00283-2014-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.02.2014 11:59 ч. : | 14/02/2014 10:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.02.2014 11:59 ч. : | 14/02/2014 10:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Банско: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект за архитектурно-художествено оформление на ул. „Гоце Делчев“ и „пл. 24-ти май“ гр. Банско и упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да подготви инвестиционен проект във фаза работен проект за архитектурно-художествено оформление на ул. „Гоце Делчев“ и „пл. 24-ти май“ гр. Банско, съгласно обема и обхвата, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническото задание изисквания за разработване на инвестиционния проект и да упражнява авторски надзор по време на строителството на подобектите.
71320000, 71311000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изисквания към изработването на работният проект за архитектурно-художественото оформление 3.1. Да се изработи на три подобекта, както следва - подобект 1 – от ОТ826 до ул. „Отец Паисий” - подобект 2 – от ул. „Отец Паисий” до ул. „Христо Чернопеев” - подобект 3 – от ул. „Отец Паисий” до ул. „Глазне” 3.2. Да се изработи в границите на сега действащия ПУП-ПРЗ за „ул. „Г. Делчев“, пл. „24-ти май“ и за имотите общинска собственост. Частните имоти не са предмет на проекта. 3.3. Да спази технико-икономическите показатели за застрояване, определени с одобрения ПУП-ПРЗ. 3.4. Работните проекти за отделните подобекти да са изработени в съдаржание по т. 4.2 от Заданието и да дават възможност за етапно реализиране на проекта. 3.5. Да предложи характера на застрояване и ползване на общинските терени и решение за адаптиране на същ. паметници на недвижимото културно наследство в територията с проекта за архитектурно-художествено оформление. 3.6. Да предложи, съобразено с теренните условия, разположението на имотите и сградите в тях, напречните улици и съществуващата напоителна вада, решение за най-добро пешеходно и транспортно обслужване на територията на разработката. 3.7. Да предложи детайли за видове настилки и елементи на градския дизайн подходящи за реализирането на предложената идея за оформлението на предмета на разработката. 3.8. Да представи план за оформлението на зелените площи и осветлението в обхвата на разработката. 3.9. Да разработи нови проекти за Електро и ВиК мрежи, осигуряващи предложения проект. 4. Съдържание на работният проект 4.1. Графична и текстова част на работния проект: - Обща архитектурна ситуация в М 1:500 на предложеното решение в обхвата на целия проект за територията на ул. „Гоце Делчев“ и пл. „24-ти май“ с отбелязани очертанията на подобектите. - Обяснителна записка към нея с технически показатели за отделните видове площи и Кинт, плътност, озеленяване,етажтост за терените, общинска собственост. 4.2. Графична и текстова част на работния проект за подетапите: - ситуация в М 1:250 на предложеното решение за отделните подобекти - улично Електро инсталации /ниско и високо напрежение/ в М 1:500 - улични ВиК мрежи в М 1:500 - Паркоустройство и благоустройство в М 1:500 - ПБЗ - ПБ - Пътна в М 1:500 - Организация на движението в М 1:500 - Временна организация на движението - Вертикална планировка и трасировъчен план в М 1:500 - детайли на предложените видовете настилки в зоната на разработката в мащаб по преценка на проектанта и достатъчни за изпълнение на проекта. - детайли на градинско обзавеждане в зоните за озеленяване и алейна мрежа в мащаб по преценка на проектанта и достатъчна за изпълнение на проекта. - предложение за визия на осветителните тела в територията, предмет на проекта. - предложение за елементите на градския дизайн – информационни табели, пейки, кошчета за отпадъци, табели за обозначение на улици и адресни номера на имоти в мащаб от проектанта. - визуализации на елементи от територията – по преценка на проектанта. - обяснителни записки по частите на проекта с количествени сметки. Проектантите, изработили отделните части на работния проект, се задължават да изпълняват авторски надзор по време на реализацията на проекта, съставяне и подписване на протоколи по време на строителството, участие в приемателни комисии.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 830 лв. (осемстотин и тридесет лева) под формата на банкова гаранция или парична сума. Всички парични гаранции се внасят по банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за проектиране и упражняване на авторски надзор за Община Банско и номера на поръчката, за която се участва". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност до 31.12.2016 г. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е 10 % от стойността на договора без ДДС със срок на валидност не по-късно от 90 календарни дни, считано от влизането й в сила - при получаване на авансовото плащане от Изпълнителя. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!
1. Авансово плащане в размер на 10 % от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинно плащане - в размер на 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените услуги, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на проектантските услуги и б) и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на проекта и издаване на разрешения за строеж за подобектит и представяне на оригинална фактура. 4. Начин на плащане за упражняване на авторски надзор за обектите цена за пътуване от и до обектите и часови ставки: 1. За експерт, технически контрольор и проектант с пълна проектантска правоспособност – ........ лв./час; 2. За технически сътрудник – ....... лв./час. Плащането, свързано с осъществяването на авторски надзор на обектите се извършва въз основа на следните документи: - Протокол за установяване на извършения авторски надзор Приложение 6 към настоящия договор, подписан от Изпълнителя, строителения надзор (СН) и Възложителя; - Акт образец 1 Приложение 7 към настоящия договор, подписан от Изпълнителя и Възложителя. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след като Възложителят е одобрил и подписал представените документи - Акт образец 1 (Приложение 7) и Протокол за установяване на извършения авторски надзор (Приложение 6).
Няма такова изискване.
ВАЖНО!!! В Техническата оферта следва да се направи описание на организацията и методологията (Обосновка и Стратегия) на работата, които участникът възнамерява да приложи при изпълнение на дейностите по проекта съгласно Техническата спецификация/Техническото задание и задължително да се представи, за целите на оценката на техническото предложение (тъй като Възложителят провежда конкурс за проект, организиран като част от процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка за услуга), инвестиционен проект във фаза идеен проект - “Архитектурно художествено оформление“ за трите подобекта, посочени в заданието, представляваща цялостно решение на прилежащата територия. Идейният проект «Архитектурно художествено оформление» се представя в черно-бяла или цветна техника и задължително съдържа: 1. ситуационен план в М 1:500 в обхвата на трите подобекта; 2. разрези, изясняващи особености на съществуващия и проектния терен. Към идейния проект “Архитектурно художествено оформление“ могат да се приложат перспективни и аксонометрични изгледи, скици, рисунки, компютърни анимации, както и идейни проекти на по-значими градински архитектурни елементи (фонтани, каскади, павилиони и други подобни), когато такива се предвиждат от участника. Представя се и Обяснителна записка на идейния проект, която съдържа: 1. обосновка за функционалното и композиционното решение; 2. обяснения за избраните материали за реализация на проекта; 3. показатели за съотношението на отделните видове площни елементи: пешеходни зони, транспортни улици, озеленяване, спортни площи, площи за застрояване с търговски обекти /павилиони за занаяти/, общински терени. Към Обяснителната записка за идеен проект "Архитектурно художествено оформление“ се прилагат количествени и стойностни сметки по уедрени показатели на видовете СМР по подобекти и обобщена за целия обект. ВАЖНО!!! В техническото предложение следва да се посочи срок за подготовката на инвестиционния проект във фаза работен проект в календарни дни. Максималният срок за подготовката на инвестиционния проект според техническото задание е 90 календарни дни, а най-краткият реален срок за подготовката на проекта, според Възложителя е 70 календарни дни. Предложения, които са над 90 календарни дни или по-кратки от 70 календарни дни ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Заседателна зала - етаж 2 в сградата на Община Банско, намираща се в град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква нотариална заверка на подписите на пълномощните.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Банско, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата ще бъдат публикувани отново единствено на сайта (интернет страницата) на Възложителя!
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
14.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ