Версия за печат

00044-2014-0023

BG-Смолян: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура" - Областно пътно управление - гр. Смолян, бул. "България" №79, За: инж. Костадинка Миланова - Директор, България 4700, Смолян, Тел.: 0301 63064, E-mail: opu_sm@mbox.contact.bg, Факс: 0301 63070

Място/места за контакт: Областно пътно управление - гр. Смолян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: www.api.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Управление, изграждане, ремонт и поддържане на републиканските пътища

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, монтаж и охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) и физическа невъоръжена охрана на обекти - държавна собственост, управлявани от АПИ – ОПУ – Смолян”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: гр. Чепеларе; с. Средногорци,община Мадан; с. Момчиловци, община Смолян; гр. Доспат; с. Фатово, община Смолян; гр. Смолян; к.к. Пампорово
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка, монтаж и охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) и физическа невъоръжена охрана на обекти - държавна собственост, управлявани от АПИ – ОПУ – Смолян” - прогнозната стойност на поръчката да не надвишава 113 400 лв. без ДДС (съгласно пълномощно изх. № П-412/13.12.2013 г. на Председателя на УС на АПИ за провеждане на процедурата). Физическата невъоръжена охрана извършва ежедневно денонощно оперативно дежурство, събира, приема и предава информация (в т.ч. и по електронна поща) за състоянието на съответния обект и на пътната обстановка както през зимния период, така и през останалия период, при промяна на метеорологичните условия или при възникване на инциденти и ограничения движението на МПС по републиканските пътища и съгласно указания на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
113400 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - паричен депозит в размер на 1000,00 лв., внесен по банкова сметка на ОПУ - Смолян, IBAN BG57BPBI79243383471201, BIC код - BPBIBGSF при "Юробанк България" АД- клон Смолян или банкова гаранция по образец (Приложение № 10). Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от общата стойността на договора без ДДС, внесени по банкова сметка на ОПУ - Смолян, IBAN BG57BPBI79243383471201, BIC код - BPBIBGSF при "Юробанк Бъбгария" АД - клон Смолян или банкова гаранция по образец (Приложение № 11). Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва в лева, по банков път, за действително извършените и приети от Възложителя услуги. Максималната цена за изпълнение на поръчката да не надвишава сумата 113 400,00 лв. (сто и тринадесет хиляди и четиристотин лева) без ДДС за срок на изпълнение 24 месеца -съгласно издадено пълномощно изх. № П-412/13.12.2013 г. от Председателя на УС на АПИ) като на плащане подлежат единствено посочените в договора за изпълнение стойности (цени за СОТ на всеки обект и месечни цени на охраната).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Да притежава валиден Лиценз за упражняване на дейността, съгласно Закона за частната охранителна дейност; 2. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. 3. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 4. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. 5. Да представи Заверено копие от документ за регистрация или документ/декларация (свободен текст), съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице 6. При участие в обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 7. Изискванията към участниците и необходимите документи са подробно посочени в Документацията за участие. 8. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б.”а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т.2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП. 9. Други обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участник в процедурата - не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: - заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години; - заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години. 2. информация за общия оборот и за оборота на услугите, в сферата на охраната, изпълнени през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (по образеца – Приложение № 9) Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.4.2. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. оборот от услуги в областта на охраната, сходни с предмета на обществената поръчка, сумарно за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013) не по-малко от 200 000 (словом: двеста хиляди) лв. без ДДС; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по трябва да бъде изпълнено общо от обединението или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на договорите за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка. Списъкът съдържа обект (предмет), Възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора (по образеца – Приложение № 6); 2. за всеки от обектите по т.1. участникът трябва да представи, както следва: референции (препоръки) за добро изпълнение на услугата, в които се посочват предмета на съответния обект за охрана, Възложителя, стойността на договора, датата на сключване и периода на изпълнение на договора. 3. списък на оборудването (по образеца – Приложение № 7) за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа наименование на оборудването, технически характеристики и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника), както и документи, удостоверяващи основанието за ползване на оборудването – документ за собственост, договор за наем или лизинг, предварителен договор за закупуване, наем или лизинг и други, включително възможностите на трети лица в съответствие с Документация за участие по т. 6.1.2.; 4. списък на екипа (по образеца – Приложение № 8) за изпълнение на услугата, включващ технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго). Представят се и: документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата по т. 6.1.4. от Документацията, както следва: - трудово-биографични справки (по образеца – Приложение № 8.1), съдържащи информация за образованието и професионалния им опит, като се приложат съответните доказателствени документи - копия от дипломи за завършено образование и придобита квалификация, копия от трудови книжки (или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж), копия от трудови или граждански договори;- декларации по Закона за защита на личните данни (по образеца – Приложение № 8.2);- декларации за непрекъснато разположение на ключовите специалисти на обектите за охрана за периода на изпълнение на договора (по образеца – Приложение № 8.3). 5. лиценз за упражняване на дейността, съгласно Закона за частната охранителна дейност;
Минимални изисквания: 1. през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013) да е изпълнил поне 2 (два) договора с предмет "охрана на обекти", сходни с предмета на настоящата поръчка; 2. Участникът да предоставя и двете охранителни услуги - охрана чрез СОТ и физическа невъоръжена охрана (поради неделимост на предмета на поръчката), да разполага с персонал, който отговаря на изискванията на чл. 27 и чл. 28 от ЗЧОД; 3. Участникът, включително чрез неговите подизпълнители, ако има такива, следва да разполага с минимум следното собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: 4 автопатрула на територията на област Смолян; един диспечерски център на територията на област Смолян; 4. да разполага с екип за изпълнение на услугата- охранители, технически лица, осигуряващи ръководство при изпълнение на услугата, свързани с предмета на обществената поръчка, с необходимата квалификация и професионален опит: - образование: дееспособни лица с не по-ниско от средно образование за длъжността "Ръ- ководител на охранителна дейност", а за длъжността "Охранител" - пълнолетни и дееспособни лица с минимум основно образование, с компютърна грамотност - и за двете длъжности; общ професионален опит: за длъжността "Ръководител на охранителна дейност" - 10 години, а за длъжността "Охранител" - не по-малко от две години професионален опит в охранителната дейност; 5. Физическата невъоръжена жива охрана да се осъществява с минимум 4 (четири) физически лица на всеки обект, по 1 (един) охранител на смяна за всеки един от обектите по т. 1.3. от Документацията - ежедневно, 24 часа в денонощието, включително в почивни и празнични дни, която да приема и събира сведения/информация (в т.ч. и по електронна поща) за състоянието на пътната обстановка както през зимния период, така и през останалия период, при промяна на метеорологичните условия или при възникване на инциденти и ограничения движението на МПС по републиканските пътища и съгласно указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 6. да притежава Лиценз за упражняване на дейността, съгласно Закона за частната охранителна дейност;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

съгласно Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Върху горната сума се начислява допълнително и ДДС. Документацията се получава в административната сграда на АПИ - ОПУ - гр. Смолян, етаж 2, стая № 207 от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа всеки работен ден след публикуването на обявлението в електронния Регистър на АОП. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на АПИ-ОПУ гр.Смолян, в „Токудабанк” АД- клон гр. Смолян по IBAN № BG48 CREX 9260 3111 3897 01, BIC код BGCREXBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

в Заседателната зала в сградата на ОПУ-Смолян, бул. "България" № 79

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които следва да се легитимират с надлежни пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ