Версия за печат

00126-2014-0008

BG-Несебър: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул."Еделвайс"№10, За: М.Великова, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29362, Факс: 0554 29362

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Несебър, ул."Еделвайс"№10, За: М.Великова, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29362

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nessebarinfo.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Несебър, ул."Еделвайс"№10, За: Милена Станкова или Яна Василева, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29372

Място/места за контакт: Център за административно и информационно обслужване №1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за охрана на обекти и мероприятия по две обособени позиции,както следва:обособена позиция №1: физическа охрана на КПП1 вход изход до паркинг"Север-голям" и КПП2-изход до портата намиращи се в Несебър-стар град; обособена позиция №2: Физическа охрана на мероприятия на територията на община Несебър

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: територията на община Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за охрана на обекти и мероприятия по две обособени позиции,както следва:обособена позиция №1: физическа охрана на КПП1 вход изход до паркинг"Север-голям" и КПП2-изход до портата намиращи се в Несебър-стар град; обособена позиция №2: Физическа охрана на мероприятия на територията на община Несебър

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

за обособена позиция №1 е необходимо минимум 12 човека за месецине април и октомври, а за месеците от май-до края на септември по-16човека охрана;за обособена позиция №2 е необходимо минимум 10 човека охрана

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59,ал.5 от ЗОП Възложителят не изисква гаранции за участие. Гаранцията за изпълнение се представя преди подписването на договора, ведно със всички необходими документи за сключване на договор в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция в размер на 2% от стойността на договора за съответната обособена позиция по сметка на община Несебър: IBAN BG 06 UNCR 76303300000563 BIC UNCRBGSF. Избраният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От бюджета на община Несебър за 2014г, а за 2015 г. при осигурено финансиране и след представяне на фактура от избраният изпълнител.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица,преди подписването на договора следва да представи документ за регистрация на новото обединение и/или юридическото лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не е представил някой от изискуемите документи,съгласно изискванията на възложителя и ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата участик,който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или на изискванията по чл.57,ал.2 от ЗОП. Възложителя може да отстрани от участие в процедурата кандидат или участник: - който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; - който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик от участник или упълномощен представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция,телефон и по възможност факс и ел.адрес. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис "документи за подбор" , в който се поставят следните документи: 1. копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за ТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;2. при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;3. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;5.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5; 6.подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;7.списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;8. декларация за приемане на условията в проекто-договора; Плик №2 с надпис "техническо предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят техническото предложение и срок за изпълнение на поръчката; Плик №3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставя ценовото предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.50,ал.1,т.1 от ЗОП, Възложителят изисква 1. застраховка за професионална отговорност.
Минимални изисквания: 1. копие на застраховка за професионална отговорност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП: 1. списък на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на обособената позиция за която се кандидатства изпълнени през последните,включително стойностите,датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; 2.участникът следва да разполага за обособена позиция №1 минимум 12 човека за месеците април и октомври, а за месеците от май-до края на септември по-16човека охрана;за обособена позиция №2 минимум 10 човека охрана; 3.лиценз за извършване на частна охранителна дейност съобразно чл.5,ал.1,т.2 от ЗЧОД за обособена позиция №1 и съобразно чл.5,ал.1,т.3 от ЗЧОД за обособена позиция №2./Лицензът следва да е валиден и участникът да не е в процедура по отнемането му/. 4.ISO 9001:2008 или "еквивалент" и BS OHSAS 18001:2007 или "еквивалент". 5. участикът следва да има на разположение организатори на охрана
Минимални изисквания: 1.1.за обособена позиция №1 и №2 участникът трябва да е изпълнил минимум три договора на стойност не по-малка от 80 000лв без ДДС,сумарно за трите години /2011,2012 и 2013г/. 2.2. копие от трудовите договори; 3.3. копие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност; 4.4. копие на ISO 9001:2008 или "еквивалент" и BS OHSAS 18001:2007 или "еквивалент". 5.5. минимум двама организатори на охрана - доказва се с копие от трудовите договори;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 528054 от 06.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на община Несебър, ет.1,зала №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Несебър, ул."Еделвайс"10, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29362, Факс: 0554 29362

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Физическа охрана на КПП1 вход изход до паркинг "Север-голям" и КПП2 - изход до портата намиращи се в Несебър - стар град
1) Кратко описание

за изпълнението на поръчката ще е необходимо за месеците април и октомври - минимум 12човека, а за месеците от май-до края на септември - минимум 16човека

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

за изпълнението на поръчката ще е необходимо за месеците април и октомври - минимум 12човека, а за месеците от май-до края на септември - минимум 16човека

Прогнозна стойност, без ДДС
90000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14
5) Допълнителна информация

Срока на договора е съобарзен с необходимостта от охрана за месеците април - октомври 2014, и април октомври 2015, като за 2015 договора ще е в сила при осигурено финансиране.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция физическа охрана на мероприятия на територията на община Несебър
1) Кратко описание

физическа охрана на мероприятия на територията на община Несебър, като за всяко мероприятие избраният изпълнител ще бъде уводомяван от Възложителя или от упълномощено от него лице за нуждата от охрана.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

за всяко мероприятие възложителят ще определя нужната бройка, местоположението на мероприятието/ята и тяхната продължителност в часове.

Прогнозна стойност, без ДДС
90000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24