Версия за печат

00530-2014-0011

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емил Минчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис „Перник” на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Областно управление „Пожарна безопасност и защита на населението” при ГД на МВР – гр. Перник и „Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Перник
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис „Перник” на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Областно управление „Пожарна безопасност и защита на населението” при ГД на МВР – гр. Перник и „Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 20 000,00 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума/ за участие в обществената поръчка по банков път при ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на 200,00 (двеста лева) лв. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без ДДС във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва съгласно посочените условия за разплащане в приложения проектодоговор към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложените образци). Документите се представят в оригинал. 4. Съгласно образеца на Оферта № 1 „Документи за подбор”, участникът в обявената процедура посочва подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в раздел ІІІ.2 „Условия за участие” от обявлението за обществена поръчка, по отношение на всеки един от посочените в офертата подизпълнители се представят следните документи: 4.1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато подизпълнителят е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато подизпълнителят е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. 4.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 4.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложени образци).Документите се представят в оригинал. 5. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението представя документите, посочени в чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 2. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 5.1. В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец – в образеца на Оферта – „Документи за подбор” се посочва единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР). За участниците в обединението - физически лица се представят заверени копия от документите за самоличност. Документите се представят в заверени копия; 5.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данъка върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация; 5.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 5.4. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП; 5.5 В случай, че участника използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката на основание чл. 51а от ЗОП, същия следва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси; 6. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 7. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-оригинал; 8. Ценово предложение; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка; 10. Декларация, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за МВР и Закона за частната охранителна дейност, за дейностите по чл. 5 от ЗЧОД. 2. Лиценз /разрешение/ за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност, с покритие в градовете, за които участникът участва, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, на основание закона за електроните съобщения. 3. Проект на план за охрана на обекта, който съдържа данни за организацията на охраната, съобразно особеностите на охранявания обект. 4. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. 5. Декларация, че участникът притежава специализиран диспечерски център с 24 часово дежурство за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули, както и за контрол на действията на дежурните оператори, патрулите и сигналите подадени от охранявания обект. 6. Проект на договор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за МВР и Закона за частната охранителна дейност, за дейностите по чл. 5 от ЗЧОД. Документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 2. Лиценз /разрешение/ за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност, с покритие в градовете, за които участникът участва, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, на основание закона за електроните съобщения. Документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 3. Проект на план за охрана на обекта, който съдържа данни за организацията на охраната, съобразно особеностите на охранявания обект. Документа се представя в оригинал.. 4. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. Участникът следва да притежава достатъчен брой патрулни автомобили, въоръжени екипи за оказване на помощ при необходимост, технически средства за мобилна комуникация, униформено облекло, отличителни знаци за охранителите, необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Документа се представя в свободен текст в оригинал. 5. Декларация, че участникът притежава специализиран диспечерски център с 24 часово дежурство за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули, както и за контрол на действията на дежурните оператори, патрулите и сигналите подадени от охранявания обект. Документа се представя в оригинал. 6. Проект на договор – съгласно приложения образец.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за частната охранителна дейност.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Процедурата е открита с Решение № 4/20.03.2014 г. на директора на ТД на НАП София -упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.39 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София, етаж 2. При закупуване на документацията участникът представя документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума от 2,39 лв. /два лева и тридесет и девет стотинки/ с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя ТД на НАП София: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, IBAN сметка: BG79 UNCR 9660 3120 2966 16, BIC: UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите, упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОДОП чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 1750933,00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно глава 11 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ