00087-2014-0012
Технически редакции | ||
29.01.2014 15:55 ч. : | 29/01/2014 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2014 15:55 ч. : | 29/01/2014 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", България 1000, София, Тел.: 02 9377506
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Поддържане на паркове, градини, зелени площи към градски магистрали, алейни насаждения и дървесна растителност за 2014-2016 по 6 обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Поддържане на паркове, градини, зелени площи към градски магистрали, алейни насаждения и дървесна растителност за 2014-2016 по 6 обособени позиции” Осъществява се по възлагане на дейности (единични манипулации) за поддържане на тревни площи, растителност, цветя, алей и др. паркови елементи на обекти от зелената система на Столична община, описани в настоящата документация. Обектите са разпределени в 6 позиции (зони с номера от списък за поддържане на обекти на дирекция „Зелена система“): •Обособена позиция 1 (Първа зона) - градини на територията на райони „Красно село“ и „Триадица“; •Обособена позиция 2 (Осемнадесета зона – транспортна) - бул.Цариградско шосе; •Обособена позиция 3 (Двадесет и шеста зона – транспортна) – бул.“Сливница“ и др.; •Обособена позиция 4 (Четиридесет и четвърта – транспортна) – Околовръстен път; •Обособена позиция 5 (Тринадесета зона – алейни насаждения) – Дървета по улици и булеварди; •Обособена позиция 6 (Четиридесет и пета зона – дървесни насаждения) - Растителност в Централен гробищен парк.
77300000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно приложени към документацията годишни прогнозни манипулационни планове. обособена позиция №1 - 58,72 дка. - Градина "Буката" - Градина Църква "Св.Георги" - Градина "Ереван" - ул."Владайска" - Градина "Сухо езеро-голямо" - бул."Пенчо Славейков" - Градина "Сухо езеро-малка"-ул."Константин Иречек",ул."Даскал Манол" и градина срещу Пирогов - Зелена площ на пл."Ручей" и градина на ул."Битоля" и ул."Кюстендил" - Градина ул."Софийски герой", ул.Урвич", ул."Григор Начевич" обособена позиция №2 - 310 дка. - Бул. “Цариградско шосе”(от Орлов мост до Околовръстно шосе) обособена позиция №3 - 54,3 дка. - Бул. “Сливница” (от Сточна гара до ул. “Кукуш”) - Бул. “Опълченска” до бул.“Княгиня М. Луиза”, Бул.""Ген. Столетов""" - Бул. “Инж. Иван Иванов” обособена позиция №4 - 120 дка. - Околовръстен път (от ул."Симеоновско шосе" до бул."Цариградско шосе") обособена позиция №5 - УЛИЧНИ НАСАЖДЕНИЯ - ЮГ (Граници - на юг от бул.""Сливница"", бул.""Добринова скала"", бул.""Царица Йоана"", бул.""Тодор Александров"",бул.""Цар Освободител"", бул.""Цариградско шосе"") обособена позиция №6 - РАСТИТЕЛНОСТ В ГРОБИЩНИ ПАРКОВЕ
НЕ
НЕ
26
Гаранция за участие за всяка една обособена позиция поотделно в размер на: 1. обособена позиция - 3611 (три хиляди шестстотин и единадесет) лева; 2. обособена позиция - 3972 (три хиляди деветстотин седемдесет и два) лева; 3. обособена позиция - 1805 (хиляда осемстотин и пет) лева; 4. обособена позиция - 2708 (две хиляди седемстотин и осем) лева; 5. обособена позиция - 5777 (пет хиляди седемстотин седемдесет и седем) лева; 6. обособена позиция - 2708 (две хиляди седемстотин и осемт) лева; се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.
- За изпълнените и приети дейности ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ежемесечно стойността на извършените работи в български лева, по банков път до 30 /тридесет/ работни дни от датата на представяне на протокол обр. 19 и данъчна фактура, съгласно приетите цени от ценоразписа към ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора. - Плащанията по смисъла на този договор се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства (за съответната година) за извършване на дейността, предмет на настоящата поръчка в съответната зона. - До 30 /тридесет/ дни, след приемане на бюджета на Столична община (за съответната година) от Столичния общински съвет, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за годишната стойност на договора, разпределен по тримесечия. - Допълнително възникнали и възложени видове работи за услугите, извън предложението се разплащат по утвърдени анализни цени, съставени при елементи на ценообразуване, съгласно ценовото предложение.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ. Когато обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.
ДА
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участи
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В Случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването, съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1,4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.
1. За доказване на посоченото изискване участникът трябва да представи: 1.1. Заверени копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./ оформени съгласно ЗС или националното законодателство; Забележка: Ако срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя отчети за приходи и разходи и баланси от незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и представляващия участника. Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 1.2. Информация за оборота от услуги за изпълнени подобни дейности за последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години съгласно Образец № 7.
1. Общо за последните 3 /три/ финансови години /2011,2012,2013г./ да са реализирали оборот от подобни дейности (поддържане на паркове, градини, зелени площи) не по - малко от 300 000 /триста хиляди/ лева.
1. За доказване на посоченото изискване участникът трябва да представи: Списък /Образец № 8/ с изпълнените договори с предмет сходен на предмета на настоящата процедура (поддържане на паркове, градини, зелени площи), включително стойностите, датите и получателите. Изпълнените договори да са за комплексно поддържане със съответните дейности, включени като манипулации в настоящата процедура: косене на тревните площи; събиране и извозване на окосената трева; резитба на храсти и корони на дървета; отсичане на дървета; засаждане на цветя; събиране на шума; поддържане на чистота; извозване на събрани отпадъци и др. Ще се признават договори, с които са се изпълнявали минимум три от изброените дейности. Към списъка /образец №8/ могат да се включват и неприключили към момента на подаване на офертата договори, ако е изтекла минимум една година от изпълнението им. За минимум 5(пет) от договорите посочени в списъка /образец №8/ да се представят референции. Представените референции да са подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат. Да бъдат посочени стойността, дата и мястото на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. За доказване на посоченото изискване участникът трябва да представи: Списък-декларация /Образец №9/ с посочен минимум един специалист /инж. озеленител или ландшафтен архитект/, отговарящ за изпълнението на поръчката. За посочения специалист да се приложат следните документи: –копие от диплома; –заверени от участника копия на документи доказващи опит по специалността не по-малко от 3 години, в това число трудова автобиография, трудови, служебни книжки, или др. –актуална справка от НАП. 3. За доказване на посоченото изискване участникът трябва да представи: Списък–декларация /Образец №10/ на минимално изискуемото техническото оборудване с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. За посоченото в Образец №10 минималното техническо оборудване да се представят, заверени от участника копия на регистрационните талони на транспортните средства и фактури за закупуването на техниката. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг, които доказват, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката) 4. За доказване на посоченото изискване участникът трябва да представи: Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват включващ дейности предмет на поръчката. Забележка: Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
1. През последните 3 /три/ години, включително до датата на подаване на офертите, участникът да е изпълнил най-малко 5 /пет/ броя договори с предмет сходен на предмета на настоящата процедура (поддържане на паркове, градини, зелени площи), за които да притежава и референции. Изпълнените договори да са за комплексно поддържане със съответните дейности, включени като манипулации в настоящата процедура: косене на тревните площи; събиране и извозване на окосената трева; резитба на храсти и корони на дървета; отсичане на дървета; засаждане на цветя; събиране на шума; поддържане на чистота; извозване на събрани отпадъци и др. Ще се признават договори, с които са се изпълнявали минимум три от изброените дейности. Могат да се включват и неприключили към момента на подаване на офертата договори, ако е изтекла минимум една година от изпълнението им. 2. За изпълнение на поръчката, участникът трябва да осигури минимум един квалифициран специалист /инж. озеленител или ландшафтен архитект/ притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 години. 3. За изпълнение на поръчката, участникът трябва да осигури, следното минимално техническо оборудване: •Косачки: -мин. 5 бр. за обособени позиции 2 или 4; -мин. 3 бр. за обособени позиции 1, 3, 5 или 6; •Моторни резачки: -мин. 1 бр. за обособени позиции 1, 2, 3 или 4; -мин. 5 бр. за обособени позиции 5 или 6; •Автовишка: -мин. 1 бр. за обособени позиции 1, 2, 3 или 4;. -мин. 3 бр. за обособени позиции 5 или 6. •Дробилна машина: -мин. 1 бр. за обособени позиции 1, 2, 3 или 4; -мин. 3 бр. за обособени позиции 5 или 6; •Товарно МПС камион до 3,5т. - мин 1 бр. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват включващ дейности предмет на поръчката.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст. 204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. Закупуване на Документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева, както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC код: SOMBBGSF; Име на банката: Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6. Изпращането на Документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на Документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за Участника: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена Документацията за участие. След заплащането на Документацията за участие по банков път, Участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, с минимално съдържание от: цитиран адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и документ, удостоверяващ заплащането/закупуването на Документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”/„Профил на купувача”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Московска №33
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
26 месеца
НЕ
Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
29.01.2014 г.
ПЪРВА ЗОНА Градина "Буката" Градина Църква "Св.Георги" Градина "Ереван" - ул."Владайска" Градина "Сухо езеро-голямо" - бул."Пенчо Славейков" Градина "Сухо езеро-малка"-ул."Константин Иречек",ул."Даскал Манол" и градина срещу Пирогов Зелена площ на пл."Ручей" и градина на ул."Битоля" и ул."Кюстендил" Градина ул."Софийски герой", ул.Урвич", ул."Григор Начевич"
77300000
Описание:
58,72 дка. Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.
ОСЕМНАДЕСЕТА ЗОНА - транспортна Бул. “Цариградско шосе”(от Орлов мост до Околовръстно шосе)
77300000
Описание:
310 дка. Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.
ДВАДЕСЕТ И ШЕСТА ЗОНА - транспортна Бул. “Сливница” (от Сточна гара до ул. “Кукуш”) Бул. “Опълченска” до бул.“Княгиня М. Луиза”, Бул."Ген. Столетов" Бул. “Инж. Иван Иванов”
77300000
Описание:
54,3 дка. Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.
ЧЕТИРЕДЕСЕТ И ЧЕТВЪРТА ЗОНА- транспортна Околовръстен път (от ул."Симеоновско шосе" до бул."Цариградско шосе")
77300000
Описание:
120 дка. Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.
ТРИНАДЕСЕТА ЗОНА УЛИЧНИ НАСАЖДЕНИЯ - ЮГ (Граници - на юг от бул."Сливница", бул."Добринова скала", бул."Царица Йоана", бул."Тодор Александров",бул."Цар Освободител", бул."Цариградско шосе")
77300000
Описание:
Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.
ЧЕТИРЕДЕСЕТ И ПЕТА ЗОНА РАСТИТЕЛНОСТ в Централен гробищен парк и други общински гробищни паркове
77300000
Описание:
Съгласно приложени към документацията за участие годишни прогнозни манипулационни планове.