00530-2014-0010
Технически редакции | ||
21.03.2014 14:07 ч. : | 21/03/2014 09:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.03.2014 14:07 ч. : | 21/03/2014 09:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Емил Минчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на ТД на НАП София, в обособени позиции, както следва: 1. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр.София; 2.Охранителни услуги - охрана на обект с въоръжена физическа охрана за нуждите на офис Благоевград и охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр.Петрич, Сандански, Гоце Делчев и Разлог на територията област Благоевград; 3. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Перник; 4.Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Кюстендил; 5. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителна техника на административна сграда, находяща се в гр.Ботевград”
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на ТД на НАП София, в обособени позиции, както следва: 1. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр.София; 2.Охранителни услуги - охрана на обект с въоръжена физическа охрана за нуждите на офис Благоевград и охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр.Петрич, Сандански, Гоце Делчев и Разлог на територията област Благоевград; 3. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Перник; 4.Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Кюстендил; 5. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителна техника на административна сграда, находяща се в гр.Ботевград”.
79713000, 79711000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Общата стойност на сключените договори не може да надвишава, следните стойности без ДДС: 1. За 1-ва обособена позиция - 600000,00 лв. без ДДС; 2. За 2-ра обособена позиция - 80000,00 лв. без ДДС 3. За 3-та обособена позиция - 6000,00 лв. без ДДС; 4. За 4-та обособена позиция - 4000,00 лв. без ДДС; 5. За 5-та обособена позиция - 4000,00 лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
01.09.2014 г.
31.08.2016 г.
Участниците следва да представят документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума/ за участие в обществената поръчка по банков път при ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на: 1. За 1-ва обособена позиция - 6000,00 /шест хиляди лева/ лв.; 2. За 2-ра обособена позиция - 800,00 /осемстотин лева/ лв.; 3. За 3-та обособена позиция - 60,00 /шестдесет лева/ лв.; 4. За 4-та обособена позиция - 40,00 /четиридесет лева/ лв.; 5. За 5-та обособена позиция - 40,00 /четиридесет лева/ лв. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без ДДС във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на възложителя.
Плащането се извършва от ТД на НАП София в срок до 30 календарни дни от изтичане на съответния месец, след представяне на подписана от координатора по договора фактура в отдел ”Бюджет и Финанси” на ТД на НАП София и протокол за извършената услуга.
НЕ
1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложените образци). Документите се представят в оригинал. 4. Съгласно образеца на Оферта № 1 „Документи за подбор”, участникът в обявената процедура посочва подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в раздел ІІІ.2 „Условия за участие” от обявлението за обществена поръчка, по отношение на всеки един от посочените в офертата подизпълнители се представят следните документи: 4.1. Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР (когато подизпълнителят е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато подизпълнителят е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. 4.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът – чуждестранно лице е установен. 4.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложени образци).Документите се представят в оригинал. 5. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението представя документите, посочени в чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 2. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 5.1. В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец – в образеца на Оферта – „Документи за подбор” се посочва единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР). За участниците в обединението - физически лица се представят заверени копия от документите за самоличност. Документите се представят в заверени копия; 5.2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данъка върху добавената стойност, при наличие на такава регистрация; 5.3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 5.4. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП; 5.5 В случай, че участника използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката на основание чл. 51а от ЗОП, същия следва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси; 6. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 7. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-оригинал; 8. Ценово предложение; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка; 10. Декларация, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата.
Заверено копие от баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години /2011 г., 2012 и 2013 г./.
Участникът следва да е имал положителен финансов (балансов) резултат от дейността си за всяка една от последните три години. Участникът следва да е реализирал положителен финансов (балансов) резултат от своята дейност през всяка една от последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години се представя, когато публикуването им се изисква от законодателството. Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, оборотът на всеки от подизпълнителите за последните три години трябва да е съразмерен на дела на участие на съответния подизпълнител. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, то оборотът за последните три години на всяко от лицата, включени в обединението, следва да е съразмерен на дела на участие на съответното лице.
1. Списък-декларация с посочване местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт. Участниците следва да имат изградена структура на територията на градовете, за обособените позиции, за които участват и да притежават денонощно дежурен Оперативен център за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули. 2. Списък с броя на патрулните автомобили, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, с посочване на основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица). Участникът следва да представи документи, удостоверяващи основанието за ползване на посочените в списъка патрулни автомобили (заверено копие от свидетелство за регистрационен или заверено копие на договора за покупко-продажба; от договор за наем или лизинг, други, напр. използване ресурсите на трети лица). 3. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. 4. Проект на планове за охрана на всеки един обект от обособената позиция /отнася се за първа и втора обособени позиции/ за която участва, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната, както и списък с данни на служителите на изпълнителя, които ще осъществяват охрана на обектите посочени в предмета на поръчката. 5. Проект на договор.
1. Списък-декларация с посочване местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт. Участниците следва да имат изградена структура на територията на градовете, за обособените позиции, за които участват и да притежават денонощно дежурен Оперативен център за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули. Документът се представя в свободен текст в оригинал. 2. Списък с броя на патрулните автомобили, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, с посочване на основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица). Участникът следва да представи документи, удостоверяващи основанието за ползване на посочените в списъка патрулни автомобили (заверено копие от свидетелство за регистрационен или заверено копие на договора за покупко-продажба; от договор за наем или лизинг, други, напр. използване ресурсите на трети лица). Документът се представя в свободен текст в оригинал, придружен от заверени с гриф „Варно с оригинала” копия на горепосочените документи . 3. Описание на техническото оборудване, ресурсите и организационните възможности на участника, необходими за изпълнение на поръчката. Документът се представя в свободен текст в оригинал. 4. Проект на планове за охрана на всеки един обект от обособената позиция /отнася се за първа и втора обособени позиции/ за която участва, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната, както и списък с данни на служителите на изпълнителя, които ще осъществяват охрана на обектите посочени в предмета на поръчката. Документът се представя в свободен текст в оригинал. 5. Проект на договор – съгласно приложения образец.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София, етаж 2. При закупуване на документацията участникът представя документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума от 3,32 лв. /три лева и тридесет и две стотинки / с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя ТД на НАП София: ТБ „УниКредит Булбанк”, клон Батенберг, IBAN сметка: BG79 UNCR 9660 3120 2966 16, BIC: UNCRBGSF.
Всеки от официалните езици на ЕС
90
Сградата на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
НЕ
Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОДОП чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 1750933,00 лв., което поражда задължението за публикуване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно глава 11 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.03.2014 г.
Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр.София
79713000, 79711000
Описание:
Съгласно конкурсната документация.
Охранителни услуги - охрана на обект с въоръжена физическа охрана за нуждите на офис Благоевград и охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр.Петрич, Сандански, Гоце Делчев и Разлог на територията област Благоевград
79713000, 79711000
Описание:
Съгласно конкурсната документация.
Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Перник
79713000, 79711000
Описание:
Съгласно конкурсната документация.
Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис Кюстендил
79713000, 79711000
Описание:
Съгласно конкурсната документация.
Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителна техника на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград
79713000, 79711000
Описание:
Съгласно конкурсната документация.