Версия за печат

00955-2014-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална художествена академия, ул. "Шипка" 1, За: инж.Борислав Станков - Ръководител Стопански отдел, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9878150, E-mail: konkurs@nha.bg, Факс: 02 8624131

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nha.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nha.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Извършване на физическа охрана в обекти собственост на Национална художествена академия“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: НХА
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Извършване на физическа охрана в обекти собственост на Национална художествена академия“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектите, подлежащи на охрана са подробно описани в Документацията за участие и Техническото задание

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% от прогнозната стойност, както следва: 1.1. Гаранцията за участие е в размер на 2 000.00 /две хиляди/ лева. 2. Гаранцията за изпълнение на договора възлиза на 3% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Банковата гаранация е със срок на валидност не по-кратка от срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция, парична сума, внесена в касата на НХА или по банков път: Банка: БНБ площад „Княз Александър I“, №1: IBAN: BG72 BNBG 9661 3300 1763 01 BIC: BNBGBGSD.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За извършените през всеки месец услуги ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава и представя оригинална фактура за стойността в срок до 5 дни от изтичане на съответния месечен период. Фактурата се подписва от Ръководител „Стопански отдел” при ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащането на дължимата сума за извършените през предходен месец услуги по чл.1 се извършва по банков път срещу представена оригинална фактура в срок до 10 /десет/ работни дни от датата на подписването й.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице- се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 2а. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участници, при които е налице някое от обстоятелствата в чл. 69 ал. 1 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1 1. Попълнена и подписана Оферта за участие - попълва се приложения към документацията образец – (Приложение № 1); 1.1.Нотариално заверено пълномощно в случай, че участникът се представлява от лице, различно от законния му представител – представя се в оригинал или като нотариално заверено копие. 1.2. при участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 2. Административни сведения за участника – съгласно приложения към документацията образец (Приложение № 2); 3. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 4. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участниците са български юридически лица. Когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност - заверено от участника копие. 5.Удостоверение за актуално състояние - изисква се, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци и не са посочили ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 2 (два) месеца преди датата на представяне на офертата за участие в откритата процедура. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Обединенията представят такива удостоверения за всички лица, включени в обединението. 6. Документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, която участникът е избрал /парична сума или банкова гаранция / - платежен документ или оригинал на банковата гаранция; 7. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 2а от ЗОП, попълнена по образец, съгласно (Приложение № 3). 8. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1,т. 3, т.4 и т.5 от ЗОП , попълнена по образец, съгласно (Приложение № 4). 9. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по образец, съгласно (Приложение № 5). 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП– по образец (Приложение № 6); 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато за изпълнение на обществената поръчка се предвижда участие на подизпълнител/и – съгласно приложения към документацията образец - (Приложение № 7); 12. Декларация за оглед на обектите, които подлежат на охрана – съгласно приложения към документацията образец - (Приложение № 8); 13. Декларация за приемане клаузите на договора – съгласно приложения към документацията образец (Приложение № 9); 14. Документ за закупена документация за участие – заверено копие 15.Доказателства за икономическото и финансово състояние 16.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участниците ПЛИК 2 Техническото предложение за изпълнение на поръчката ПЛИК 3 Предлагана цена
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на Баланс и Отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013 г.); 2. Застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност”, валидна към датата на подаване на офертата, за покриване на вреди, настъпили вследствие на виновно неизпълнение на професионални задължения при или по повод на извършаване на охранителна дейност.
Минимални изисквания: 1. Да има положителен финансов резултат за предходните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.). 2.Да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” за покриване на вреди, настъпили вследствие на виновно неизпълнение на професионални задължения при или по повод на извършаване на охранителна дейност. Ако към датата на сключване на договор с избрания изпълнител застраховката е изтекла, изпълнителят е длъжен да сключи нова, която да покрива срока на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за извършени охранителни услуги през последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.), включително стойностите, датите и възложителите, придружен с препоръки за добро изпълнение на посочените договори, съдържащи всички реквизити на договора – страни, стойност, срок. 2.Копие от валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност 3.Справка за техническото оборудване, с което участникът разполага за извършване на охраната - собствени или наети транспортни средства, както и техническо оборудване за изпълнение на поръчката (палки, белезници, радиостанции и др. помощни средства). 4.Копие от сертификат за управление на качеството в охранителната дейност по системата IS0 9001:2008 или еквивалентен. 5.Копие от сертификат за Система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007. или еквивалент 6.Справка - декларация за персонала, с който разполага участникът към датата на обявяване на настоящата процедура и отговорни за изпълнение на поръчката с посочване на име, ЕГН, образование, опит в извършване на охранителна дейност, придружена от документи (сертификати), удостоверяващи образование, професионалната квалификация на лицата. 7.Декларация за изграден и функциониращ мониторингов (диспечерски) център на територията на гр. София , с посочване на точния му адрес. 8.Доказателства за изградена система за инструктаж, помощ и контрол на охранителите. 9. Копие на лиценз за ползване на национална радиочестота. 10. Копие на лиценз за център за професионалано обучение или сключен /валиден/ договор с такъв.изпълнител
Минимални изисквания: 1.Да е изпълнил минимум 3 договора за извършване на физическа невъоръжена охрана през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) 2.Да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност. 3.Да притежава собствени или наети транспортни средства, както и необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката (палки, белезници, радиостанции и др. помощни средства) 4.Да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството в охранителната дейност по системата IS0 9001:2008 или еквивалентен. 5.Да притежава сертификат за Система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007. или еквивалент 6.Да разполага с необходимия персонал за изпълнение на поръчката, преминал съответни курсове за обучение на дейностите по охрана. 7.Да разполага с оперативно дежурен център на територията на гр. София. 8. Да разполага с изградена система за инструктаж, помощ и контрол на охранителите 9. Участникът следва да ползва национална радиочестота. 10. Участникът следва да разполага с център за професионалано обучение или сключен /валиден/ договор с такъв.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Концепция на участника и платформа за осъществяване на охранителната дейност; тежест: 20
Показател: Деклариран агрегатен лимит по застраховка “Гражданска отговорност”; тежест: 10
Показател: Деклариран агрегатен лимит на единичен случай по застраховка “Гражданска отговорност”; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в деловодството на НХА, гр. София, ул. "Шипка" №1, партерен етаж всеки работен ден от 9,30 часа до 16,00 часа или може да бъде внесена по банковата сметка на НХА Банка БНБ IBAN: BG81 BNBG 9661 3100 1763 01; BIC: BNBGBGSD; SWIFT: BNBGBGSF, вид плащане ..............., при Банка: БНБ Площад „Княз Александър I“, №1 .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 12:00
Място

гр. София, ул. "Шипка" №1, зала на "Академичен съвет"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ЗАБЕЛЕЖКА: Срокът за представяне на оферти е намален по реда на чл. 64, ал. 3: - обявлението за откриване на обществена поръчка е изпратено за публикуване до РОП на Агенцията за обществени поръчки по електронен път по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис: - Възложителят е осигурил пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка по електронен път - www.nha.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ