Версия за печат

00797-2014-0021

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Руска Бояджиева, Ръководител-проект „Интегриран градски транспорт на Бургас”, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 826407, E-mail: r.boyadzhieva@burgas.bg, Факс: 056 826407

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и разширение на терминал „Меден Рудник” и прилежаща територия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвидена е реконструкцията и разширение на терминал “Меден Рудник” като неразделна част от концепцията за въвеждане на Бърза автобусна линия (BRT) и оптимизация на транспортната схема на града. Терминал „Меден Рудник” е обособен като самостоятелен обект в ж. р. „Меден рудник” на мястото на така нареченото „обръщало на тролейбусите”. Пространството около сградата на терминала и около автобусните спирки е проектирано така, че да осигурява на пътниците качествено обслужване и безопасност, включително: - добра осветеност на района - система за видеонаблюдение – интегрирано във видеонаблюдението на БРТ - озеленяване - достъпна среда за хора с увреждания и майки с деца Терминалът /спирка 1А/ включва: - основна сграда - автобусен сектор за изхода на BRT – патформа с лека метална покривна конструкция, която осигурява видимост за шофьори и пътници Към прилежащата територия на терминала /с отделни проекти/ са ситуирани: - автобусен сектор за входа на BRT /спирка 1Б/ - тролейбусна спирка за изхода с конвенционален готов заслон - подходи и паркинг за изчакващи автобуси

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45213314

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на гараж за автобуси

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Работата по договора включва: 1. Ново ситуационно решение в съответствие с приетия идеен проект въз основа на одобрен технически проект. 2. Промяна на трасето на тролейбусната мрежа. 3. Замяна на съществуващата сграда с нова. 4. Нова крайна спирка за BRT без джоб по ІІІ-класната улица с регула 32 см при запазване съществуващата крайна спирка за тролейбусите и малките автобуси. 5. Осигуряват се 3 паркоместа за изчакващи тролейбуси – с маркировка по уличното платно и нов паркинг за изчакващи автобуси на Бързата автобусна линия в нов УПИ VII, кв. 34, северозападно от терминала. Обектът ще се изгражда в гр. Бургас, УПИ I, кв. 142а и УПИ VII кв. 34, ж. р. „Меден Рудник”. Терминалът /спирка 1А/ включва: - основна сграда - автобусен сектор за изхода на BRT – платформа с лека метална покривна конструкция, която осигурява видимост за шофьори и пътници Към прилежащата територия на терминала /с отделни проекти/ са ситуирани: - автобусен сектор за входа на BRT /спирка 1Б/ - тролейбусна спирка за изхода с конвенционален готов заслон Предвидено е следното обемно - пространствено решение - отопляема платформа с лека стоманена конструкция – едноотворна рамка с пълностенен ригел и високи тръбни колони, свързани с ванти, стъклен покрив от слънцезащитно закалено стъкло - триплекс. Едноетажната сграда на терминала с форма на паралелепипед съдържа: - чакалня за пътници, оборудвана с подходящ брой места за сядане - санитарни възли за посетители и служители, с наличие на специализирано място осигуряващо достъп на хора с увреждания; - помещение за шофьори, помещение за проверители, диспечерски пункт и възможност за инсталиране на технически системи за управление. Обектът има следните технико-икономически показатели: Застроена площ – 370 кв. м. Разгъната застроена площ – 370 кв. м.

Прогнозна стойност без ДДС
2199534.43 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 21 900 лв. /двадесет и една хиляди и деветстотин лева/ под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас: IBAN: BG 89 SOMB 91303323996501, BIC: SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Посочената сметка важи и за останалите гаранции. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие по обществена поръчка за реконструкция и разширение на терминал Меден Рудник" . Валидността на гаранцията за участие под формата на банкова гаранция следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност 10 /десет/ месеца след подписване на договора. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е .... % (според офертата на избрания за изпълнител участник) от стойността на договора без ДДС, но не повече от 10 %. Гаранцията ще се освободи не по-късно от 10 /десет/ месеца след сключване на договора. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на......... % (но не повече от 10 %) от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция или парична сума за възстановяване на 50 % от предоставения аванс без ДДС и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнените възложени с договора работи; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от протокола. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи чрез подписване на съответните протоколи от негова страна, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за изпълнение на обществена поръчка - ВАЖНО!!! ПОПЪЛВА СЕ ОТ УЧАСТНИКА (ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО МАКСИМУМ 100 СТРАНИЦИ БЕЗ ПРИЛОЖЕНИТЕ ГРАФИЧНИ МАТЕРИАЛИ)! 2. Участникът следва да удостовери, че отговаря на изискванията за изпълнение на: - строежи от първа група, трета категория; - втора група, трета категория. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител, не представи копие от валидни удостоверения за вписване в Централния професионален регистър на строителя за горепосочените групи и категории строежи. В случай на обединение изискването се покрива от участникът който ще извършва дейностите по строителство. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват дейностите по строителство. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта /бланка за административни и други данни/ (образец) – Приложение № 1 от документацията за обществената поръчка; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в офертата от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на СМР, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура; 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП; 7. Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa /по образец/ (оригинал); 8. Документ за гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника. Списъкът се описва в декларация по образец (Приложение № 8А от документацията за обществената поръчка), в която се посочват видът на работите, които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ако е приложимо; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец – Приложение). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 14. Техническа оферта за изпълнение на поръчката, съдържаща и срок за изпълнение (оригинал) (Приложение от документацията за обществената поръчка); 15. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал); Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Справка-информация (по образец) за оборота на строителството, за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора (свободна форма); Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от подточки а) и б) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в подточки а) и б) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случаите по подточка б, чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да има минимален оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер равен или по-голям от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, изискването за оборот от строителство се отнася за оборотa от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. б) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, посочен в чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството; В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася до участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Доказването на изпълнението на посочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение; б) Списък на инженерно-техническия състав, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и следните документи: • Автобиография по образец, подписана от съответния инженер/експерт; • Копие от диплома за завършено образование; • Удостоверение само за координатора по ЗБУТ; • Документи (копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), доказващи професионален опит – общ и специфичен; в) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. г) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 /един/ строителен обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка (за подобни обекти възложителят приема изграждане на обекти и съоръжения от транспортната инфраструктура и/или от високото строителство) през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с един договор за проектиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискванията на букви „а”. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. б) Квалификация на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: 1. Ръководител на обекта - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните науки; - общ професионален опит – минимум 5 години, свързани с изпълнение и/или ръководство на проекти в областта на строителството; - специфичен професионален опит - опит в управление/координиране на договор за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда. Освен горното следва да се осигурят следните експерти: 2. Технически ръководител, който притежава: - придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; - минимум 3 години опит в изпълнението на проекти в областта на строителството като технически ръководител. 3. Координатор по ЗБУТ с притежание на съответното удостоверение; Не-ключови експерти Освен горепосочените ключови експерти Участниците следва да ангажират и не-ключови експерти за изпълнение на поръчката по своя преценка. в) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство или еквивалент. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват строителство или еквивалент. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обяснителна записка; тежест: 25
Показател: Мерки за превенция и управление на потенциални рискове ; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 540435 от 10.05.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала в сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. "Александровска" 26.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договорът, предмет на настоящата обществена поръчка се финансира по проект на Община Бургас: „Интегриран градски транспорт на Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.5-01/2010 “Подкрепа за интегриран градски транспорт в Община Бургас“, Приоритетна ос 1: “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: “Системи за устойчив градски транспорт”, съгласно подписан договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/1.5-01/2010/001 ДБ ОПРР 398/26.11.2010 г. между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и Община Бургас.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Бургас, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публикувани отново единствено на сайта (интернет страницата) на Възложителя!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ