00338-2014-0004

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: инж. Румянка Владимирова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618261, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Обществени поръчки

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: Севдалина Карачанова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618303

Място/места за контакт: Фронт-офиса на Община Разград

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: Пламена Тодорова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на уличната инфраструктура в Източната и Западната промишлени зони на гр.Разград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща рехабилитация на уличната инфраструктура на: ул.Балчик, ул.Свищов, ул .Казанлък, ул.Добрич, ул.Черна, ул. Червен, ул.Каварна, ул. Арбанаси, ул. Троян, ул.Дряново и ул. Пилко в Западна промишлена зона и ул.Кентавър, ул. Прометей и ул.Пегас в Източна промишлена зона в гр. Разград. Рехабилитацията обхваща изкопни работи, фрезоване на асфалтови настилки, трошенокаменна основа, полагане на бетонови пътни ивици, полагане на асфалтови пластове, перфоплочи и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се рехабилитация на улична инфраструктура с ориентировъчна дължина в Западна промишлена зона – 6200 м; в Източна промишлена зона – 750 м.

Прогнозна стойност без ДДС
1650000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранции. Общи положения.1.1. По силата на чл. 60 от ЗОП гаранциите се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. 1.2. За банкови гаранции се изисква да отговарят на следните общи изисквания: - Да е изписано точно и пълно предмета на поръчката и обособената позиция, за която се отнася гаранцията; - Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; - Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград. 1.3. Всички разходи по откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. 1.4. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. 2.Гаранция за участие в процедурата.2.1. На основание разпоредбата на чл.59, ал.5 т.2 Възложителят не изисква от участниците гаранция за участие. 3. гаранция за изпълнение.3.1. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. 3.2. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, като цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка и следва да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от страна на изпълнителя. 3.3. Гаранцията за изпълнение на договора е сума в размер на 1.8% (един процент и осем десети) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, сам определя вида на гаранцията за изпълнение. 3.4. При избрана форма на парична гаранция, сумата на гаранцията се превежда по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ„Инвестбанк“ АД, клон Разград Забележка : в платежния документ се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 3.5. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора /в месеци/ , независимо от нейната форма, е равен на сбора от предложените от участника срок за изпълнение и гаранционен срок. 3.6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява с целеви средства по Постановление № 19 на МС от 7.02.2014 г. за одобряване на средства от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел ІІ, т. 4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. и собствени бюджетни средства на Община Разград. Поръчката се изпълнява до размера на средствата, които възложителят може да осигури. /1/ Авансово плащане - което може да се ползва единствено и само за целите на договора - в максимален общ размер 30 % от стойността на поръчката. Авансовото плащане се извършва съобразно двата етапа на поръчката, като след подписване на договор за строителство по писмено искане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ може да се предостави изцяло еднократно или на части по време на изпълнение на договора,при договорените условия, аванс до 30 % върху стойността на първия етап на поръчката. Авансово плащане за втори етап на поръчката се извършва след стартиране на втория етап при договорените размер и условия. Авансовото плащане за първия етап от поръчката следва да се възстанови от Изпълнителя преди финализирането на първия етап. /2/ Междинни и окончателни плащания - извършват се периодично въз основа на двустранно подписана фактура с изискуемите съгласно нормативната уредба и договора реквизити към нея. • Всички плащания по договора се извършват в български лева, въз основа на двустранно подписани фактури, изготвени на български език, в съответствие със Закона за счетоводството, по банков път, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Плащанията се извършват по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на фактура, с платежно нареждане по Банкова сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1.Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, за сключване на договор Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение. 2. В случаите по т.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката се изпълнява на два етапа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците, включително за подизпълнителите им, ако има такива и съобразно вида и дела на тяхното участие, трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, за съответстваща на категорията и групата на строежа или по - високи, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Участникът, подизпълнителя/те ако има такива и съобразно вида и дела на тяхното участие, представя декларация по образец че ако бъде избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договор ще представи доказателства за валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя / копия от удостоверения и регистрационни талони, включително за подизпълнителите си ако има такива/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася към поне един от участниците в обединението. За участие в процедурата на обединение, което се създава за настоящата обществена поръчка, възложителят изисква представянето на договор, с нотариална заверка на подписите, оригинал или заверено копие, за учредяване на обединението за участие в процедурата и за осъществяване на дейностите по предмета на поръчката.Ако обединението не е създадено/не се създава конкретно за настоящата поръчка, възложителят изисква нотариално заверено копие от договора за учредяване на обединението и нотариално заверен оригинал от споразумение между партньорите за участие в настоящата процедура и за осъществяване на дейностите по предмета на поръчката.Договорът или споразумението съответно задължително следва да съдържат разписано разпределение на участието на партньорите в изпълнението на дейностите по поръчката и също така клаузи, с които се гарантира че:- в случай, че обединението бъде избрано за ИЗПЪЛНИТЕЛ, участниците в него ще спазват стриктно предложеното разпределение на участието в изпълнение на дейностите по поръчката и то няма да бъде променяно за целия период на изпълнение на договора за строителство; - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора и гаранционните условия; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора,вкл. до изтичане на последния гаранционен срок по договора за строителство; - съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. 1.Съдържание на плик № 1 – „Документи за подбор”: оферта, списък на документите, административни сведения, декларация ЕИК, нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата, ако участникът не се представлява от лицето, което има право на това, пълномощно за упълномощаването на един от партньорите като „представляващ обединението“, Декларация за участието на подизпълнители, Декларации от всеки подизпълнител , Декларации за липсата на обстоятелствата :а/ по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, 5 от ЗОП; б/по чл. 47, ал. 1, т. 2, 3, ал. 2, т. 1и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП ; в/декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП , Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, Декларация за приемане на условията в проекта на договор, Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП и Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП. 2.Съдържание на плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническо предложение за изпълнение на поръчката –по образец № 2 с приложения.3.Съдържание на плик № 3 – „Предлагана цена” - ценово предложение на участника, КСС - Приложение №1 към ценовотопредложение, Диск.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 2.2.1. Списък на основните поръчки от подобен характер - в областта на пътното строителство ( ново строителство, реконструкция и рехабилитация на улици и пътища и принадлежности към тях), извършени през последните пет години, считано към крайната дата за подаване на оферти. Да се приложат препоръки / от съответните възложители от списъка / за добро изпълнение за договорите, с които се покрива минималното изискване по т.2.2.1.1. от Минималните изисквания за техническите възможности и квалификацията на участниците. В препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. 2.2.2. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката Заедно със списъка за всеки член се представя CV и заверено/и копие/я от документи за образование и професионална квалификация ( дипломи, професионални сертификати, удостоверения и/или др., които са приложими). Относно вида на трудово-правните отношения на ключовия персонал Участникът представя декларация , че предложеният ключов персонал съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ ще бъде назначен на трудов договор/или ще остане назначен/ за целия период на изпълнение на поръчката, като участникът, определен за изпълнител, представя доказателства за назначаването при подписване на договор. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. Забележка : Участникът няма право да променя състава на ключовия персонал по време на изпълнението на поръчката без изричното съгласие на възложителя, като в този случай следва да осигури лица със същата квалификация. Ако членовете на ключовия персонал, както и изпълнителският персонал, нямат постоянно/временно местожителство в близост до мястото на строежа, участникът, определен за изпълнител, трябва да създаде организация, при която това обстоятелство по никакъв начин да не се отрази на работата на строежа, а разходите за настаняването, нощувки, дневни,превози и командировки са изцяло за сметка на изпълнителя. На строежа през цялото време на изпълнението му трябва да има компетентно техническо ръководство. 2.2.3. Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси , за изпълнение на обществената поръчка. При подготовката да се съблюдават указанията, посочени в образеца. За асфалтовата база, която участникът ще ползва при изпълнение на поръчката / собствена, наета или от която ще се закупува смес/, се посочват данни за местоположение, производствен капацитет (в тона асф. смес/ден ) и собственост. За наетите или от които ще се закупува асф. смес да се посочи чия собственост са същите и се приложи документ, доказващ собствеността и възможността за наемането или закупуването ( предварителен договор за целия срок на поръчката с опция за удължаване заедно с копие от документа за собственост на собственика или писмо за съгласие за предоставяне на асф.смеси за целия срок на поръчката с опция за удължаване заедно с документ за собственост ).При отстояние на предложената асфалтова база за изпълнение на поръчката над 30 км. от гр.Разград.Към декларацията се прилага техническа обосновка, която следва да докаже със съответните технически данни , че асфалтовата смес при доставката до нейното местополагане ще бъде с температура, съответстваща на технологичните изисквания за полагане съгласно действащата нормативна уредба . Забележка: Обосновката се изготвя спрямо гр.Разград!При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител.При обединения – документите се представят само от партньорите в обединение.за изпълнение на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя.
Минимални изисквания: 2.2.1.1. Участниците да имат реализиран общ оборот от строителство най-малко 2 000 000.00 лв. с ДДС и специфичен оборот общо най-малко 1 000 000.00 лв. с ДДС, за последните три години /2011, 2012 и 2013 г. /, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под специфичен оборот да се разбира такъв от пътно строителство.При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите. 2.2.2.1. Участникът да има застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ, валидна най-малко до крайния срок за подаване на офертите, посочен в обявлението. Ако към датата на подписване на договор срокът на застраховката е изтекъл, участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора трябва да представи доказателства, че е подновил застраховката си. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението,но всеки участник в обединението който ще извършва строителна дейност следва да притежава застраховка. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.3.1. Декларация за техническото оборудване (по Образец), за изпълнение на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя. В декларацията се посочва само изискващото се мин. техн. оборудване и се прилагат документи само за него! Посочено оборудване и документи извън това няма да се вземат предвид.Декларацията трябва да бъде придружена с документи доказващи ясно произхода и собствеността на изискващото се минимално техническо оборудване, како следва: За собствено оборудване : да се приложат документи, доказващи собствеността - заверено копие от оригинална инвентарна книга и/или акт/ талон за собственост. Не се приемат фактури като доказателство! Ако закупуването е на лизинг, това се доказва с договор за лизинг.При ползване на техника, собственост на други лица –представят се доказателства, че участникът ще има на свое разположение тази техника : предварителен договор или писмо за съгласие, доказващ възможността за наемането им за целия период на изпълнение на поръчката, заедно с документ доказващ собствеността на наемодателя - заверено копие от оригинална инвентарна книга и/или акт/талон за собственост. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. 2.3.2. Декларация / по образец 18/ че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор участникът ще представи документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранни лица – съответен еквивалентен документ, доказващ тяхната регистрация в еквивалентен професионален регистър съгласно националния им закон. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. 2.3.3.Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси за изпълнение на обществената поръчка. При подготовката да се съблюдават указанията, посочени в образеца. За асфалтовата база, която участникът ще ползва при изпълнение на поръчката / собствена, наета или от която ще се закупува смес/, се посочват данни за местоположение, производствен капацитет (в тона асф. смес/ден ) и собственост. За наетите или от които ще се закупува асф. смес да се посочи чия собственост са същите и се приложи документ, доказващ собствеността и възможността за наемането или закупуването ( предварителен договор за целия срок на поръчката с опция за удължаване заедно с копие от документа за собственост на собственика или писмо за съгласие за предоставяне на асф.смеси за целия срок на поръчката с опция за удължаване заедно с документ за собственост ).При отстояние на предложената асфалтова база за изпълнение на поръчката над 30 км. от гр.Разград: Към декларацията се прилага техническа обосновка, която следва да докаже със съответните технически данни , че асфалтовата смес при доставката до нейното местополагане ще бъде с температура, съответстваща на технологичните изисквания за полагане съгласно действащата нормативна уредба . Забележка: Обосновката се изготвя спрямо гр.Разград! При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. 2.3.4. Декларация за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя.В декларацията се посочи само изискващото се . минимално техн. оборудване и се прилагат документи само за него! Посочено оборудване и документи извън това няма да се вземат предвид.Декларацията трябва да бъде придружена с документи доказващи ясно произхода и собствеността на изискващото се минимално техническо оборудване, како следва: продължава в т.VІ.3.
Минимални изисквания: 2.3.1. Участниците да имат професионален опит в изпълнението на поръчки в областта на пътното строителство , като имат успешно и качествено изпълнен и завършен за последните пет години, считано към крайната дата за подаване на оферти, най-малко един договор за обект от подобен характер ( ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на улици и пътища и принадлежности към тях ) За покриване на минималното изискване се вземат предвид само обекти, които са завършени, а не в процес на реализация. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 2.3.2. Участниците да разполагат с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, както следва: • Технически ръководител на обекта - образование висше или средно специално – строителен инженер или строителен техник, специалност пътно /транспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентно /минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба. • Отговорник за контрола на качеството – висше или средно специално образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 2.3.3. Участниците да имат доказана осигуреност на доставките на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката . При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 2.3.4. Участникът да има доказана осигуреност с техническо оборудване за изпълнение на поръчката , в добро техническо състояние, собствено , на лизинг или наето/предоставено за ползване , минимум както следва - по 1 бр. : • Асфалтополагаща машина • Студена фреза за асфалт • Моторна четка • Автогудронатор • Водоноска • Фугорез • Моторна метла • Самосвал • Автогрейдер • Багер • Фадрома • Вибрационен валяк за основи и тр.каменни настилки • Вибрационен валяк за асфалт до 2 т. • Вибрационен валяк за асфалт до 10 т. • Пневматичен валяк • Автокран При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 2.3.5. Участникът да има изискващата се по Закона за камарата на строителите регистрация в Централния професионален регистър на строителя, за съответстваща на поръчката категория и група строителство. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 5
Показател: Организация и план за работа; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Цялата документация по тази процедура е налична за всички заинтересовани лица и се закупува от фронт-офиса на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, след публикуване на обявлението, всеки работен ден от 09:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 17:00 часа, до 7 /седем/ дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право и да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена.Документацията е публикувана на интернет страницата на общината- www.razgrad.bg. Обществени поръчки.При закупуване на документацията всеки участник предоставя актуални адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, които се отразяват в съответен регистър.При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията и данни за издаване на фактура, както и адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, възложителят може да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.Сумата от 10.00 лв. без ДДС , 12.00 лв. с ДДС може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на община Разград в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100, BIC:IORTBGSF, КОД за вид плащане други не данъчни приходи: 447000, БАНКА: „ИНВЕСТБАНК“ АД, клон Разград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.05.2014 г.  Час: 09:30
Място

Постъпилите оферти се отварят в сградата на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, първи етаж, зала № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.14, ал.3 от ЗОП Възложителят прилага опростените правила, предвидени в закона. Сроковете, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП са намалени, тъй като обявлението е изпратено по електронен път. Продължение от т.ІІІ.2.3.4. •За собствено оборудване : да се приложат документи, доказващи собствеността - заверено копие от оригинална инвентарна книга и/или акт/ талон за собственост. Не се приемат фактури като доказателство! Ако закупуването е на лизинг, това се доказва с договор за лизинг. •При ползване на техника, собственост на други лица се представят доказателства, че участникът ще има на свое разположение тази техника : предварителен договор или писмо за съгласие, доказващ възможността за наемането им за целия период на изпълнение на поръчката, заедно с документ доказващ собствеността на наемодателя - заверено копие от оригинална инвентарна книга и/или акт/талон за собственост.При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител.При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. т.3.2.5. Декларация / по образец 18/ че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор участникът ще представи документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранни лица – съответен еквивалентен документ, доказващ тяхната регистрация в еквивалентен професионален регистър съгласно националния им закон. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 т ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 А, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618261, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ