Версия за печат

00826-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Станислава Бачева, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Бачева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/other.php?id=6.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти,”съгласно техническа спецификация.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, ул.Д-р Любен Русев"№1, болнична кухня
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти,”съгласно техническа спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат 6 обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация на обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е разпределена за отделните обособени позиции, съгласно документацията на обществената поръчка.Участниците следва да представят гаранция за участие, само за тези обособени позиции за които подават оферта.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Банка: „ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ” АД, клон гр. София IBAN: BG79BPBI79401076959401 BIC: BPBIBGSF Гаранцията за участие се внася само за обособената позиция за която се кандидатства При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата га-ранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата га-ранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

а) Условия на плащане – плащането се извършва в лева в четиридесет и пет дневен срок, след представяне на: - фактура, сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти , сертификати за съответствие с пазарните стандарти на ЕО, приемо - предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя. б) начин на плащане – плащането се извършва след представяне на документите по т. 3, буква „а” по банкова сметка на изпълнителя, в срока на отложено плащане, посочен в договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определяният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълни¬телят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регист¬рация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят доку-ментите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, 8, 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; а. Писмо към Офертата на участника ; б. Списък на документите, съдържащи се в офертата ; в. Административни сведения за участника ; г. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за по-ръчката ; д. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката ; е. Декларация, че участникът приема условията, заложени в проекта на договор ; ж. Регистрационни документи на участника: з. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; и. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП ; к. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие); л. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника съгласно изискванията в настоящите Указания за участие (подробно описани в документацията); м. Доказателства за техническите възможности за изпълнение на обществената поръчка, съгласно настоящите Указания за участие, (подробно описани в документацията); н. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лица¬та, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); о. Декларация за участието на подизпълнители ; п. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; р. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална за¬верка на подписите в който задължително се посочва представляващият обединението; с. Декларация за спазване на етичните клаузи на поръчката ; т. Декларация от членовете на обединението ; 2. В ПЛИК №“2” с надпис с “Предложение за изпълнение на поръчката”, в които се поставя попълнен, подписан и подпечатан Образец No 16 „Предложение за изпълнение на поръчката и се попълва Декларация по чл. 56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръч-ката - Образец 13; 3. ПЛИК № “3” с надпис “Предлагана цена”, които съдържа предлагана от участника цена - попълва се образец No 17 „Ценово предложение " * Участниците следва да представят отделни пликове№3 с надпис"ПРЕДЛАГАН ЦЕНА" ЗА ВСЯКА ЕДНА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ, ЗА КОЯТО УЧАСТВАТ Всички копия от документи, представени от участниците, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпечатани с мокър печат на участника (в случай на обе-динение - с печата на упълномощения участник в обединението) и саморъчно подписа-ни от лицето, представляващо по закон участника (в случай на обединение - от предс-тавляващия упълномощения участник) или нарочно упълномощеното за целта лице, съгласно изискванията на документацията за участие. Всички страници на офертата трябва да бъдат номерирани последователно (по съответните пликове). Офертите, систематизирани съобразно посочените по-горе изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл - ПЛИК “1” - „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, ПЛИК “2” - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” и ПЛИК „3” „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. Всеки от пликовете “1”, “2” и „3” трябва да съдържа един оригинал на хартиен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години - 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (с изклю¬чение на новорегистрираните участници и участниците, упражняващи свободна професия), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2. справка за оборота от извършени доставки във връзка с предмета на поръчката общо за последните три години - 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависи¬мост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си
Минимални изисквания: - Участниците следва да са реализирали оборот сумарно за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 200 000 лв. (триста хиляди лева) без ДДС от извършени доставки, сходни с предмета на поръчката. *За доставки сходни с предмета на поръчката се приемат извършени доставки на различни видове хранителни продукти в организации.; В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по - горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Заверено копие на валидно Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните • Декларация свободен текст с описание на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, собствено, наето на лизинг или предоставено (посочват се по вид и характеристики)снабдени със съответните разрешителни. За удостоверяване на основанието за ползване на транспортните средства участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, декларация от собственика за предоставяне, други.; • Декларация свободен текст с описание на складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдена със съответните разрешителни; • Заверено копие на сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти. В случай, че сертификатите за произход се издават от Търговската палата само срещу представяне на търговски фактури, участникът може да представи декларация за произход. Тогава сертификатът за произход трябва да се представи на по-късен етап, при извършване на доставките; • Заверено копие на валиден сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР; • Заверено копие на удостоверения за регистрация на хладилните автомобили издадени от ОДБХ – за превоз на всички хранителни продукти от животински произход – на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност и отговарящи на изискванията на Наредба №5/25.05.2006 година за хигиената на храните; • Декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба №5 от 2006 година за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи, изискващи се от законодателството на РБългария; • Оригинал на декларация, че доставяните хранителни продукти ще отговарят на нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти, ще са опаковани със съответната маркировка за производител и партидни номера и маркировката ще бъде поставяна на всеки кашон. Доставяните пресните хлебни, млечни и месни продукти ще бъдат в срок на годност към датата на доставката, а консервираните и пакетирани храни с остатъчен срок на годност минимум два месеца след датата на доставката.; • Оригинал на декларация - справка за договорите за доставки във връзка с предмета на поръч¬ката за последните три години до датата на представяне на офертата, в зави-симост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Декларацията следва да включва наименованията на договорите, техните стойности, датите на изпълнение и възложителите; • Заверени копия на по¬не 3 (три) препоръки за добро изпълнение и/или договори от/с възложители, за извършени доставки на различни видове хранителни продукти в организации;
Минимални изисквания: - Участниците в обществената поръчка трябва да притежават валидно Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните по местонахождение на обекта, от което е видно че участникът има право да произвежда и/или търгува с храните, които са предмет на поръчката, както и оригинал или нотариално заверено копие от документ, от който да е видно, че регистрацията му по Закона за храните не е заличена, съответно, че издаденото му удостоверение по чл.12 не е обезсилено (вторият документ не се представя, ако удостоверението по чл.12 от Закона за храните съдържа и тази информация); - Участниците в обществената поръчка трябва да представят декларация свободен текст с описание на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, собствено, наето на лизинг или предоставено (посочват се по вид и характеристики)снабдени със съответните разрешителни. За удостоверяване на основанието за ползване на транспортните средства участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, декларация от собственика за предоставяне, други.; - Участниците в обществената поръчка трябва да представят декларация свободен текст с описание на складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдена със съответните разрешителни; - Участниците в обществената поръчка трябва да представят сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти. В случай, че сертификатите за произход се издават от Търговската палата само срещу представяне на търговски фактури, участникът може да представи декларация за произход. Тогава сертификатът за произход трябва да се представи на по-късен етап, при извършване на доставките; - Участниците в обществената поръчка трябва да притежават валиден сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР, издаден от акредитирана институция или агенция – съгласно чл.18 от Закона за храните и чл.70, ал.1 от Наредба №5/25.05.2006 година за хигиената на храните; - Участниците в обществената поръчка трябва да притежават удостоверения за регистрация на хладилните автомобили издадени от ОДБХ – за превоз на всички хранителни продукти от животински произход – на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност и отговарящи на изискванията на Наредба №5/25.05.2006 година за хигиената на храните – важи за обособени позиции №1 и №3 за останалите обособени позиции е не приложимо; - Участниците в обществената поръчка трябва да представят декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба №5 от 2006 година за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи, изискващи се от законодателството на РБългария - Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успеш¬но, общо за последните 3 (три) години до датата на представяне на офертата или в зави¬симост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 (три) договора за извършени доставки на различни хранителни продукти в организации;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или по банков път на следната сметка: Банка: „ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ” АД, клон гр. София IBAN: BG79BPBI79401076959401 BIC: BPBIBGSF Желаещите да закупят документация за участие в общес¬твената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 дни преди изтича¬нето на срока за получаване на офертите. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението на обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопан¬ска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставката включва доставка на исело мляко, прясно мляко, сирене краве, сирене топено/кутии х 0,140 кг/,маргарин /0,250 кг/, кашкавал "Витоша", съгласно техническа спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

съгласно описаните видове и количества хранителни продукти в "Ценово предложение" обр.№17 към документацията за участние

Прогнозна стойност, без ДДС
37917 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб, хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставката включва - хляб "Добруджа"-0,700 кг, козунак и различни видове готови закуски, макарони и феде от 0,400 кг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

съгласно информацията съдържаща се в "ценово предложение, обр.№17 към документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
53666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Доставката включва- телешко месо, мляно месо, пилета бутчетариба, кренвирши

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

съгласно приложение към документацията за участие - ценово предложение, обр.№17

Прогнозна стойност, без ДДС
28589 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставката включва - доставка на различни видове плодове и зеленчуци, различни видове варива, съгласно техническата спецификация към документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени

3) Количество или обем

съгласно описаните видове и количества в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
22067 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, конфитюр и лютеница
1) Кратко описание

доставката включва- доставка на консерви, конфитюри и лютеница и други съгласно техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

съгласно описаните видове и количества хранителни продукти в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
9119 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Захар, олио и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставката включва-захар, халва, олио,оцет, маслини, подправки, каша "Слънчо", брашно

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

съгласно количеството и видовете хранителни продукти описани в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
8642 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. Офертите на кандидатите следва да съдържат предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция. Комисията няма да оценява и класира кандидати, чиято оферта не съдържа предложения по всички елементи (точки) на обособената позиция.