00725-2014-0003
Технически редакции | ||
31.03.2014 15:36 ч. : | 31/03/2014 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.03.2014 15:36 ч. : | 31/03/2014 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Регионална инспекция по околната среда и водите - Бургас, ж.к. Лазур, ул. Перущица № 67, ет. 3, За: Таня Манолова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 813206, E-mail: riosvbs@unacs.bg, Факс: 056 813200
Място/места за контакт: ж.к. Лазур, ул. Перущица № 67, ет. 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.riosvbs.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.riosvbs.eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изготвяне и отпечатване на информационни и промоционални материали за резерватите: „Силкосия”, „Узунбуджак”, „Витаново”, „Средока”, „Тисовица”, „Ропотамо”, „Орлицата” и поддържаните резервати: „Пясъчната лилия”, „Водните лилии”/Вельов вир/, „Атанасовско езеро”, „Ардачлъка”.
Възлагане на обществена поръчка
Изготвяне и отпечатване на информационни и промоционални материали за резерватите: „Силкосия”, „Узунбуджак”, „Витаново”, „Средока”, „Тисовица”, „Ропотамо”, „Орлицата” и поддържаните резервати: „Пясъчната лилия”, „Водните лилии”/Вельов вир/, „Атанасовско езеро”, „Ардачлъка” - диплянки, постери, стикери, сувенири, плакати,магнити, значки, компаси и др.) в рамките на Проект №DIR- 5113325-13-110 "Дейности по устойчиво управление на резервати и поддържани резервати в териториалния обхват на РИОСВ-Бургас, поддържащи и възстановителни дейности", одобрен за финансиране по процедура № BG161PO0005/11/3/3.2/05/26 “Изпълнение на дейности за устройство и управление на национални паркове и резервати” по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”.
22462000, 39294100, 22000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Информационна брошура - 11 000 бр. Пътеводител - 5 000 бр. Магнити - 10 000 бр. Стикери - 10 000 бр. Торби-плат - 5 500 бр. Торби-хартия – 500 бр. Компактдиск - 1000 бр. Компас – 500 бр. Плакат - 5 500 бр. Транспарант + стойка – 11 бр. Дъждобрани – 500 бр. Книгоразделители – 1000 бр. Химикал - 1 000 бр. Чадър – 200 бр. Флаери - 10 000 бр. Значка – 2000 бр. Портмоне за врат – 500 бр. Тефтер – 1000 бр. Чаша – 200 бр. Тениски – 500 бр. Шапки – 500 бр.
НЕ
30.11.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя; банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, съгласно чл.60, ал.2 от ЗОП, избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът избере да предостави гаранцията за участие под формата на депозит, то депозитът следва да бъде направен по следната сметка на Възложителя: Общинска банка Бургас, IBAN BG 19 SOMB 9130 3337 007 401, BIC SOMBBGSF. Размер на гаранцията за участие: 1 500,00 (хиляда и петстотин) лева с включен ДДС. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция, изрично се посочва наименованието на поръчката. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от директора на РИОСВ - Бургас или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Общинска банка Бургас, IBAN BG 19 SOMB 9130 3337 007 401, BIC SOMBBGSF. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най - малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция (образец № 12) за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Настоящият договор се финансира по проект № DIR -5113325-13-110 „Дейности по устойчиво управление на резервати и поддържани резервати в териториалния обхват на РИОСВ – Бургас, поддържащи и възстановителни дейности“ финансиран от Европейския съюз чрез Оперативна програма ,,Околна среда 2007-2013", по приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”, Заповед №РД-524 от 2 юли 2012 г. на Министъра на околната среда и водите. Заплащане по договора се извършва по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, при следната схема на плащане: 1. Авансово плащане в размер на 20 % от общата цена по договора, дължимо в срок до 20 (двадесет) календарни дни след сключване на договора. Плащането се извършва въз основа на представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура. 2. Междинни плащания - не повече от 3 /три/ междинни плащания в общ размер на 70% от цената по договора, дължими в срок до 20 (двадесет) календарни дни след приемане с приемо - предавателен протокол на качественото изпълнение на работата. Плащанията се извършва въз основа на представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура. 3. Окончателно плащане в размер на 10 % от общата цена по договора, дължимо в срок до 20 (двадесет) календарни дни след след приемане с окончателен приемо - предавателен протокол на качественото изпълнение на работата. Окончателното плащане е дължимо след представянето на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Участникът обединение трябва да представи регистрация по БУЛСТАТ преди сключване на договора, в случай че е избран за изпълнител. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка следва да бъде с нотариална заверка на подписите и в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора;-изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението,-всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. При наличие на създадено на по-ранен етап обединение и с по-широк обхват, включващ участие в различни обществени поръчки, то кандидатът обединие е длъжен да предприеме необходимите действия за актуализиране на условията в съществуващото споразумение за съдаване на обединието, за да изпълни изискванията на Възложителя.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
Сградата на РИОСВ Бургас на адрес: гр. Бургас ж.к. „Лазур, ул. „Перущица № 67, ет. 3.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящият договор се финансира по проект № DIR -5113325-13-110 „Дейности по устойчиво управление на резервати и поддържани резервати - изключителна държавна собственост в териториалния обхват на РИОСВ - Бургас" финансиран от Европейския съюз чрез Оперативна програма ,,Околна среда 2007-2013", по приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”, Заповед №РД-524 от 2 юли 2012 г. на Министъра на околната среда и водите.
Във връзка с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят предоставя пълен, безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на електронен адрес - http://www.riosvbs.eu/. Всички разяснения по обществената поръчка, както и информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикуват само на посочения интернет адрес - http://www.riosvbs.eu/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на чл.120,ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.
31.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ