Версия за печат

00468-2014-0005

BG-Монтана: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр.Монтана, ул."Сирма войвода" 2, За: Борислав Борисов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 300341, E-mail: mbalmont@net-surf.net, Факс: 096 307554

Място/места за контакт: МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр.Монтана

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://mbalmontana.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на денонощна въоръжена охрана и пропусквателен режим

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр.Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на персонал, пациенти и имущество, както и пропусквателен режим.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят да осъществява възложеното на не по-малко от три поста : портал ; вход на централен болничен корпус и обход, чрез физически лица – охранители с добра физическа и тактическа подготовка, с обща численост на охранителите не по- малко от дванадесет човека на пълно работно време, отработено на обекта и с не по-малко от три преносими / мобилни паник бутона. Финансов ресурс 99 600лв с включен ДДС за целия срок ( 12 месеца) на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
83000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -750.00 лева.Представя се в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП- безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя : ТБ : Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG71IABG74741001032600 , BIC код на банката : IABGBGSF. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на месечната цена ще се извършва по банков път на сметката на изпълнителя в срок до 60 дни, считано от датата на издаването на фактурата за изтеклия месец и съпътстващите я документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие се допускат всички участници , за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” до „д”, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5 от ЗОП и които отговарят на всички предварително обявени от Възложителя условия. Документи относно търговско - правния статут на участника : 1.Оригинал или нотариално заверно копие на удостоверение за актуално състояние , издадено от компетентен орган в страната на участника . Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията не се изисква удостоверение за актуално състояние, а се посочва ЕИК. 2 .Оригинал или нотариално заверено копие на документи , удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай , че това не е законния представител на участника. 3.Заверени от участника копия на документи за регистрация - идентификационен код БУЛСТАТ( в случай, че участникът не е вписан в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията) ДДС идентификационен номер ( в предвидените от закона случаи ). 4.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” до „д”, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5 от ЗОП. Всички други изисквания ,изискуеми документи и декларации по образец са посочени в утвърдената от Възложителя документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за сключените основни договори през последните три години. Декларация относно подизпълнители на поръчката и съответно документите съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП. Референции. Информация за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват отговарящ на предмета на поръчката . Доказателстава за техническо оборудване. Отговорни лица за изпълнението на поръчката. План-схема за охрана на МБАЛ «Д-р Ст.Илиев» АД-Монтана. План за действия на охраната при екстремални ситуации при изпълнение на поръчката. Декларация за брой охранители на трудово правоотношение към датата на публикуване на обществената поръчка. Справка за актуални трудови договори от НАП към датата на публикуване на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на настоящата обществената поръчка . Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за предоставяне на услуги, които са предмет на настоящата обществена поръчка . Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Доказателстава за техническо оборудване. Отговорни лица за изпълнението на поръчката. План-схема за охрана на МБАЛ «Д-р Ст.Илиев» АД - Монтана. План за действия на охраната при екстремални ситуации при изпълнение на поръчката. Участниците да имат най-малко 35 охранители на трудово правоотношение към датата на публикуване на обществената поръчка. Справка от НАП за актуални трудови договори от която да е виден броя на охранителите по трудови правоотношения към датата на публикуване на обществената поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно Закона за частна охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: месечна цена; тежест: 60
Показател: техническо предложение; тежест: 30
Показател: срок за покриване на щети; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден ,на касата на лечебното заведение след заплащането й в брой или по банков път на посочената в т.ІІІ.1.1. сметка на възложителя. Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факс на МБАЛ : 096 307554 или на e-mail: mbalmont@net-surf.net с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 13:00
Място

МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Март 2015

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Март 2015

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до документацията за настоящата обществена поръчка и образци за попълване са представени на официалната интернет страница на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД - гр.Монтана на адрес : http://www.mbalmontana.com/page/show/54

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ