Версия за печат

00423-2014-0003

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www/ metropolitan.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" 121, За: Аделина Стоичкова, България 1000, София, Тел.: 02 9212012

Място/места за контакт: Деловодство, ет.2

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Инвеститорска дейност по възлагане на СМР

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на подземна пешеходна връзка между МС „Цариградско шосе“ и ул. „Обиколна“ в ж.к. „Дружба“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за проектиране и изпълнение на пешеходна връзка между МС „Цариградско шосе“ /МС19/ и ул. „Обиколна“ в ж.к. „Дружба“ на базата на Идеен проект на Възложителя, разработен в следните части: Архитектура, Конструкции, Вентилация, Електро /осветителни и силови инсталации/, Телекомуникации /система за видеонаблюдение/ и ВиК – неразделна част от документацията за участие. Пешеходната връзка се състои от три участъка с различен тип конструкции: пешеходна алея /с участък с подпорни стени/, пешеходен тунел и блок за вертикална комуникация. Целта на проекта е пешеходците да могат безпрепятствено да стигат от тротоара на ул. „Обиколна“ директно до вестибюла на метростанцията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45221243, 45221230, 45233260

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели за пешеходци
Шахти
Строителни и монтажни работи на пешеходни пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва проектиране в работна фаза и изграждане на пешеходна връзка, която преодолява хоризонтално разстояние от 260м и денивелация на терена от 30м. Пешеходната връзка се състои от три участъка: • Пешеходна алея, свързваща ул. „Обиколна“ с пешеходния тунел. Тя е открита, с дължина около 85м и ширина около 4м. С нея се преодолява денивелация от 2м. Предвиждат се: настилка от бетонови унипавета, бордюри и алейно осветление. • Пешеходен тунел, разположен напречно на стръмния склон към МС19. Ширината му при пешеходната настилка е около 4,20м, а дължината – около 206м. В участъка на тунела се преодоляват още около 9,20м по височина. Избраната технология на изпълнение на тунела в идейния проект е Нов Австрийски тунелен метод. Предвиждат се: пешеходни рампи с настилка от бетонови унипавета, които се редуват с групи от по 2 или 3 стъпала, траволатор с дължина 100м, проветрителна вентилационна инсталация, осветителна инсталация /работно, аварийно и евакуационно осветление/, вътрешна канализация /отводняване/, стъклени автоматични плъзгащи се врати. • Блок за вертикална комуникация, преодоляващ денивелация от около 10м. Той е разположен под земята, долепен на фуга до МС19. Представлява бетонова шахта, която съдържа асансьори, стълбищна клетка и технически помещения. Предвиждат се: два асансьора проходен тип всеки с по две спирки, стълбищни стъпала и площадки от релефен гранитогрес и технически помещения с гланцирана циментова замазка /вентилационно и помпено/. Поръчката включва и изпълнение на система за видеонаблюдение на целия обект.

Прогнозна стойност без ДДС
2400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие 1. Размер на гаранцията - 20 000 (двадесет хиляди) лева или равностойността им в евро по централен курс на БНБ; 2. Гаранцията се представя в една от следните форми: •банкова гаранция или •парична сума, внесена по сметката на „Метрополитен”ЕАД : в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF в евро: Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG59UNCR76301200204913, BIC: UNCRBGSF 3. Участниците сами избират формата на представяне на гаранцията за участие. 4. В платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва пълното наименование на поръчката, за която се представя гаранцията. 5. Гаранцията се предоставя от името на участника. Когато участникът е обединение, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, но тя трябва да бъде от името на обединението. 6. Гаранцията, ако е банкова гаранция, следва да бъде представена в оригинал съгласно образец 2 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за възложителя, или под формата на парична сума, преведена по банковата сметка, посочена в т.2. 7. Срокът на валидност на гаранцията за участие, в случаите когато тя е банкова гаранция, следва да е не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертите. ІІ. Гаранция за изпълнение 1. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя при подписване на договора гаранция за изпълнение на договора – сума в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. 2. Гаранцията за изпълнение се предоставя в полза на Възложителя и се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя, посочена в т.І.2. 3. Ако гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, то тя трябва да се представи както следва: • банкова гаранция за 80% от сумата по т.1.1, съответстваща на 2,4% от стойността на поръчката, със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора, и • банкова гаранция за 20% от сумата по т.1.1, съответстваща на 0,6% от стойността на поръчката, със срок на валидност не по-кратък от 356 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 4. Ако гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, тя следва да бъде изготвена съгласно Образец 14 или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. 5. В случай, че гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, банковата гаранция се издава от банка, лицензирана да извършва дейност на територията на държава-членка на Европейския съюз. 6. Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. ІІІ. Гаранция за авансово плащане 1. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на не повече от 20%, ако той е заявил намерението си да получи такова плащане в Образец 12 – „Техническо предложение“ и ако той е представил гаранция за авансово плащане. 2. Авансовото плащане се приспада пропорционално от месечните плащания на Изпълнителя. 3. Гаранция за авансово плащане се представя като банкова гаранция – в оригинал, съгласно Образец 15 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. В този случай съответно се прилагат правилата на т.ІІ.2.5. 4. Валидността на банковата гаранцията за авансово плащане следва да е не по-малко от 30 дни след приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със средства на Столична община. Начин на плащане: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до20% от стойността на договора без непредвидените разходи, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на гаранция за авансово плащане на стойността на аванса. Авансовото плащане се приспада чрез удръжки от междинните плащания в размер на до 20% от сумата на съответното междинно плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. 2. За подлежащи на междинно плащане се считат само тези видове работи, които са отразени в протоколите за приемане на извършените работи. Всяко междинно плащане се намалява с удръжките за възстановяване на авансовото плащане. 3. Окончателното плащане, в рамките на общата договорена цена, се извършва в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на констативен протокол за приключване на работите по договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и строителния надзор. 4. Допълнително възникналите непредвидени видове работи се установяват с протокол, съставен от упълномощени представители на страните, проектанта и строителния надзор и се разплащат по одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ анализни цени, съставени при стойности на елементите на ценообразуване, съгласно приетата Оферта, като разходните норми за труд и механизация се залагат в единичните фирмени цени, съгласно УСН, ТНС или други нормативи, а цените на материалите ще се доказват с фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора, като задължително се определи представляващия; • точно и ясно трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете на обединението; • избрания за представляващ партньор на обединението да е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Оферта, представена от обединение от две или повече фирми като партньори, трябва да отговаря на следното изискване - всички документи, съставляващи Офертата, трябва да бъдат подписани така, че да бъдат юридически обвързващи за всички партньори.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: a) който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП след като са изчерпани възможностите на чл.68, ал. 8, 9 и 10 от ЗОП; b) за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; c) който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; d) който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; e) за когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Относно „Предложение за изпълнение на поръчката“: 1. Всеки участник трябва да представи „Предложение за изпълнение на поръчката“, което да се състои от: 1.1. Образец 12 – „Техническо предложение“ – попълнен и подписан; 1.2. График за изпълнение на поръчката – линеен, разпечатан на хартия и подписан. Представените документи в „Предложение за изпълнение на поръчката“ стават неразделна част от Договора. Относно "Ценово предложение": 1. Всеки участник трябва да представи „Ценово предложение“, което да се състои от: 1.1. Образец 13 – „Ценова оферта“ – попълнен и подписан; 1.2. Количествено-стойностни сметки – попълнени и подписани; 1.3. Рекапитулация – попълнена и подписана. Представените документи в „Ценова оферта“ стават неразделна част от Договора. 2. За улеснение на Участниците в процедурата, Възложителя предоставя количествените сметки и рекапитулацията освен на хартия и на магнитен носител. 3. При попълване на Ценовото предложение, участникът в процедурата следва да обърне внимание, че стойността, посочена като „Обща стойност за изпълнение на поръчката” трябва задължително да включва и непредвидени разходи в размер на 10% от стойноста на СМР в рекапитулацията. 4. Участник, който не остойности непредвидените разходи или промени техния размер, ще се счита, че е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 5. Участникът в процедурата няма право да променя описанието на позициите в количествените сметки. 6. Общата стойност за изпълнение на поръчката трябва да бъде посочена в лева без ДДС. 7. Общата стойност за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава 2 400 000 лева без ДДС. 8. Общата стойност за изпълнение на поръчката, посочена в Образец 13 „Ценова оферта“ не подлежи на промяна за срока на Договора, освен в случаите по чл.43 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, могат да участват в процедурата за настоящата обществена поръчка и да подават оферта.Участник не може да бъде отстранен от процедура за възлагане на обществена поръчка на основание на неговия статут или правноорганизационната му форма, когато той има право да предоставя съответната услуга, доставка или строителство в държавата членка, в която е установен. Изискуеми документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или от упълномощено от него лице, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Образец 1: Писмо към офертата. 3. Документ за закупена документация за участие. 4. Заверено от участника копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР); Заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. 5. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 6. Оригинал или нотариално заверено копие на документ, подписан от всички лица в обединението, в който е посочен представляващия. 7. Гаранция за участие (Образец 2 – ако е банкова гаранция). 8. Образец 3: Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5, ал. 5 т. 1 от ЗОП. 9. Образец 4: Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП. 10. Образец 5: Декларация за ползване на подизпълнители. 11. Образец 6: Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 12. Образец 7: Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 13. Образец 11: Декларация за спазване на техн. спецификации и действащите в Република България нормативни изисквания за проектиране и строителство, както и за безопасност и хигиена на труда и пожарна безопасност. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно лице, офертата и документите, които я формират се представят съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Попълнен Образец 8, в който се посочва оборота от СМР; 2. Заверени копия на Отчетите за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на отчети за приходите и разходите още не е изтекъл, участникът представя междинни отчети за приходите и разходите или незаверени годишни отчети за приходите и разходите, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Документите се представят само за членовете на обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Документите се представят за всеки един от подизпълнителите съобразно дела и вида на работите, които ще изпълняват.
Минимални изисквания: Всеки участник трябва да има минимален оборот от СМР 3 /три/ млн.лв. без ДДС за последните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за инженеринг или строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години преди изтичане срока за подаване на оферти, които включват: - строителство на конструкцията на тунел по Нов австрийски тунелен метод /НАТМ/ или друг тунелен метод с напречно сечение минимум 15м2 и дължина минимум 100м, и - строителство на сграда или съоръжение по някоя от следните части: Архитектура, Вентилация, Електро, ВиК. 2. Попълнени Образци 9 и 10 от документацията за участие с подробности за изпълнените договори от списъците по т.1 3. Препоръки за добро изпълнение на договорите от списъците по т.1 - оригинал или заверени копия Всяка препоръка за добро изпълнение трябва да е издадена от съответния Възложител, да е с изходящ номер, дата и телефон за връзка с него, и да посочва: - обща стойност на договора в лева; - дялово участие в договора в % и стойност на дела в лева; - конкретно изпълнени работи, отговарящи на дяловото участие; - дата на приключване на договора. 4. Декларация /свободен текст/, че ще разполага с необходимото строително оборудване за изпълнение на обекта съобразно избраната технология, включително пълен комплект строително оборудване за изпълнение на тунел по Нов австрийски тунелен метод /НАТМ/ или друг тунелен метод 5. Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008, издаден от акредитирана институция или агенция или еквивалентен сертификат, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват, включващ съответната дейност, която ще се изпълнява в настоящата поръчка 6. Копие на дипломата за завършено висше образование на тунелния специалист 7. Професионална автобиография на тунелния специалист, съдържаща стаж по години, месторабота, заемана длъжност и информация за конкретно извършваната дейност относно конкретни обекти. Документите се представят само за членовете на обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Документите се представят за всеки един от подизпълнителите съобразно дела и вида на работите, които ще изпълняват.
Минимални изисквания: Всеки Участник трябва да отговаря на следните минимални изисквания: 1. Да е изпълнил минимум 1 /един/ договор за строителство на конструкцията на тунел по Нов австрийски тунелен метод /НАТМ/ или друг тунелен метод с напречно сечение минимум 15м2 и дължина минимум 100м през последните 5 /пет/ години преди изтичане срока за подаване на оферти. 2. Да е изпълнил минимум 1 /един/ договор за строителство на сграда или съоръжение по някоя от следните части: Архитектура, Вентилация, Електро, ВиК през последните 5 /пет/ години преди изтичане срока за подаване на оферти. 3. Да разполага с необходимото строително оборудване за изпълнение на обекта съобразно избраната технология, включително пълен комплект строително оборудване за изпълнение на тунел по Нов австрийски тунелен метод /НАТМ/ или друг тунелен метод. 4. Да има валиден сертификат ISO 9001:2008, издаден от акредитирана институция или агенция или еквивалентен сертификат, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват, включващ съответната дейност, която ще изпълнява в настоящата поръчка. 5. Да има в екипа си тунелен специалист със следната квалификация и опит: • квалификация – строителен инженер по транспортно строителство, пътно строителство, железопътно строителство, подземно строителство или други специалности, при които учебната програма покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на посочените специалности; • професионален опит – минимум 3 /три/ години стаж по посочените по-горе специалности; • специфичен опит – участие в проектирането или строителството по част: Конструкции на минимум 1 /един/ обект, включващ тунел по Нов австрийски тунелен метод /НАТМ/ или друг тунелен метод с напречно сечение минимум 15м2 и дължина минимум 100м.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, на стойност 30 (тридесет) лева без ДДС /36 лева с ДДС/ или тяхната равностойност в евро по централен курс на БНБ, се получава всеки работен ден, на ул. "Княз Борис І" № 121, стая 22, срещу представен документ за заплащането й в касата на „Метрополитен” ЕАД, етаж 3, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа или по банков път по сметки на „Метрополитен” ЕАД: сметка в лева: банка УниКредит Булбанк, клон Калоян – IBAN BG34UNCR76301039298950; BIC UNCRBGSF, сметка в евро: банка УниКредит Булбанк – IBAN BG59UNCR 7630 1200 204913; BIC UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Княз Борис І" 121, ет.1, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Публичната част от заседанието на комисията приключва след извършване на действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" 121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026

Интернет адрес/и:

URL: www.metropolitan.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ