РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект: „Строителен надзор на обекти, финансирани по Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите” с четири обособени позиции”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
Община Черноочене
Код NUTS:
BG425
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на настоящата обществена поръчка е Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на проекти:
1. Обособена позиция 1: Строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза).
2. Обособена позиция 2: Строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица”.
3. Обособена позиция 3: Строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза).
4. Обособена позиция 4: Строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала”.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71000000, 71500000, 71520000, 71521000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност на поръчката:
- Обособена позиция 1: Строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза) - до 53 000,00 (Петдесет и три хиляди) лв. без ДДС.
- Обособена позиция 2: Строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица” - до 9 000,00 (Девет хиляди) лв. без ДДС.
- Обособена позиция 3: Строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза) - до 80 000,00 (Осемдесет хиляди) лв. без ДДС.
- Обособена позиция 4: Строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала” – до 25 000,00 (Двадесет и пет хиляди) лв. без ДДС.
Прогнозна стойност без ДДС
167000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на:
- За обособена позиция 1: Строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза) – 1 000,00 ( Хиляда) лв. без ДДС.
- За обособена позиция 2: Строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица” – 500,00 (Петстотин) лв. без ДДС.
- За обособена позиция 3: Строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза) – 1 500,00 (Хиляда и петстотин) лв. без ДДС.
- За обособена позиция 4: Строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала” - 800,00 (Осемстотин) лв. без ДДС.
Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора увеличен с 30 (тридесет) календарни дни.
Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции:
1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Строителен надзор на обекти, финансирани по Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите” за Обособена позиция....................................../изписва се заглавието/.
Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Черноочене:
Банка: Инвестбанк АД ФЦ Хасково
IBAN: BG69IORT80313307000003
BIC: IORTBGSF
2. Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 (Сто и двадесет) календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на Община Черноочене.
Гаранция за изпълнение, съставляваща 2% / два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметка на Възложителя:
Банка: Инвестбанк АД ФЦ Хасково
IBAN: BG69IORT80313307000003
BIC: IORTBGSF
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Обществената поръчка се финансира от бюджета на община Черноочене.
1. Авансово плащане (до 20% от стойността на договора) се извършва в срок до 10 (десет) дни от датата на подписване на договора след представена от Изпълнителя на банкова гаранция за авансово плащане (оригинал) и фактура (оригинал).
Гаранцията за авансовото плащане е валидна за срок от една година от датата на сключване на договора за изпълнение.
2. Окончателното разплащане в размер на 80% (осемдесет процента) от стойността на договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: в 90 (деветдесет) дневен срок след въвеждане на обекта по проекта в експлоатация , съставянето на техническите паспорти на обектите и издадена фактура от страна на Изпълнителя.
3. Всички плащания, предвидени по този договор се изплащат в български лева по банков път – по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, след издадена от него фактура и подписани приемно-предавателени протоколи между страните, при спазване на реда и условията в настоящия договор.
За обособени позиции 1 и 3 при фазово финансиране на строителството, окончателното плащане е в % към стойността на изпълнените СМР след подписване на протокол за въвеждане на участъка в експлоатация.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта – Приложение №1
2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника - Приложение№2
3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или оригинал на Банкова гаранция за участие), издаден от банка)
4. Административни сведения за участника - Образец №1
5. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им - Образец №2
6. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – Образец 3, Образец №4 и Образец №5
7. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - Образец №6
8. Декларация от подизпълнител /попълва се при наличие на такъв/ - Образец №7
9. Декларация за използване на чужденци – Образец №9
9А. Декларация по чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ – Образец №8
10. Регистрационни документи на участника
Документ за регистрация на Участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП:
Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице
* Когато документите са копия, следва да бъдат заверени от участника.
Когато участникът в откритата процедура или участник в обединението е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи в т.11 трябва да са:
• издадени от компетентния орган в страната на участника;
• заверени от участника копия с официален превод на български език
• да бъдат издадени/заверени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата.
Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
12. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълномощава физическото лице, което ще представлява обединението;
13. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал);
14. Документ за данъчна и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);
При участие на чуждестранно лице е необходимо то да представи еквивалентен документ на съответния орган в държавата, в която е установен.
15. Доказателства за изпълнение на изискванията към участника за икономическото и финансово състояние, а именно:
15.1. Декларация за икономическото и финансово състояние на Участника – Образец №10;
15.2. Годишен баланс за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.)
15.3. Отчет за приходите и разходите за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.)
Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
16. Доказателства за изпълнение на изискванията за техническите възможности и квалификация на участника, а именно:
16.1. Списък-декларация на основните договори за услуги, мениджмънт и строителен надзор на строежи І, ІІ и ІІІ категория сходни с предмета на поръчката по всяка една обособена позиция изпълнени през последните 3 години. /2011 – 2013 г./ - Образец № 11.
16.2. Референции (препоръки) към списъка по т.16.1, за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителен надзор – копия, заверени от участника.
16.3. Списък на техническия персонал /ключовия персонал/ за изпълнение на поръчката – Образец №12, автобиографии, придружени с доказателствени документи - Образец №13,
и други документи съгласно изискванията на документацията...
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника.
1. Годишен баланс за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ и отчет за приходите и разходите за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./– копие, заверено от Участника.
Тези документи не се представят за участници, които са регистрирани в Търговския регистър при Агенция по вписванията и са публикували годищните си финансови отчети.
Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство.
2. Декларация за икономическото и финансово състояние на Участника – Образец №10.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, общ оборот от извършена дейност в размер не по-малко от:
За обособена позиция 1 - 70 000 (Седемдесет хиляди) лв. без ДДС.
За обособена позиция 2 – 15 000 (Петнадесет хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 3 – 100 000 (Сто хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 4 – 30 000 (Тридесет хиляди) лв. без ДДС.
Участникът трябва да притежава и да поддържа валидна застраховка за целия срок на договора за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват надзор в строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
За подизпълнители изброените по- горе изисквания ще се прилагат според вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация на Участника
а) Списък-декларация на договорите за строителен надзор включително стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ - Образец №11
б) Референции (препоръки) за добро изпълнение за всеки един от посочените в списъка обекти с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителeн надзор. В препоръките трябва да са посочени лица за контакти с телефон, от които възложителят може да получи допълнителна информация – копия, заверени от участника.
в) Списък на техническия персонал /ключовия персонал/ - Образец №12, Декларация за разположение на ключов експерт - Образец №14 и Автобиография - Образец №13 на ключовия персонал - придружени с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия, заверени от Участника;
Ако участникът е обединение, е необходимо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност /а не всеки поотделно/, да докажат техническите си възможности и квалификация.
Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава.
Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
г) Декларация по закона за защита на личните данни ;
д) Лиценз по чл.166 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор или еквивалентен – копие заверено от участника.
Чуждестранните участници представят документи по т. д) от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство.
е) Сертификат за притежаван от участника ISO 9001:2008/ за строителен надзор или еквивалентен – представя се заверено от участника копие.
Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят може да приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно поне един договор за строителен надзор, сходен с предмета на поръчката.
Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбира:
За обособена позиция 1 – строителен надзор на обекти за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
За обособена позиция 2 - строителен надзор на обекти за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
За обособена позиция 3 - строителен надзор на обекти за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
За обособена позиция 4 - строителен надзор на обекти за канализация и/или ВиК на улична мрежа.
5.2.2. Участникът (консорциумът/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал), както следва:
За обособена позиция 1
Ключови експерти:
Ръководител на екипа на Консултанта висше образование в областта на строителството; стаж по специалността - минимум 5 г.; доказан опит като ръководител на строителен надзор за поне 1 инфраструктурен проект за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
Пътен инженер –висше образование в областта на строителството – специалност Пътно строителство или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Геодезист - висше образование в областта на строителството – специалност „ГФК” или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Неключови експерти:
Координатор по безопасност и здраве.
За обособена позиция 2
Ключови експерти:
Ръководител на екипа на Консултанта висше образование в областта на строителството; стаж по специалността - минимум 5 г.; доказан опит като ръководител на строителен надзор за поне 1 инфраструктурен проект за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
Пътен инженер –висше образование в областта на строителството – специалност Пътно строителство или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Геодезист - висше образование в областта на строителството – специалност „ГФК” или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Неключови експерти:
Координатор по безопасност и здраве.
За обособена позиция 3
Ключови експерти:
Ръководител на екипа на Консултанта висше образование в областта на строителството; стаж по специалността - минимум 5 г.; доказан опит като ръководител на строителен надзор за поне 1 инфраструктурен проект за строителство и/или реконструкция на пътища и/или отсечки от улична мрежа.
Пътен инженер –висше образование в областта на строителството – специалност Пътно строителство или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Геодезист - висше образование в областта на строителството – специалност „ГФК” или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Неключови експерти: Координатор по безопасност и здраве.
За обособена позиция 4
Ключови експерти:
Ръководител на екипа на Консултанта - висше образование в областта на строителството; стаж по специалността - минимум 5 г.; доказан опит като ръководител на строителен надзор за поне 1 инфраструктурен проект за канализация.
Инженер ВиК – инженер с образователна степен „бакалавър” или „магистър” по специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна; стаж по специалността – 5 г., от които 2 години в строителния надзор.
Геолог - висше образование в областта на строителството – специалност „Геотехническо инженерство” или еквивалентна; минимум 5 години стаж по специалността, от които минимум 2 години в строителния надзор.
Неключови експерти: Геодезист;
Координатор по безопасност и здраве.
И други изисквания съгласно документацията.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.05.2014 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2014 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г. Час: 14:00
Място
Общинска администрация с. Черноочене
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и пресдтавители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза)
1)
Кратко описание
Упражняване на строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза)
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71000000, 71500000, 71520000, 71521000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
3)
Количество или обем
Строителен надзор на обект: „Рехабилитация на път KRZ1433 /І-5/, Черноочене - Свободиново - с. Черноочене - общ. Кърджали /Севдалина – Чилик/І-5/ (І фаза)
Прогнозна стойност, без ДДС
53000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица”
1)
Кратко описание
Упражняване на строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71000000, 71500000, 71520000, 71521000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
3)
Количество или обем
Упражняване на строителен надзор на обект: Местен път „Ново селище – Бакалите – яз. Боровица”
Прогнозна стойност, без ДДС
9000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза)
1)
Кратко описание
Упражняване на строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза)
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71000000, 71500000, 71520000, 71521000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
3)
Количество или обем
Строителен надзор на обект: Рехабилитация на Път KRZ 1432 (Черноочене – Житница – Дядовско – Каняк) и Път KRZ 1434 (/KRZ 1433 Черноочене – Севдалина/ - Бели вир – Каняк// KRZ 1432/) (І фаза)
Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала”
1)
Кратко описание
Упражняване на строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71000000, 71500000, 71520000, 71521000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
3)
Количество или обем
Упражняване на строителен надзор на обект: „Канализация на с. Черноочене – Горна махала”
Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение