00423-2014-0003
Технически редакции | ||
26.03.2014 15:20 ч. : | 26/03/2014 15:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.03.2014 15:20 ч. : | 26/03/2014 15:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www/ metropolitan.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" 121, За: Аделина Стоичкова, България 1000, София, Тел.: 02 9212012
Място/места за контакт: Деловодство, ет.2Публичноправна организация
Друг: Инвеститорска дейност по възлагане на СМР
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител на подземна пешеходна връзка между МС „Цариградско шосе“ и ул. „Обиколна“ в ж.к. „Дружба“
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката е за проектиране и изпълнение на пешеходна връзка между МС „Цариградско шосе“ /МС19/ и ул. „Обиколна“ в ж.к. „Дружба“ на базата на Идеен проект на Възложителя, разработен в следните части: Архитектура, Конструкции, Вентилация, Електро /осветителни и силови инсталации/, Телекомуникации /система за видеонаблюдение/ и ВиК – неразделна част от документацията за участие. Пешеходната връзка се състои от три участъка с различен тип конструкции: пешеходна алея /с участък с подпорни стени/, пешеходен тунел и блок за вертикална комуникация. Целта на проекта е пешеходците да могат безпрепятствено да стигат от тротоара на ул. „Обиколна“ директно до вестибюла на метростанцията.
45221243, 45221230, 45233260
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката включва проектиране в работна фаза и изграждане на пешеходна връзка, която преодолява хоризонтално разстояние от 260м и денивелация на терена от 30м. Пешеходната връзка се състои от три участъка: • Пешеходна алея, свързваща ул. „Обиколна“ с пешеходния тунел. Тя е открита, с дължина около 85м и ширина около 4м. С нея се преодолява денивелация от 2м. Предвиждат се: настилка от бетонови унипавета, бордюри и алейно осветление. • Пешеходен тунел, разположен напречно на стръмния склон към МС19. Ширината му при пешеходната настилка е около 4,20м, а дължината – около 206м. В участъка на тунела се преодоляват още около 9,20м по височина. Избраната технология на изпълнение на тунела в идейния проект е Нов Австрийски тунелен метод. Предвиждат се: пешеходни рампи с настилка от бетонови унипавета, които се редуват с групи от по 2 или 3 стъпала, траволатор с дължина 100м, проветрителна вентилационна инсталация, осветителна инсталация /работно, аварийно и евакуационно осветление/, вътрешна канализация /отводняване/, стъклени автоматични плъзгащи се врати. • Блок за вертикална комуникация, преодоляващ денивелация от около 10м. Той е разположен под земята, долепен на фуга до МС19. Представлява бетонова шахта, която съдържа асансьори, стълбищна клетка и технически помещения. Предвиждат се: два асансьора проходен тип всеки с по две спирки, стълбищни стъпала и площадки от релефен гранитогрес и технически помещения с гланцирана циментова замазка /вентилационно и помпено/. Поръчката включва и изпълнение на система за видеонаблюдение на целия обект.
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
І. Гаранция за участие 1. Размер на гаранцията - 20 000 (двадесет хиляди) лева или равностойността им в евро по централен курс на БНБ; 2. Гаранцията се представя в една от следните форми: •банкова гаранция или •парична сума, внесена по сметката на „Метрополитен”ЕАД : в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF в евро: Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG59UNCR76301200204913, BIC: UNCRBGSF 3. Участниците сами избират формата на представяне на гаранцията за участие. 4. В платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва пълното наименование на поръчката, за която се представя гаранцията. 5. Гаранцията се предоставя от името на участника. Когато участникът е обединение, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, но тя трябва да бъде от името на обединението. 6. Гаранцията, ако е банкова гаранция, следва да бъде представена в оригинал съгласно образец 2 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за възложителя, или под формата на парична сума, преведена по банковата сметка, посочена в т.2. 7. Срокът на валидност на гаранцията за участие, в случаите когато тя е банкова гаранция, следва да е не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертите. ІІ. Гаранция за изпълнение 1. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя при подписване на договора гаранция за изпълнение на договора – сума в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. 2. Гаранцията за изпълнение се предоставя в полза на Възложителя и се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя, посочена в т.І.2. 3. Ако гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, то тя трябва да се представи както следва: • банкова гаранция за 80% от сумата по т.1.1, съответстваща на 2,4% от стойността на поръчката, със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора, и • банкова гаранция за 20% от сумата по т.1.1, съответстваща на 0,6% от стойността на поръчката, със срок на валидност не по-кратък от 356 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 4. Ако гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, тя следва да бъде изготвена съгласно Образец 14 или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. 5. В случай, че гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, банковата гаранция се издава от банка, лицензирана да извършва дейност на територията на държава-членка на Европейския съюз. 6. Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. ІІІ. Гаранция за авансово плащане 1. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на не повече от 20%, ако той е заявил намерението си да получи такова плащане в Образец 12 – „Техническо предложение“ и ако той е представил гаранция за авансово плащане. 2. Авансовото плащане се приспада пропорционално от месечните плащания на Изпълнителя. 3. Гаранция за авансово плащане се представя като банкова гаранция – в оригинал, съгласно Образец 15 от документацията или в друг образец, който съдържа еквивалентни или по-добри условия за Възложителя. В този случай съответно се прилагат правилата на т.ІІ.2.5. 4. Валидността на банковата гаранцията за авансово плащане следва да е не по-малко от 30 дни след приключване на договора.
Финансирането на поръчката е със средства на Столична община. Начин на плащане: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до20% от стойността на договора без непредвидените разходи, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на гаранция за авансово плащане на стойността на аванса. Авансовото плащане се приспада чрез удръжки от междинните плащания в размер на до 20% от сумата на съответното междинно плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. 2. За подлежащи на междинно плащане се считат само тези видове работи, които са отразени в протоколите за приемане на извършените работи. Всяко междинно плащане се намалява с удръжките за възстановяване на авансовото плащане. 3. Окончателното плащане, в рамките на общата договорена цена, се извършва в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на констативен протокол за приключване на работите по договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и строителния надзор. 4. Допълнително възникналите непредвидени видове работи се установяват с протокол, съставен от упълномощени представители на страните, проектанта и строителния надзор и се разплащат по одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ анализни цени, съставени при стойности на елементите на ценообразуване, съгласно приетата Оферта, като разходните норми за труд и механизация се залагат в единичните фирмени цени, съгласно УСН, ТНС или други нормативи, а цените на материалите ще се доказват с фактури.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора, като задължително се определи представляващия; • точно и ясно трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете на обединението; • избрания за представляващ партньор на обединението да е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Оферта, представена от обединение от две или повече фирми като партньори, трябва да отговаря на следното изискване - всички документи, съставляващи Офертата, трябва да бъдат подписани така, че да бъдат юридически обвързващи за всички партньори.
Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: a) който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП след като са изчерпани възможностите на чл.68, ал. 8, 9 и 10 от ЗОП; b) за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; c) който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; d) който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; e) за когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Относно „Предложение за изпълнение на поръчката“: 1. Всеки участник трябва да представи „Предложение за изпълнение на поръчката“, което да се състои от: 1.1. Образец 12 – „Техническо предложение“ – попълнен и подписан; 1.2. График за изпълнение на поръчката – линеен, разпечатан на хартия и подписан. Представените документи в „Предложение за изпълнение на поръчката“ стават неразделна част от Договора. Относно "Ценово предложение": 1. Всеки участник трябва да представи „Ценово предложение“, което да се състои от: 1.1. Образец 13 – „Ценова оферта“ – попълнен и подписан; 1.2. Количествено-стойностни сметки – попълнени и подписани; 1.3. Рекапитулация – попълнена и подписана. Представените документи в „Ценова оферта“ стават неразделна част от Договора. 2. За улеснение на Участниците в процедурата, Възложителя предоставя количествените сметки и рекапитулацията освен на хартия и на магнитен носител. 3. При попълване на Ценовото предложение, участникът в процедурата следва да обърне внимание, че стойността, посочена като „Обща стойност за изпълнение на поръчката” трябва задължително да включва и непредвидени разходи в размер на 10% от стойноста на СМР в рекапитулацията. 4. Участник, който не остойности непредвидените разходи или промени техния размер, ще се счита, че е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 5. Участникът в процедурата няма право да променя описанието на позициите в количествените сметки. 6. Общата стойност за изпълнение на поръчката трябва да бъде посочена в лева без ДДС. 7. Общата стойност за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава 2 400 000 лева без ДДС. 8. Общата стойност за изпълнение на поръчката, посочена в Образец 13 „Ценова оферта“ не подлежи на промяна за срока на Договора, освен в случаите по чл.43 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, на стойност 30 (тридесет) лева без ДДС /36 лева с ДДС/ или тяхната равностойност в евро по централен курс на БНБ, се получава всеки работен ден, на ул. "Княз Борис І" № 121, стая 22, срещу представен документ за заплащането й в касата на „Метрополитен” ЕАД, етаж 3, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа или по банков път по сметки на „Метрополитен” ЕАД: сметка в лева: банка УниКредит Булбанк, клон Калоян – IBAN BG34UNCR76301039298950; BIC UNCRBGSF, сметка в евро: банка УниКредит Булбанк – IBAN BG59UNCR 7630 1200 204913; BIC UNCRBGSF.
Български
180
гр. София, ул. "Княз Борис І" 121, ет.1, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Публичната част от заседанието на комисията приключва след извършване на действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" 121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026
Интернет адрес/и:
URL: www.metropolitan.bg.
26.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ