Версия за печат

01050-2014-0007

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-16-363 от 18.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" №8, За: Галина Орешарска, РБългария 1052, София, Тел.: 02 9407001, E-mail: g.oresharska@mee.government.bg, Факс: 02 9407001

Място/места за контакт: Министерство на икономиката и енергетиката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mi.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на имоти и движимо имущество в тях, собственост на Министерството на икономиката и енергетиката и осигуряване на пропускателен режим в сградите"

II.3) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на имоти и движимо имущество в тях, собственост на Министерството на икономиката и енергетиката и осигуряване на пропускателен режим в сградите

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-16-280 от 05.03.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-589993
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 47 - 79011 от 07.03.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1050-2014-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

589993

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

05.03.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.2.1) Общо количество или обем:(включително всички обособени позиции,подновявания и опции,в приложимите случаи)

Вместо:

320000 Валута: BGN

Да се чете:

396000 Валута: BGN

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

Вместо:

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 3 200 (три хиляди и двеста)лв...

Да се чете:

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 3 960 (три хиляди деветстотин и шестдесет)лв.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2) Икономически и финансови възможности. Изисквано минимално/ни ниво/а: (в приложимите случаи):

Вместо:

- Общият оборот на участника за последните три години трябва да бъде не по-малко удвоената прогнозна стойност на поръчката - 640 000 лв. - Оборотът на услуги, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години трябва да е не по-малък от 320 000 лв.

Да се чете:

- Общият оборот на участника за последните три години трябва да бъде не по-малко удвоената прогнозна стойност на поръчката - 792 000 лв. - Оборотът на услуги, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години трябва да е не по-малък от 396 000 лв.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3)Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Вместо:

6. Списък с охранителите и ръководни служители - по образец, които пряко ще участват в извършването на дейностите по поръчката, придружен от: автобиографии, документ за правото да притежават оръжие - важи само за охранителите въоръжена охрана; 7. Декларация за разположение на охранителя за целия период на изпълнение на поръчката, подписана от всеки едни от предложените от участника охранители в списъка – по образец.

Да се чете:

отпадат

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
14/04/2014 17:30
Да се чете:
28/04/2014 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
04/04/2014 17:30
Да се чете:
18/04/2014 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
15/04/2014 11:00
Да се чете:
29/04/2014 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Променената документацията за възлагане на поръчката ще бъде обявена на адреса на профила на купувача.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

18.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Владимир Теофилов Туджаров
Длъжност: Главен секретар