00145-2014-0043
Технически редакции | ||
19.03.2014 14:11 ч. : | 19/03/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.03.2014 14:11 ч. : | 19/03/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Териториално поделение на Национален осигурителен институт гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет. 5, ст. 503, За: Даниела Монова, Република България 1000, Велико Търново, Тел.: 062 613401, E-mail: velikotarnovo@nssi.bg, Факс: 062 613440
Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Велико ТърновоИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg.
Електронен достъп до информация: http://www.noi.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Държавно обществено осигуряване
НЕ
“Изграждане на сигнално-охранителна система в ТП на НОИ - Велико Търново”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Изхраждане на сигнално-охранителна система на помещенията, ползвани от ТП на НОИ гр. Велико Търново, които се намират в гр. Велико Търново на адреси: ул.“Никола Габровски“ № 1, ет. 4, ул. “Теодосий Търновски” № 6, ул. “Васил Левски” № 29 и включване на пожароизвестителната система към сиситемата за охрана - пл. Център № 2, ет. 5
79711000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Проектът да се изработи във фаза технически проект. 2. Да бъде изготвена подробна количествено-стойностна сметка за вложените материали и монтажни дейности за: 2.1. СОТ / сигнално-охранителна техника / инсталация – гр. В. Търново ул.”Никола Габровски” № 1, ет. 4 - СОТ инсталацията да бъде изградена от контролен панел, с възможност за делене на поне две групи, монтиран в кутия, с трансформатор и осигурено аварийно захранване от акумулатор 7 Ah/12 V, две клавиатури, три обемни инфрачервени датчика и два акустични датчика за стъкло с пълен анализ на звуковия и ултразвуков диапазон, два магнитно-контактни датчика. Кабелът за опроводяване да е 6-жилен / 8-жилен / от тип 6 х 0.22 мм2 /8 х 0.22 мм2/. Изградената инсталация със сигналноохранителна техника трябва да може да се включи към радиотрансмитер за мониторинг на обекта. 2.2. СОТ /сигнално-охранителна техника/ инсталация – гр. В. Търново, ул. “Т. Търновски” № 6 - СОТ инсталацията да бъде изградена от контролен панел с възможност за делене на поне две групи, монтиран в кутия, с трансформатор и осигурено аварийно захранване от акумулатор 7 Ah/12 V, клавиатура, десет обемни датчика, пет акустични датчика и един магнитно-контактен датчик. Кабелът за опроводяване да е 6-жилен / 8-жилен / от тип 6 х 0.22 мм2 /8 х 0.22 мм2/. Изградената инсталация със сигналноохранителна техника трябва да може да се включи към радиотрансмитер за мониторинг на обекта. 2.3. ТП на НОИ гр. В. Търново площад “Център” № 2, ет. 5 – в обекта има изградена пожароизвестителна система. Да се окабели за трансмитер, насочващ сигнала към мониторинг център, за събития, подадени от изградената система. 2.4. Приемна - гр. В.Търново, ул.”В. Левски“ № 29 – да се монтира стационарен паник-бутон и да се окабели за включване към трансмитер за мониторинг на сигналите.
НЕ
НЕ
10
Вид и размер на гаранциите – неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на ТП на НОИ – град Велико Търново, IBAN: BG 55 BPBI 7931 3146 0082 01, § 931000, BIG: BPBI BG SF," Юробанк България" АД – клон гр. Велико Търново, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – 14,00 /четиринадесет/ лева; 2. Гаранция за изпълнение на договора – 3 /три/ % от стойността на договора.
Възложителят заплаща на Изпълнителя предложената от него цена както следва: - 50% от сумата по договора се заплаща авансово в срок до 3 /три/ работни дни, считано от датата на сключване на договора и издаване на фактура от Изпълнителя. - 50% от цената се заплаща от Възложителя на Изпълнителя след извършване на всички дейности, съгласно ценовото предложение, до 5 работни дни след представяне на фактура и подписване на протокол, удостоверяващ изпълнение на договора и приемане на работата.
НЕ
1. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; саморъчно заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участник-обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението. 2. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал: платежно нареждане за внесена парична сума по банкова сметка на възложителя или неотменима и безусловна банкова гаранция; 3. Документ за закупена документация за участие в процедурата. 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, чл. 47, ал. 2, т. 2 и 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно участието на подизпълнители. 7. Декларация относно срока на валидност на представената оферта. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 9. Заявление за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. 10. Административни сведения за участника. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите от 1 до 11 и посочените в раздел III.2.2 и III.2.3 се поставят плик №1 "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”. 12. Техническото предложение за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”.. 13. Декларацията относно срока за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 14. План – графика за изпълнение на поръчката - поставя се в плик №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 15.Ценовото предложение ведно с количествено-стойностна сметка, видовете монтажни работи, както и стойността на всички използвани материали - поставя се в непрозрачен плик № 3“ ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”.
1.Доказателства по чл. 50, ал. 1 от ЗОП за икономическото и финансово състояние: - заверени копия от годишния баланс /със заверка от експерт счетоводител, ако е приложимо/ и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /със заверка от експерт счетоводител, ако е приложимо/, с изключение на новорегистрираните кандидати; - информация за общия оборот и за оборота на дейностите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - при наличие на причини по чл. 50, ал. 2 от ЗОП същите да се посочат от участника и да се представят други документи, които възложителят приеме за подходящи.
1. Заверени фотокопия с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат; 2. Заверени и от експерт счетоводител /само ако е приложимо/.
1.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, както следва: - списък на основните договори на участника във връзка с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки от поне пет клиенти за добро изпълнение.
1. Заверени фотокопия с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Плащането на документацията, в размер на 5.17 лева /пет лв. и седемнадесет ст./ с вкл.ДДС, е по банкова сметка IBAN BG55BPBI79313146008201, BIC код: BPBIBGSF в "Юробанк България" АД - клон гр. Велико Търново, по параграф 361904 или в касата на ТП на НОИ гр. Велико Търново.
Всеки от официалните езици на ЕС
90
ТП на НОИ гр. Велико Търново, пл. Център № 2, ет. 5, стая 508
Участниците, които са подали оферти или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел - съгласно разпоредбата на чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Актове, действия и реда за обжалване са предвидени в чл. 120 от Закона за обществените поръчки. Срокът за обжалване е 10-дневен, като началото на срока се определя според предмета на обжалване съгласно чл.120, ал. 4 и 6 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.03.2014 г.