00450-2013-0014
Технически редакции | ||
26.02.2014 09:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2014 09:34 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2014 09:33 ч. : | 26/02/2014 08:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2014 09:33 ч. : | 26/02/2014 08:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.02.2014 09:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Нови пазар: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
Услуги
Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, РБългария 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/415/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010
Място/места за контакт: Общи Нови пазарИнтернет адрес/и:
Електронен достъп до информация: www.novipazar.acstre.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Изграждане на частична канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Нови пазар””
Предмет на настоящата обществената поръчка е предоставянето на услуги, изразяващи се в извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Изграждане на частична канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Нови пазар””, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г”. Одитът включва извършване на следните проверки: 1. Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление: одиторът следва да провери дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. 2. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. 3. Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство: одиторът следва да се увери, че Възложителят е избрал изпълнителите на отделните дейности в съответствие с изискванията на законодателството в областта на обществените поръчки. 4. Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз, между които Постановление № 62 на МС от 21.03.2007 г за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007 - 2013 г.и Постановление № 249 на МС от 17.10.2007 г. за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. 5. Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават. 6. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): одиторът следва да се увери, че Възложителят действително проследява напредъка на проекта, в това число и съответствието между документите и действителното изпълнение на дейностите, както и че документира надлежно въпросните проверки. При нужда одиторът следва да провери на място прогреса на дейностите и да го сравни с отразеното от Възложителя при неговите проверки. 7. Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят разполага с необходимите системи и организация за поддържане на адекватна одиторска следа. 8. Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. 9. Проверка на докладваните нередности. 10. Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин. 11. Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган. 12. Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред. 13. Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията. 14. Проверка за двойно финансиране. 15. Проверка на мерките за информация и публичност.
79212000
Описание:
Открита
НЕ
0045-2013-0014
ДА
15.11.2013 г.
6
ДЗЗД „Обединение Одит Прима България”, гр София, ЕИК 176472951, ул. „Шипченски проход” № 65, вх. В, ет. 5 офис 6, РБългария 9900, гр София, Тел.: 089 8492840
НЕ
ДА
Проектът ще се изпълнява в рамките на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”, съфинансиран от Република България и Кохезионен фонд на ЕС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.02.2014 г.