00165-2014-0004
Технически редакции | ||
28.03.2014 14:27 ч. : | 28/03/2014 12:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2014 14:27 ч. : | 28/03/2014 12:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков"2А, За: Мариела Муртева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8720704, E-mail: m.murteva@mon.bg
Място/места за контакт: бул."Цариградско шосе"125, блок 5Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.
Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=71.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, За: Мариела Муртева, Република България 1000, София, Тел.: 02 927775, E-mail: m.murteva@mon.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
„Закупуване на офис оборудване и офис техника: компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства, телефонни апарати и станция“, по 4 обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Структурни фондове и международни образователни програми” в Министерство на образованието и науката
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Закупуване на офис оборудване и офис техника: компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства, телефонни апарати и станция“, по 4 обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Структурни фондове и международни образователни програми” в Министерство на образованието и науката Министерство на образованието и науката организира открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Закупуване на офис оборудване и офис техника: компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства, телефонни апарати и станция“ за нуждите на Главна дирекция „Структурни фондове и международни образователни програми” по 4 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доставка на офис техника; Обособена позиция № 2 - Доставка на офис оборудване; Обособена позиция № 3 - Доставка на архивни стелажи; Обособена позиция № 4 - Доставка и инсталиране на телефонна станция;
30000000, 30100000, 39000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция № 1 - Доставка на офис техника - 145300лв. без ДДС Обособена позиция № 2 - Доставка на офис оборудване - 14180лв. без ДДС Обособена позиция № 3 - Доставка на архивни стелажи - 19000лв. без ДДС Обособена позиция № 4 - Доставка и инсталиране на телефонна станция -9000лв. без ДДС
НЕ
НЕ
30
Гаранция за участие: - за обособена позиция № 1 е в размер на 1 450 (хиляда четиристотин и петдесет) лева. - за обособена позиция № 2 е в размер на 140 (сто и четиридесет) лева. - за обособена позиция № 3 е в размер на 190 (сто и деветдесет) лева. - за обособена позиция № 4 е в размер на 90 (деветдесет) лева. Паричната гаранция за участие следва да бъде внесена по сметката на Възложителя /съгласно обявлението/, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Закупуване на офис оборудване и офис техника: компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства, телефонни апарати и станция“ за нуждите на Главна дирекция „Структурни фондове и международни образователни програми” в Министерство на образованието и науката за изпълнение на проект BG051PO001-8.1.01 „Подкрепа на дирекция „Структурни фондове и международни обрaзователни програми“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Гаранция за изпълнение: Гаранция за изпълнение на поръчката по обособените позиции е в размер на 3 % (три процента) от прогнозната стойност на всяка обособена позиция, която обезпечава изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за срока на договора. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция.Гаранцията за изпълнение, когато е парична сума, се внася по сметка на Възложителя : IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ-ЦУ. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност 30 дни след изтичане крайния срок на договора. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането се извършва от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в български лева по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена от него, в рамките на 10 (десет) дни след представяне на приемо - предавателен протокол и фактура.
В обявената процедура може да участва всеки, който отговаря на изискванията на чл. 9 от ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия, и за което не e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.
НЕ
В обявената процедура може да участва всеки, който отговаря на изискванията на чл. 9 от ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия и за който не e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, б. от „а“ до „д“,т.2,т.3, ал. 2, от т. 2 до т. 5 и ал.5, т.2 от ЗОП. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които самостоятелно могат да го представляват. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, декларациите се подават и за подизпълнителите от лицата по чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, декларациите се подават от лицата по чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в обявлението и документацията за участие.
1. за доказване на икономическите и финансови изисквание участникът представя: годишен финансов отчет на участника, балансова стойност и отчет за приходи и разходи за последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), заверени от регистриран одитор за всяка от предходните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. В случай, че счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите не са заверени от регистриран одитор, да се приложи писмено обяснение по силата на какво законово основание нямат такава заверка. В случай, че по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: На основание чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър, копия на исканите от възложителя документи се представят само в случай, че същите не са достъпни чрез обявяване в търговския регистър. 2.За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Приложение № 13 от документацията за оборота от доставките сходни с предмета на поръчката за предходните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
1. Участникът следва да има общ оборот за предходните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на минимум, както следва: - за обособена позиция № 1 е в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лева. - за обособена позиция № 2 е в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева. - за обособена позиция № 3 е в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лева. - за обособена позиция № 4 е в размер на 25 000 (двадесет и пет хиляди) лева. 2. Участникът трябва да има оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер на не по- малко, както следва: - за обособена позиция № 1 е в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лева. - за обособена позиция № 2 е в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева. - за обособена позиция № 3 е в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лева. - за обособена позиция № 4 е в размер на 25 000 (двадесет и пет хиляди) лева.
1.удостоверява се с представянето на Приложение № 13 /Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1/, че общо за последните 3 /три/ години, считано от крайният срок за подаване на офертата му в настоящата процедура е изпълнил договори за доставка сходни с предмета на обществената поръчка, включително стойностите, датите и получателите. • Участникът следва да представи и референция от Възложителя по договора, с която се доказва, че той качествено е изпълнил договор за обществена поръчка със сходен предмет. 2.Сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка (заверено с надпис “Вярно с оригинала”, подпис от упълномощено лице и мокър печат на участника).
1. Участникът трябва да има изпълнени за последните три години, считано до крайния срок на получаване на офертите поне 3 (три) договора с предмет доставка на офис оборудване и офис техника. 2.Участниците трябва да притежават система за управление на качеството в съответствие със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с валиден към датата на представяне на офертата сертификат с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
90
Министерство на образованието и науката
лицата визирани в чл. 68, ал. 3 от ЗОП
НЕ
ДА
проект BG051PO001-8.1.01 „Подкрепа на дирекция „Структурни фондове и международни обрaзователни програми“ по приоритетна ос 8.1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
- Участниците трябва да гарантират време за реакция 5 (пет) работни дни от получаване на уведомлението за отстраняване на повредите (попълва декларация с която заявява това), а при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата, временно предоставяне на друга оборотна техника със същите или по-добри параметри. Изпълнителят се задължава за своя сметка да извършва сервиз и поддръжка на оборудването, по обособените позиции по време на гаранционния период, при заложените условия и изисквания, съгласно документацията. Всички преки и съпътстващи разходи, свързани с дейностите по изпълнение на гаранционното обслужване, са за сметка на Изпълнителя. Цялата документация е налична и общодостъпна на сайта на МОН, рубрика "Профил на купувача" Списък с обществени поръчки 2014 г. http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=71
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
при условията на чл. 120 от ЗОП
Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, Република България 1000, София, Тел.: 02 8720704
28.03.2014 г.
Доставка на офис техника- лаптопи 20 бр., Работни станции - 82 броя, Настолен компютър тип all-in-one - 1 брой, Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) – 30 броя, Мултифункционално устройство - 25 броя, Телефонни апарати - стационарни.
30000000
Описание:
лаптопи 20 бр., Работни станции - 82 броя, Настолен компютър тип all-in-one - 1 брой, Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) – 30 броя, Мултифункционално устройство - 25 броя, Телефонни апарати - стационарни.
Доставка на офис оборудване - 1. Столове – тип „директорски“ и тип „посетителски, 2. Бюра и шкафове,
39000000
Описание:
1. Столове – тип „директорски“ и тип „посетителски, 2. Бюра и шкафове
Доставка на архивни стелажи-1. Архивни стелажи,
39000000
Описание:
Архивни стелажи
Телефонна станция 1 брой
30100000
Описание:
Телефонна станция 1 брой