Версия за печат

00145-2014-0043

BG-Велико Търново: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210062

Териториално поделение на Национален осигурителен институт гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет. 5, ст. 503, За: Даниела Монова, Република България 1000, Велико Търново, Тел.: 062 613401, E-mail: velikotarnovo@nssi.bg, Факс: 062 613440

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Велико Търново

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.noi.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Държавно обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Изграждане на сигнално-охранителна система в ТП на НОИ - Велико Търново”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Помещения, ползвани от ТП на НОИ гр. Велико Търново, които се намират в гр. Велико Търново на адреси: ул.“Никола Габровски“ № 1, ет. 4, ул. “Теодосий Търновски” № 6, ул. “Васил Левски” № 29 и пл. Център № 2, ет. 5
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изхраждане на сигнално-охранителна система на помещенията, ползвани от ТП на НОИ гр. Велико Търново, които се намират в гр. Велико Търново на адреси: ул.“Никола Габровски“ № 1, ет. 4, ул. “Теодосий Търновски” № 6, ул. “Васил Левски” № 29 и включване на пожароизвестителната система към сиситемата за охрана - пл. Център № 2, ет. 5

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Проектът да се изработи във фаза технически проект. 2. Да бъде изготвена подробна количествено-стойностна сметка за вложените материали и монтажни дейности за: 2.1. СОТ / сигнално-охранителна техника / инсталация – гр. В. Търново ул.”Никола Габровски” № 1, ет. 4 - СОТ инсталацията да бъде изградена от контролен панел, с възможност за делене на поне две групи, монтиран в кутия, с трансформатор и осигурено аварийно захранване от акумулатор 7 Ah/12 V, две клавиатури, три обемни инфрачервени датчика и два акустични датчика за стъкло с пълен анализ на звуковия и ултразвуков диапазон, два магнитно-контактни датчика. Кабелът за опроводяване да е 6-жилен / 8-жилен / от тип 6 х 0.22 мм2 /8 х 0.22 мм2/. Изградената инсталация със сигналноохранителна техника трябва да може да се включи към радиотрансмитер за мониторинг на обекта. 2.2. СОТ /сигнално-охранителна техника/ инсталация – гр. В. Търново, ул. “Т. Търновски” № 6 - СОТ инсталацията да бъде изградена от контролен панел с възможност за делене на поне две групи, монтиран в кутия, с трансформатор и осигурено аварийно захранване от акумулатор 7 Ah/12 V, клавиатура, десет обемни датчика, пет акустични датчика и един магнитно-контактен датчик. Кабелът за опроводяване да е 6-жилен / 8-жилен / от тип 6 х 0.22 мм2 /8 х 0.22 мм2/. Изградената инсталация със сигналноохранителна техника трябва да може да се включи към радиотрансмитер за мониторинг на обекта. 2.3. ТП на НОИ гр. В. Търново площад “Център” № 2, ет. 5 – в обекта има изградена пожароизвестителна система. Да се окабели за трансмитер, насочващ сигнала към мониторинг център, за събития, подадени от изградената система. 2.4. Приемна - гр. В.Търново, ул.”В. Левски“ № 29 – да се монтира стационарен паник-бутон и да се окабели за включване към трансмитер за мониторинг на сигналите.

Стойност, без да се включва ДДС
1400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

10

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вид и размер на гаранциите – неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на ТП на НОИ – град Велико Търново, IBAN: BG 55 BPBI 7931 3146 0082 01, § 931000, BIG: BPBI BG SF," Юробанк България" АД – клон гр. Велико Търново, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – 14,00 /четиринадесет/ лева; 2. Гаранция за изпълнение на договора – 3 /три/ % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя предложената от него цена както следва: - 50% от сумата по договора се заплаща авансово в срок до 3 /три/ работни дни, считано от датата на сключване на договора и издаване на фактура от Изпълнителя. - 50% от цената се заплаща от Възложителя на Изпълнителя след извършване на всички дейности, съгласно ценовото предложение, до 5 работни дни след представяне на фактура и подписване на протокол, удостоверяващ изпълнение на договора и приемане на работата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; саморъчно заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участник-обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението. 2. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал: платежно нареждане за внесена парична сума по банкова сметка на възложителя или неотменима и безусловна банкова гаранция; 3. Документ за закупена документация за участие в процедурата. 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, чл. 47, ал. 2, т. 2 и 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно участието на подизпълнители. 7. Декларация относно срока на валидност на представената оферта. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 9. Заявление за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. 10. Административни сведения за участника. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите от 1 до 11 и посочените в раздел III.2.2 и III.2.3 се поставят плик №1 "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”. 12. Техническото предложение за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”.. 13. Декларацията относно срока за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 14. План – графика за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 15.Ценовото предложение ведно с количествено-стойностна сметка, видовете монтажни работи, както и стойността на всички използвани материали - поставя се в непрозрачен плик № 3“ ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Доказателства по чл. 50, ал. 1 от ЗОП за икономическото и финансово състояние: - заверени копия от годишния баланс /със заверка от експерт счетоводител, ако е приложимо/ и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /със заверка от експерт счетоводител, ако е приложимо/, с изключение на новорегистрираните кандидати; - информация за общия оборот и за оборота на дейностите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - при наличие на причини по чл. 50, ал. 2 от ЗОП същите да се посочат от участника и да се представят други документи, които възложителят приеме за подходящи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Заверени фотокопия с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат; 2. Заверени и от експерт счетоводител /само ако е приложимо/.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, както следва: - списък на основните договори на участника във връзка с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки от поне пет клиенти за добро изпълнение.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Заверени фотокопия с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5.17 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането на документацията, в размер на 5.17 лева /пет лв. и седемнадесет ст./ с вкл.ДДС, е по банкова сметка IBAN BG55BPBI79313146008201, BIC код: BPBIBGSF в "Юробанк България" АД - клон гр. Велико Търново, по параграф 361904 или в касата на ТП на НОИ гр. Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

ТП на НОИ гр. Велико Търново, пл. Център № 2, ет. 5, стая 508

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, които са подали оферти или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел - съгласно разпоредбата на чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Актове, действия и реда за обжалване са предвидени в чл. 120 от Закона за обществените поръчки. Срокът за обжалване е 10-дневен, като началото на срока се определя според предмета на обжалване съгласно чл.120, ал. 4 и 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ