00485-2014-0002
Технически редакции | ||
09.04.2014 15:03 ч. : | 09/04/2014 14:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.04.2014 15:03 ч. : | 09/04/2014 14:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Завет: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Завет, ул."Лудогорие" №19, За: Зюлфие Исмаил - Заместник кмет, РБългария 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
Място/места за контакт: Община ЗаветИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zavet-bg.com.
Адрес на профила на купувача: www.zavet-bg.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Център за информация и услуги на граждани /фронт офис/ в Община Завет, ул."Лудогорие" 19, За: Ирена Минева - Директор на Дирекция "СА", Република България 7330, гр.Завет, Тел.: 08442 200, Факс: 08442 2016
Място/места за контакт: Център за информация и услуги на граждани /фронт офис/ в Община ЗаветАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Център за информация и услуги на граждани /фронт офис/ в Община Завет, ул."Лудогорие" 19, За: Ирена Минева - Директор на Дирекция "СА", Република България 7330, гр.Завет, Тел.: 08442 2020
Място/места за контакт: Център за информация и услуги на граждани /фронт офис/ в Община ЗаветРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител на СМР на обект: Рехабилитация на зелени площи с изграждане на площадки за детски игри и кътове за отдих в населените места в община Завет“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира целево от държавния бюджет със средства, отпуснати с ПМС №19 от 07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва по чл.1,ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2. от Закона за държавния бюджет на Р.България за 2014г. за финансиране на одобрени проекти по Публична инвестиционна програма „Растеж и развитие на регионите”, разделени на подобекти, както следва: ПОДОБЕКТ 1: Благоустрояване на централна градска част на гр.Завет – втори етап Включва следните квартали: Главна алея в Градски парк – кв.93 – традиционно място за отдих и общоградски мероприятия. Тя е и главният подход към градския стадион; Части от квартали – северно от сградата на Община Завет: Рехабилитация на главна алея в Градски парк – подход за стадиона – част от кв.93, гр.Завет; Рехабилитация прилежащо пространство – градина пред „Младежки клуб”–рехабилитация на пространство около част от кв.44; рехабилитация на зелени площи при Музей-галерия с тротоарното пространство – част от кв. 84; рехабилитация на пространство около „Битов комбинат” с тротоарни площи по главен път – част от кв.83, парцел Х; Рехабилитация на околоблоково пространство с тротоарни площи по главен път - част от кв.82; рехабилитация на тротоарни площи покрай главен път в част от кв.48, кв.99, кв.78 и кв.76 по плана на гр.Завет. Всички цитирани по-горе квартали тангират с главния път, преминаващ през центъра на гр.Завет. Проектът предвижда изграждане на тротоари – изцяло нови покрай този път с настилка от вибропресовани бетонови плочи и оформяне на почти непрекъсната тангираща на пътя озеленена ивица за отделянето му от жилищните територии. ПОДОБЕКТ 2: Село Веселец - п. І, кв.41 Проектът предвижда цялостно рехабилитиране на градината в обособения имот чрез изграждане на нова алейна мрежа по очертаните през годините пешеходни подходи, ведно с изграждане на места за отдих и игри на децата. ПОДОБЕКТ 3: Село Сушево - между кв.№№ 5, 6, 13, 16 и 17 Проектът предвижда цялостно рехабилитиране на градината в обособения имот чрез изграждане на нова алейна мрежа по очертаните през годините пешеходни подходи, ведно с изграждане на места за отдих и игри на децата. Новопроектираната площадка за детски игри е за деца на възраст от 3 до 12 години. Обособени са два входа на градината към площадката – от юг и от североизток. ПОДОБЕКТ 4: Село Прелез, кв.37 Проектното решение предвижда изграждане на обширна детска площадка и алеи с кътове за отдих, алейно осветление и външна чешма, тип „фонтанка”. Благоустройствените дейности предвиждат реновация и на част от съществуващия тротоар извън територията на детската градина, в чиито обхват попада и мястото на автобусната спирка. По този, тангиращ на съществуващата външна ограда тотоар ще се рехабилитират и зелени площи, ще се изградят рампи за преминаване на детски и инвалидни колички, ще се оформят короните и обособят местата около основата на стъблата на съществуващата алейна декоративна дървесна растителност.
45112700, 45112711, 45112723
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществена поръчка с предмет:„Избор на изпълнител на СМР на обект: Рехабилитация на зелени площи с изграждане на площадки за детскии гри и кътове за отдих в населените места в община Завет“ е разделена на подобекти както следва: разделении на подобекти, както следва: ПОДОБЕКТ 1: Благоустрояване на централна градска част на гр.Завет – втори етап Включва следните квартали: Главна алея в Градски парк – кв.93 – традиционно място за отдих и общоградски мероприятия. Тя е и главният подход към градския стадион; Части от квартали – северно от сградата на Община Завет: Рехабилитация на главна алея в Градски парк – подход за стадиона – част от кв.93, гр.Завет; Рехабилитация прилежащо пространство – градина пред „Младежки клуб”–рехабилитация на пространство около част от кв.44; рехабилитация на зелени площи при Музей-галерия с тротоарното пространство – част от кв. 84; рехабилитация на пространство около „Битов комбинат” с тротоарни площи по главен път – част от кв.83, парцел Х; Рехабилитация на околоблоково пространство с тротоарни площи по главен път - част от кв.82; рехабилитация на тротоарни площи покрай главен път в част от кв.48, кв.99, кв.78 и кв.76 по плана на гр.Завет. Всички цитирани по-горе квартали тангират с главния път, преминаващ през центъра на гр.Завет. Проектът предвижда изграждане на тротоари – изцяло нови покрай този път с настилка от вибропресовани бетонови плочи и оформяне на почти непрекъсната тангираща на пътя озеленена ивица за отделянето му от жилищните територии -1 121 034.90лв. без ДДС. ПОДОБЕКТ 2: Село Веселец - п. І, кв.41 Проектът предвижда цялостно рехабилитиране на градината в обособения имот чрез изграждане на нова алейна мрежа по очертаните през годините пешеходни подходи, ведно с изграждане на места за отдих и игри на децата - 120 153.84лв.без ДДС. ПОДОБЕКТ 3: Село Сушево - между кв.№№ 5, 6, 13, 16 и 17 Проектът предвижда цялостно рехабилитиране на градината в обособения имот чрез изграждане на нова алейна мрежа по очертаните през годините пешеходни подходи, ведно с изграждане на места за отдих и игри на децата. Новопроектираната площадка за детски игри е за деца на възраст от 3 до 12 години. Обособени са два входа на градината към площадката – от юг и от североизток - 75 000.00лв.без ДДС. ПОДОБЕКТ 4: Село Прелез, кв.37 Проектното решение предвижда изграждане на обширна детска площадка и алеи с кътове за отдих, алейно осветление и външна чешма, тип „фонтанка”. Благоустройствените дейности предвиждат реновация и на част от съществуващия тротоар извън територията на детската градина, в чиито обхват попада и мястото на автобусната спирка. По този, тангиращ на съществуващата външна ограда тотоар ще се рехабилитират и зелени площи, ще се изградят рампи за преминаване на детски и инвалидни колички, ще се оформят короните и обособят местата около основата на стъблата на съществуващата алейна декоративна дървесна растителност - 91 500.00лв.без ДДС.
НЕ
70
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не изисква гаранция за участие съгласно чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка, съгласно чл.60(1) от ЗОП може да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Съгласно чл. 60(2) от ЗОП кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като банкова гаранция – безусловна и неотменима, с условия по нея допълнително посочени в документацията за участие, като срока на валидност на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по-дълъг от крайния срок за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. - Гаранцията за изпълнение съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката като гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3(три) работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за изпълнение, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане гаранцията за изпълнение или за упражняване на правата по банковата гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя. Разходите по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN IBAN: BG50IORT81163300600000 BIC код BIC:IORTBGSF Име на банката ТБ „Инвестбанк” АД Адрес на банката гр.Разград, офис Завет, ул.”Лудогорие” №19 в полза на Община Завет.
Максимално допустимата стойност за изпълнението на видовете СМР по реализирането на поръчката, съгласно утвърдената сума в Приложение №1 от ПМС №19 от 07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва по чл.1,ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2. от Закона за държавния бюджет на Р.България за 2014г. за финансиране на одобрени проекти по Публична инвестиционна програма „Растеж и развитие на регионите” е в размер на 1 407 688,74 лв. /един милион четиристотин и седем хиляди шестстотин осемдесет и осем лева и 0,74 стотинки/ без включен ДДС. Заплащането на договорената стойност ще става по следната схема : - Авансово плащане- в размер на 30%/тридесет процента/ от стойността по договора, платимо в срок от 7/седем/ календарни дни след подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и предоставяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2 от консултанта, упражняващ „Строителен надзор” на обекта при постъпили средства от държавния бюджет към община Завет; - Окончателно плащане, представляващо разликата от уговореното възнаграждение и изплатената с аванса сума до размера на действително извършените СМР, но не повече от стойността по договора, платимо в срок от 30/тридесет/ календарни дни след постъпването на останалите средства от държавния бюджет към община Завет за разплащане на действително извършените дейности, доказани с изготвен Констативен протокол за установяване на действително извършени работи по образец (на Възложителя) респ. съответния Акт образец № 19 за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор на обекта, всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и подписани Актове Обр.15 „Констативен акт за установяване годността на строежа” за всеки от обектите на строителството. Плащането на дължимите суми ще се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на фактура за дължимата стойност.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват Договор за създаване на обединение (или консорциум), в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1 от „а” до „д”, чл. 47, ал.2, т.5 и чл. 47, ал.5, т.1 и чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т. 4 и чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд- образец №15 се представя от от всички лица, които ще бъдат ангажирани в изпълнение на строителството включително и от подизпълнителите. Органите от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията в страната, където трябва да се предоставят услугите, свързани с данъци и осигуровки са Националния осигурителен институт и Национална агенция по приходите, за задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика и Изпълнителна агенция главна инспекция по труда. Други документи, които трябва да съдържа Плик №1 с надпис „Документи за подбор" са Административни сведения – попълва се образец № 2 ;Оферта за участие - попълва се образец № 2А.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От датата на публикуването на Обявлението за обществената поръчка в Регистъра за обществени поръчки на АОП Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, за която има създадена преписка на официалната страница на Община Завет, раздел – Профил на купувача със следния интернет адрес:www. zavet-bg.com.Всяко лице може да изтегли безплатно Документацията за ОП от създадената преписка за настоящата обществена поръчка на посочения интернет адрес.За лицата, които желаят да получат документацията за обществената поръчка на хартиен носител, Възложителят определя цена на документацията в размер на 20,00 (двадесет) лева, която е крайна цена и включва разходите за нейното отпечатване и размножаване. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Център за информация и услуги на граждани/фронт офис/ в Община Завет, всеки работен ден от 9.00ч. до 17.00ч. след представяне на документ за внесени 20.00 /двадесет/ лева в полза на Община Завет, касово или с превод по банкова сметка IBAN BG79 IORT 8116 8400 6001 00, BIG код IORTBGSF, код на плащане 447000, ТБ Инвестбанк АД Разград , в полза на Община Завет.
BG
180
Обшинска администрация - Завет,гр.Завет, ул."Лудогорие" №19, заседателна зала №201
При отваряне на получените оферти, по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП, имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1).Процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка е открита с Решение № УД-02-107/ 09.04.2014 г. на Зюлфие Алиосманова Исмаил за Кмет на Община Завет съгласно Заповед №УД-02-103/08.04.2014г. 2). Възложителят обявява, че се е възползвал от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3 от ЗОП и е съкратил нормативно установения срок за получаване на оферти от 40 дни на 28 дни, тъй като обявлението е изпратено за публикуване в РОП по електронен път и от датата на публикуване на обявлението, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на Община Завет. 3) Инвестиционните проекти за обектите ще бъдат предоставяни само в електронен вариант като част от Документацията за обществената поръчка, публикувана на официалната интернет страница на Община Завет - www.zavet-bg.com, раздел "Профил на купувача". 4) За датата и часа на отваряне на ценовите оферти, участниците подали оферта, ще бъдат уведомени от комисията чрез съобщение, публикувано в преписката за обществената поръчка, създадена на официалната интернет страница на Възложителя (www.zavet-bg.com, раздел "Профил на купувача"). С публикуване на съобщението в Профила на купувача ще се счита, че всички заинтересовани лица са уведомени. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.5). Продължение от Раздел ІІІ.2.3 "Технически възможности": Минимални изисквания (дясно):В предвид сложността и обхвата на строително-монтажните работи обект на настоящата поръчка, участникът трябва да има на трудов или граждански договор минимум 20 работника за изпълнението им.Участникът трябва да докаже че има на разположение професионален клас дребногабаритна градинска техника и специализиран инвентар за изпълнение на дейности по озеленяване, съобразно спецификата на паркоустройствените работи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6
ОБЩИНА ЗАВЕТ, ул."Лудогорие" №19, Република България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
09.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ