00530-2014-0011
Технически редакции | ||
24.03.2014 11:37 ч. : | 24/03/2014 09:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.03.2014 11:37 ч. : | 24/03/2014 09:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емил Минчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис „Перник” на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Областно управление „Пожарна безопасност и защита на населението” при ГД на МВР – гр. Перник и „Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник”
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис „Перник” на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Областно управление „Пожарна безопасност и защита на населението” при ГД на МВР – гр. Перник и „Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник”
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 20 000,00 лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
24
Участниците следва да представят документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума/ за участие в обществената поръчка по банков път при ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на 200,00 (двеста лева) лв. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без ДДС във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на възложителя.
Плащането се извършва съгласно посочените условия за разплащане в приложения проектодоговор към документацията за участие.
НЕ
1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложените образци). Документите се представят в оригинал. 4. Съгласно образеца на Оферта № 1 „Документи за подбор”, участникът в обявената процедура посочва подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в раздел ІІІ.2 „Условия за участие” от обявлението за обществена поръчка, по отношение на всеки един от посочените в офертата подизпълнители се представят следните документи: 4.1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато подизпълнителят е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато подизпълнителят е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. 4.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 4.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложени образци).Документите се представят в оригинал. 5. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението представя документите, посочени в чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 2. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 5.1. В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец – в образеца на Оферта – „Документи за подбор” се посочва единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР). За участниците в обединението - физически лица се представят заверени копия от документите за самоличност. Документите се представят в заверени копия; 5.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данъка върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация; 5.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 5.4. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП; 5.5 В случай, че участника използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката на основание чл. 51а от ЗОП, същия следва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси; 6. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 7. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-оригинал; 8. Ценово предложение; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка; 10. Декларация, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата.
не се изискват
не се изискват
1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за МВР и Закона за частната охранителна дейност, за дейностите по чл. 5 от ЗЧОД. 2. Лиценз /разрешение/ за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност, с покритие в градовете, за които участникът участва, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, на основание закона за електроните съобщения. 3. Проект на план за охрана на обекта, който съдържа данни за организацията на охраната, съобразно особеностите на охранявания обект. 4. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. 5. Декларация, че участникът притежава специализиран диспечерски център с 24 часово дежурство за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули, както и за контрол на действията на дежурните оператори, патрулите и сигналите подадени от охранявания обект. 6. Проект на договор.
1. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за МВР и Закона за частната охранителна дейност, за дейностите по чл. 5 от ЗЧОД. Документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 2. Лиценз /разрешение/ за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност, с покритие в градовете, за които участникът участва, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, на основание закона за електроните съобщения. Документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 3. Проект на план за охрана на обекта, който съдържа данни за организацията на охраната, съобразно особеностите на охранявания обект. Документа се представя в оригинал.. 4. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. Участникът следва да притежава достатъчен брой патрулни автомобили, въоръжени екипи за оказване на помощ при необходимост, технически средства за мобилна комуникация, униформено облекло, отличителни знаци за охранителите, необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Документа се представя в свободен текст в оригинал. 5. Декларация, че участникът притежава специализиран диспечерски център с 24 часово дежурство за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули, както и за контрол на действията на дежурните оператори, патрулите и сигналите подадени от охранявания обект. Документа се представя в оригинал. 6. Проект на договор – съгласно приложения образец.
ДА
Закон за частната охранителна дейност.
ДА
Открита
НЕ
Процедурата е открита с Решение № 4/20.03.2014 г. на директора на ТД на НАП София -упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник.
НЕ
ДА
Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София, етаж 2. При закупуване на документацията участникът представя документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума от 2,39 лв. /два лева и тридесет и девет стотинки/ с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя ТД на НАП София: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, IBAN сметка: BG79 UNCR 9660 3120 2966 16, BIC: UNCRBGSF.
Всеки от официалните езици на ЕС
90
Сградата на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
НЕ
Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите, упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОДОП чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 1750933,00 лв., което поражда задължението за публикуване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно глава 11 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.03.2014 г.