00338-2014-0003
Технически редакции | ||
24.02.2014 16:52 ч. : | 24/02/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.02.2014 16:52 ч. : | 24/02/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: Координатор на проектаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618304, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: Фронт офис на Община РазградИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.razgrad.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Райна Маринова; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: Деловодство на Община РазградИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.razgrad.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на СМР за създаване на зелена и достъпна градска среда в централната градска част на гр.Разград
Възлагане на обществена поръчка
• Създаване на пешеходна зона върху част от бул. „България”- ограничена от изток от кръстовището на ул. „Ст.Караджа” и ул. „Св.св. К. и Методий”,а от запад от възстановената ул. „Цар Асен” • Обновяване и реконструкция на южна част от площад „Момина чешма” (ЛАРГО), ограничена северно от бул. „България” и южно от бул.„Априлско въстание” с пешеходен достъп между площада и ул. „Жеравна“. • Възстановяване на същинския градски център - обхваща частта от площад „Момина чешма,” ограничена от север от сградата на Общински културен център, площада пред нея и сградата на Художествена галерия, от изток ул.„Цар Асен”, от юг- бул. „България” и от запад – жил. бл. „Искър”. Към тази част се присъединява и площад ” Независимост” • Възстановяване на съществуваща и изграждане на нова велоалея • Възстановяване на вътрешноквартални пространства, паркинги и улици • Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление • Изграждане на поливно-оросителна система за зелените площи
45211360
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката обхваща СМР за градско благоустрояване в зона на публични функции с висока обществена значимост върху обща площ в ЦГЧ на гр.Разград 58 000 кв.м., вкл. Реконструиране и нови велоалеи – 2628 м; Инсталиране на енергоспестяващо осветление с 223 броя улични осветители/улично,алейно и ефектно осветление/; Рампи за лица с увреждания и детски колички – 1140 кв.м.;пешеходни настилки 36 940 кв.м., вкл. с тактилни плочи за хора със зрителни увреждания; Рехабилитиране на улични настилки – 19 343 кв.м.;Реконструиране на 5 броя фонтани, вкл. с арх.елементи; Водни ефекти 2 броя/тип водна завеса и водно огледало; Реконструиране на 4 броя чешми, от които 3бр.тип фонтанки и 1бр.двулицева чешма с архитектурни елементи; Преекспониране на скулптурен монумент “Момина чешма“; Обособяване места за отдих и социални контакти в пешеходната зона и междублоковите пространства към централната градска част с монтиране на парково обзавеждане и 281 бр.градински пейки; Подобрение на съществуващи и изграждене на нови зелени площи –13200 кв.метра
НЕ
275
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
І.Общи изисквания:1. Участниците представят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите могат да се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие или изпълнение. 2.Банковите гаранции за участие или изпълнение следва да отговарят на следните общи изисквания: Да е изписан точно и пълно предмета на поръчката или договора, за които се отнася гаранцията; Да бъдат неотменяеми и безусловни и да съдържат задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград; Да е посочен срок на валидност, съответстващ на обявения от Възложителя;Да бъдат с подпис, печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. 3.При избрана парична форма на гаранция за участие или изпълнение, същата се внася по банкова сметка на Община Разград IBAN:BG35IORT81163300900000 BIC:IORTBGSF Банка:ТБ„Инвестбанк“АД, клон Разград, в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. 4.Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. 5.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. ІІ.Гаранция за участие в процедурата 1.Гаранцията за участие в процедурата е 40 000 лева (четиридесет хиляди) лева, в избрана от участника форма-парична сума или банкова гаранция/Върху сумата не се начислява ДДС/. 2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. 3.Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е 180 (сто и осемдесет) календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите и същата следва да отговаря на посочените в този р-л общи изисквания. 4.Задържане и усвояване на гаранцията за участие съгласно чл.61 от ЗОП; 5.Освобождаване на гаранцията за участие съгласно чл.62 от ЗОП. ІІІ.Гаранция за изпълнение 1. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е равна на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС, в избрана от участника форма-парична сума или банкова гаранция. Върху сумата на гаранцията не се начислява ДДС. 3. При избрана форма на банкова гаранция тя трябва да отговаря на посочените в този р-л общи изисквания. 4.Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора, независимо от нейната форма, считано от датата на договора, е равен на сбора от предложения от участника най-дълъг гаранционен срок и срока за изпълнение на поръчката увеличен с 30 кал.дни. 5.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно ІІІ.1.2 от обявлението и проекта на договор: изискване за представяне на гаранция за авансово плащане, съгласно договора възниква за изпълнителя след сключване на договор, само при искане на авансово плащане над 10% от стойността на договора, като същата следва да е безусловна и неотменима банкова гаранция за размера на аванса, със срок на валидност до крайния срок за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на ОБЩИНА РАЗГРАД, (оригинал), съдържаща възможност гаранцията да се усвоява изцяло или на части. След пълното възстановяване на авансовото плащане банковата гаранция за авансово плащане се освобождава при условията на договора.
Финансирането на обществената поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”, и собствени бюджетни средства на Община Разград. Условия и начин на плащане - Плащането се извършва по следната схема: /1/ Авансово плащане, което може да се ползва единствено и само за целите на договора - в максимален общ размер 30% от стойността на поръчката. Същото по писмено искане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ може да се предостави изцяло, еднократно или на части по време на изпълнение на договора, при договорените условия. При искане на авансово плащане над 10% от стойността на договора Изпълнителят представя безусловна и неотменима банкова гаранция за размера на аванса. /2/ Междинни плащания до 90% от стойността на договора. - извършват се периодично въз основа на двустранно подписана фактура с изискуемите съгласно нормативната уредба и договора реквизити към нея. /3/ Окончателно плащане в размер най-малко на 10% от стойността на поръчката може да се извърши след подписване на акт обр.15 съгласно условията на договора и действащата нормативна уредба. •Всички плащания по договора се извършват в български лева, въз основа на двустранно подписани фактури, изготвени на български език, в съответствие със Закона за счетоводството, по банков път, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя.Във всички разходооправдателни документи следва да се посочи, че плащането е по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» № BG161PO001/1.4-09/2012/009 .Плащанията се извършват по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на фактура, с платежно нареждане по Банкова сметка на Изпълнителя.
Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица/, което не е юридическо лице/, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Договор се сключва след представяне на заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената е с включен ДДС и е формирана в съответствие с действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване, включително на инвестиционните проекти. Цялата документация е налична и се закупува от фронт-офиса на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, след публикуване на обявлението, всеки работен ден от 09:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 17:00 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право и да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. Докум.е публикувана на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията и данни адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, възложителят може да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. Сумата може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на община Разград на горепосочения адрес в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100, BIC:IORTBGSF, КОД за вид плащане други не данъчни приходи: 447000, БАНКА: „ИНВЕСТБАНК“ АД, клон Разград.
Български
180
Постъпилите оферти се отварят в сградата на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, първи етаж, зала № 102
Отварянето на постъпилите оферти е публично. Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”.
Към ІІ.3: Срокът за изпълнение на поръчката се счита от датата на първия протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (образец № 2, приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 на Наредба № 3/2003 г.). до датата на последния акт обр.15. Прод. от ІІІ.2.1 10.документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на платежния документ или оригинал на банкова гаранция. 11.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. 12.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП. 13.Декл.,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор участникът ще представи доказателства за регистрация в ЦПРС за съответстващата на предмета на поръчката категория и група строежи. 14.Декл. за запознаване с мястото на строежа /по образец/ Б .Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания: 1.техническо предложение по образец с приложения към него/Работна програма и График за изпълнение на поръчката/.Срокът за изпълнение на поръчката съгл.чл.56 ал.1 т.9 се съдържа в Техн.предложение, в което участникът декларира че приема определения от Възложителя срок. В. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника, попълнен остойностен образец на КСС, електронен носител с КСС в Excel формат/заб.В представения електронен носител формулите за изчисляване на стойностите трябва да са действащи. Да се ползва формула за закръгляне на получените стойности при умножението на количество с ед.цена на всяка позиция от КСС до втория десетичен знак преди електронното им сумиране, така че да се получава еднакъв резултат при електронно сумиране в Excel и ръчно сумиране/Декл.за идентичност на съдържанието на ел.носител с това на хартиен носител ; Прод. на т.ІІІ.2.3 Технически възможности Изискуеми документи и информация т.3.г./Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката / обр/ Към декларацията се представят документи, доказващи собствеността и възможността за ползване на техниката: -Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга/за собствена техника/;Договор за лизинг /в случай на лизинг/; Предварителен договор/писмо за съгласие за ползването за целия период на договора с опция за удължаване, заедно с Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга на собственика/за наета/. Заб.: Фактури за закупуване не се приемат като доказателство! При подизп. документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обединението, чрез които се покрива мин. изискв. Друга информация: А.Съгласно чл.51а от ЗОП участник може да използва ресурсите на други физически и юридически лица за изпълнение на поръчката при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси! Тези условия се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица. Б.Срокът за представяне на оферти е определен в съответствие с чл.64 ал.3 от ЗОП съобазно следното: 1. Цялата документация за поръчката от датата на обявяването е публикувана на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. 2. Обявлението за настоящата общ.поръчка се изпраща до АОП по електронен път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 т ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
24.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ