Версия за печат

01050-2014-0007

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" №8, За: Галина Орешарска, главен експерт от дирекция "ФУС", РБългария 1052, София, Тел.: 02 9407001, E-mail: e-docs@mee.government.bg, Факс: 02 9819970

Място/места за контакт: София

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mi.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.mi.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на имоти и движимо имущество в тях, собственост на Министерството на икономиката и енергетиката и осигуряване на пропускателен режим в сградите.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
РБългария
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на имоти и движимо имущество в тях, собственост на Министерството на икономиката и енергетиката и осигуряване на пропускателен режим в сградите

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Седем обекта на охрана, включетално един в гр. Пловдив

Стойност, без да се включва ДДС
320000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата, в размер на 3 200 (три хиляди и двеста) лв., която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката, и енергетиката в БНБ – ЦУ, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD, или - банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по образец. Банковата гаранция следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и наименованието на процедурата, за която се внася тя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката, и енергетиката в БНБ – ЦУ, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD, или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по образец.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща на равни месечни части, съгласно ценовата оферта на Изпълнителя. Плащането се извършва до 10-то (десето) число на следващия изпълнението месец с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Огледът на всички обекти за охрана е задължителен за кандидатите в обществената поръчка. -Огледът се осъществява в периода от датата на обявяване на поръчката в регистъра на обществените поръчки към АОП до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на оферти, посочен в обявлението. Огледът се осъществява след предварителна заявка и съгласуване на датата и часа с лицата за контакт: - за гр. София - Константин Манойлов, главен експерт, отдел „Административно - стопански”, дирекция „Финанси и управление на собствеността”, тел.: 02/940 7650; - за гр. Пловдив – Калина Семкова, технически сътрудник, тел.: 032/ 347500. - До оглед се допускат най-много двама представители на кандидата. За осигуряването на достъп, следва да бъдат представени следните документи: - документ за самоличност; - пълномощно, в случай, че извършващото огледа лице не е законен представител на кандидата. След извършването на огледа се подписва двустранен протокол – по образец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оферта на участника - по образец ; 2. Документ за регистрация на участника: единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език. Обединенията представят документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи за регистрация се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите за регистрация се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът за регистрация се представя в официален превод. 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – по образец; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от ЗОП – по образец; 5. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – по образец , която се подписва от лицата, посочени в разпоредбата на чл. 47, ал. 4 от ЗОП, при съобразяване на чл. 47, ал. 6 от ЗОП; 6. Декларация за съгласие от подизпълнител/ите (ако се ползват такива) - по образец; 7. Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор - по образец ; 8. Протокол за извършен оглед – по образец, в оригинал; 9. Оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител; 10. Декларация за автономност на офертата - по образец; 11. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Подписана и подпечатана от участника справка - декларация за общия оборот и за оборота на услугите, сходни с предмета на поръчката, за последните три години към датата на подаване на оферта, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно горното. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Общият оборот на участника за последните три години трябва да бъде не по-малко удвоената прогнозна стойност на поръчката - 640 000 лв. - Оборотът на услуги, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години трябва да е не по-малък от 320 000 лв. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискването следва да бъде изпълнено общо от обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през годините: 2011, 2012 и 2013 г., по образец. 2. Копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност на територията на цялата страна, съгласно ЗЧОД. 3. Копие на разрешение за радиочестота от КРС. 4.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника през 2011, 2012 и 2013 години - по образец. За доказване на декларираните обстоятелства се представя справка, издадена от Националната агенция по приходите. на поръчката. 5. Декларация за наличие на техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка - по образец. 6. Списък с охранителите и ръководни служители - по образец, които пряко ще участват в извършването на дейностите по поръчката, придружен от: автобиографии, документ за правото да притежават оръжие – важи само за охранителите въоръжена охрана; 7. Декларация за разположение на охранителя за целия период на изпълнение на поръчката, подписана от всеки едни от предложените от участника охранители в списъка – по образец. 8. Декларация от участника (свободен текст), че ще снабди за собствена сметка наетите от него охранители с лична идентификационна карта със снимка, отличителен знак и униформено облекло, лични предпазни и защитни средства. Към декларацията участникът следва да приложи доказателства (снимки и/или други) за вида на личната идентификационна карта, отличителния знак, униформеното облекло, както и личните предпазни и защитни средства, които ще предостави на наетите от него охранители. 9. Декларация за валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност” за покриване на вреди, настъпили вследствие на виновно неизпълнение на професионални задължения при или по повод на извършаване на охранителна дейност - по образец .

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът посочва минимум два изпълнени договора, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. За всеки от тях се прилага препоръка, от която да бъдат видни най-малко издателят, дата на издаване, периодът на изпълнение на съответния договор. * Под сходни услуги се има предвид денонощна въоръжена охрана на обекти. 2.Участниците да разполагат с не по-малко 50 лица, назначени по трудови договори.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена (С); тежест: 70
Показател: Качество (П); тежест: 30
Показател: Подпоказател 1 (П1) - План за охрана за всеки отделен обект, ефективност на охраната, съгласно техническата спецификация на поръчката.; тежест:
Показател: Подпоказател 2 (П2) - План за действие на охраната при възникване на кризисни ситуации: пожар, наводнение, земетресение, както и при заплаха от бомбени атентати, терористични атаки и др.; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.04.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" № 8, зала заседателна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Участникът в процедурата трябва да притежава лиценз за извършване на охранителна дейност, валиден за територията на цялата страна, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД. 2. Участникът в процедурата трябва да притежава разрешение за радиочестота от КРС. 3. Участникът в процедурата трябва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или „еквивалентен” за охранителна дейност. 4. Участникът в процедурата трябва да притежава внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или „еквивалентен”. 5. Участникът в процедурата трябва да разполага с не по-малко от 50 бр. охранители към датата на подаване на офертата, необходими за изпълнението на поръчката 6. Участникът в процедурата трябва да разполага със съответното материално – техническото оборудване за изпълнение на поръчката. Всеки един охранител следва да е осигурен с предпазни и защитни средства, униформено облекло с отличителни знаци, средства за свързване и комуникация и др. необходими за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ