Версия за печат

00450-2014-0001

BG-гр. Нови пазар:

РЕШЕНИЕ

Номер: 3 от 24.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3, За: Боряна Кирякова, България 9900, гр. Нови пазар, Тел.: 0537 23311/415/, E-mail: npazar@iсon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.novipazar.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: www.novipazar.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.3 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

1. При изпълнение на поръчката следва да се извърши техническа поддръжка на продукта, включваща: 1.1. Даване на консултации по телефон и електронна поща по възникнали казуси и по отношение на ползване на програмния продукт; 1.2. Отстраняване на проблеми в системата за управление на база данни съвместно с ИТ специалист от община Нови пазар; 1.3. Развитие на софтуерния продукт, което се обуславя от няколко обстоятелства - промяна в законодателството, промяна в нормативната уредба, промяна на технологията на работа и обслужването на данъчно задължените лица, искане за нови функционалности и справки в модул „Местни данъци и такси".

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Въз основа и на основание чл.2, ал.2, т. 2 от НВМОП /отменена/ на 29.11.2010 г. бе сключен договор между община „Нови пазар” и „Браво Инвестмънтс” ООД, по силата на който последния предостави правото на ползване върху софтуерен модул „Местни данъци и такси” – част от интегрирана информационна система за управление на община ИМЕОН. Разработката на модул „Местни данъци и такси”, към момента на подписване на договора бе собственост на „Браво Инвестмънтс” ООД поставен подписа от представляващия дружеството Тошко Колев Георгиев – изпълнител по посочения по - горе договор за възлагане на обществената поръчка. Изложеното е основание да бъде прието, че изпълнението на настоящата обществена поръчка от друго лице би довело до нарушаване на авторско право на носителя, следователно са налице основания за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Към настоящия момент е налице прехвърляне на авторските права, съответно и на собствеността върху информационната система от „Браво Инвестмънтс” ООД на „ИМЕОН софтуер” ООД, в това число налице е и прехвърляне на регистрираната търговска марка на продукта. Поради това и в съответствие с установената практика, считам за целесъобразно поканата за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка да бъде изпратена до ”ИМЕОН софтуер”ООД, правоприемник на „Браво Инвестмънтс” ООД, с поставяне на изискване да осигури техническа поддръжка на продукта. Прогнозната общата максимална стойност на настоящата поръчка, съгласно одобрения бюджет е в размер на 36 000 лв. /тридесет и шест хиляди лева / без вкл. ДДС.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

"ИМЕОН софтуер" ООД, ЕИК 831559166, представлявано от Емил Иванов Божинов, правоприемник на "Браво Инвестмънтс" ООД, по силата на договор за прехвърляне на авторски права от 21.12.2012 г.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка и документацията


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg..

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Приложения към писмото до АОП за доказване на основателността за приложение на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП: 1) Решение без обявление №3/24.03.2014г. 2) Покана образец до участника 3) Договор от 2013г. м/у Община Нови пазар и „Браво Инвест”ООД гр.София /заверено копие/ 4) Удостоверение за прехвърляне на право от 31.07.2013г. /заверено копие/


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

24.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Румен Панайотов Христов
Длъжност: Кмет на Община Нови пазар