Версия за печат

00145-2014-0037

BG-Видин: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Териториално поделение на Национален осигурителен институт, ул.Пазарска №4, За: Цветанка Дичева, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 605390, E-mail: vidin@nssi.bg, Факс: 094 605340

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр.Видин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управлява държавно обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на услуги по охрана чрез сигнално - охранителна техника на административната сграда на ТП на НОИ - Видин

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: ТП на НОИ гр.Видин, ул.Пазарска №4
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване на охрана на административната сграда на ТП на НОИ, гр.Видин чрез сигнално - охранителна техника

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описаното в Глава І "Техническо задание, пълно описание на предмета на поръчката" в едно с Приложение №1 от конкурсната документация

Прогнозна стойност без ДДС
6000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 60 лв. /шестдесет/; Гаранция за изпълнение: 3 % от стойността на сключения договор, внесени в полза на Възложителя по банкова сметка в Първа Инвестиционна Банка АД клон Видин, IBAN: BG88FINV915031BGN0FPHZ, BIC FINVBGSF, или неотменима банкова гаранция /в оригинал/ за същата сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата стойност на поръчката не може да надхвърля 6000 (шест хиляди) лева без ДДС. Заплащането се извършва в размер на 48 равни месечни вноски по банков път през месеца следващ месеца, за който се отнася плащането в срок от 5 работни дни след предоставяне на фактура, оформена по Закона за счетоводството.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1/ Административни сведения за участника /образец/- оригинал, изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия участника с посочена длъжност, име и фамилия;2/ Оферта /образец/– оригинал, попълнен, подписан и подпечатан от участника;3/ Документ за регистрация по ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец / копие, заверено вярно с оригинала/, при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност / копие, заверено вярно с оригинала/;Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени – заверено копие; 4/ Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция – оригинал или заверено копие на платежно нареждане за внесена парична сума по банкова сметка ва Възложителя.5/ Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /образец/- оригинал, подписан от участника;6/ Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП /образец/ - оригинал, подписан от участника;7/ Декларация относно използване на подизпълнители, вида на работите които ще извършват и дела на тяхното участие /образец/ - оригинал, подписан от участника;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за всеки от тях се представят документите по чл. 56, ал. 1, т.1,4,5,6 от ЗОП.8/Декларация относно срока на валидност на офертата - /образец/ оригинал, подписан от участника;9/ Декларация от участника, че е запознат с условията на договора и е съгласен с тях /образец/– оригинал, подписан от участника;10/ Кратко изложение за дейността на фирмата и опита , свързан с обекта на поръчката - оригинал, подписан и подпечатан от участника; 11/ Списък на основните договори на кандидата, през последните три години, с обект, сходен с обекта на настоящата поръчка, съдържащ името на Възложителя, сроковете на изпълнение и стойността на поръчките /образец/- оригинал, подписан и подпечатан от участника;12/ Препоръки за добро изпълнение, свързани с обекта на поръчката, отнасящи се до договорите, посочени в т.11 - допускат се оригинали и заверени от участника вярно с оригинала копия;Договори и препоръки към тях, които се отнасят за период извън посочения/ 2011г. - 2013г./ не се вземат под внимание при разглеждане на представените оферти. 13/ Документ, удостоверяващ правото на охранителна дейност със сигнално-охранителна техника - надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие;14/ Документ, удостоверяващ правото за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър –надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие;15/ Изрично пълномощно за представяне на предложението, нотариално заверено, ако се подава от лице, което няма представителни функции – в оригинал;16/ Сертификати за качество на вложените материали и технически компоненти при изграждане на сигнално – охранителната техника. 17/ Други документи, посочени в документацията за участие в процедурата.18/ Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.19/ Декларация от кандидата за срока за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП (оригинал, по приложения образец ).20/ Техническо предложение за изпълнение на поръчката за охраната на административната сграда на ТП на НОИ гр. Видин, съобразено с техническото задание и пълното описание на предмета на поръчката (свободен текст).21/ Декларация от кандидата за времето за реагиране при задействане на СОТ (оригинал, по приложения образец ).22/ Декларация от кандидата за срока за изпълнение изграждането на СОТ (оригинал, по приложения образец ).23/ Ценовото предложение, като цените се посочват за целия период на договора и месечно, без вкл. ДДС.24/ Начин на плащане и банкова сметка на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори на кандидата, през последните три години, с обект, сходен с обекта на настоящата поръчка, съдържащ името на Възложителя, сроковете на изпълнение и стойността на поръчките /образец/- оригинал, подписан и подпечатан от участника; 2 . Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал. 1 т.1 от ЗОП свързани с обекта на поръчката, отнасящи се до договорите, посочени в т. 1 - допускат се оригинали и заверени от участника вярно с оригинала копия; Договори и препоръки към тях, които се отнасят за период извън посочения/ 2011г. - 2013г./ не се вземат под внимание при разглеждане на представените оферти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на основните договори на кандидата, през последните три години, с обект, сходен с обекта на настоящата поръчка, съдържащ името на Възложителя, сроковете на изпълнение и стойността на поръчките /образец/- оригинал, подписан и подпечатан от участника- минимални изисквания - минимум 3 броя договора;2. Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал. 1 т.1 от ЗОП свързани с обекта на поръчката, отнасящи се до договорите, посочени в т. 1 - допускат се оригинали и заверени от участника вярно с оригинала копия-- минимални изисквания - минимум 3 броя препоръки; Договори и препоръки към тях, които се отнасят за период извън посочения/ 2011г. - 2013г./ не се вземат под внимание при разглеждане на представените оферти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й, свързан с обекта на поръчката - оригинал, подписан и подпечатан от участника; 2. Документ, удоставеряващ правото на охранителна дейност със сигнално-известителна техника - надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие; 3. Документ, удостоверяващ правото за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър - надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие; Други документи по преценка на кандидата, за доказване на специфични технически възможности .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й, свързан с обекта на поръчката - оригинал, подписан и подпечатан от участника; 2. Документ, удоставеряващ правото на охранителна дейност със сигнално-известителна техника - надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие; 3. Документ, удостоверяващ правото за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър - надлежно заверено вярно с оригинала от участника копие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

ТП на НОИ гр.Видин, ул.Пазарска №4, етаж 1, стая №5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и ЮЛ с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ