимален брой препоръки – един брой.
НЕ
НЕ
Договаряне
НЕ
НЕ
21-28-360
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
1. Възложителят предоставя електронен достъп до документите за участие в процедурата на следния адрес : http://www.mod.bg/bg/op.html Настоящото обявление е изпратено до Агенция за обществени поръчки (АОП) за вписване в Регистъра на обществените поръчки по реда на чл.6, ал.1, т.3 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки. Във връзка с горното и на основание чл.86, ал.2 от ЗОП срокът по чл.86, ал.1 е намален от 37 до 30 дни. 2.Възложителят най-малко един ден преди датата за провеждане на публичното заседание по отваряне на заявленията ще публикува на интернет страницата си в профила на купувача (http://op.mod.bg/IO/tekushtiproceduri), информация за точния час, дата, и място на провеждане на заседанието. 3. При наличие на обстоятелства по чл.47, ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП, кандидатът се отстранява от участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно изискванията на чл.120 от Закона за обществените поръчки.
Министерство на отбраната, ул. "Ив. Вазов" № 12, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220648, E-mail: ts.belnikolov@mod.bg, Факс: 02 9879693
Интернет адрес/и:
URL: http://www.mod.bg.
14.04.2014 г.