00267-2014-0002
Технически редакции | ||
24.01.2014 14:54 ч. : | 24/01/2014 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.01.2014 14:54 ч. : | 24/01/2014 14:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Стефан Камберов, гл. юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.
Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл."Централен" № 1, За: О. Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Текущ ремонт на бул.“Христо Ботев“ (южно платно) – от подхода на Бетонов мост от бул.“Македония“ до бул.“Никола Вапцаров“ гр. Пловдив"
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Текущ ремонт на бул.“Христо Ботев“ (южно платно) – от подхода на Бетонов мост от бул.“Македония“ до бул.“Никола Вапцаров“ гр. Пловдив"
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обща прогнозна стойност за изпълнение на поръчката е 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди лева) с ДДС/ 1 000 000 лв. (един милион лева) без ДДС. Така посочената стойност е лимитна.
НЕ
НЕ
80
1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 9 000 лв. (девет хиляди лева), и се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата. В случай че се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е в оригинал и със срок не по-малко от 200 (двеста) календарни дни от крайния срок за подаване на оферти. В случай че банковата гаранция не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът бива отстраняван от участие в процедурата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по предходните две точки, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 3. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник преди сключването на договора. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малък от срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането на настоящата поръчка е осигурено от бюджета на Община Пловдив за 2014 год. Разплащането по договора ще се извършва след подписването на двустранен протокол межу Възложителя и Изпълнителя за действително извършените работи, по стойности и количества, посочени в ценовото предложение от офертата, придружен със сертификати за качество на вложените материали съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти и необходимите документи съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Плащанията ще се извършват по банков път в тридесетдневен срок след представяне на изискуемите документи. Авансово плащане не се предвижда.
ДА
1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за самоличност, респ. за регистрация на участника, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверява финансовото и икономическо състояние по чл.50 от ЗОП и тези, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението и документацията, както и декларациите по чл.47 от ЗОП, се представят и в превод. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице основанията за отстраняване посочени в чл. 47, ал.1, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП. 3. Срок на валидност на офертите –200 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти. 4. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от максимално допустимия срок за изпълнение. Забележка: Участник, който не отговаря на което и да е от описаните по-горе изисквания се отстранява от участие в процедурата.
Всяко предложение задължително съдържа следните документи: Плик № 1 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. Поредността на документите, включени в списъка да отговаря на посочения ред. Документите в офертата да са подредени в същия ред. Всички документи, съдържащи се в плик №№ 1, 2 и 3 следва да бъдат подписани и подпечатани. 1.2. Оферта за участие - по образец; 1.3. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, да се представи договор за създаване на обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът трябва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 и чл.25, ал.8 от ЗОП. 1.4. Документ за регистрация по ДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника; 1.5. Документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата и други документи, ако е приложимо. 1.6. Документ за гаранция за участие - оригинал; 1.7. Административни сведения за участника – по образец; 1.8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - по образци, приложени към документацията; 1.9. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители – по образец; 1.10. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела и видовете работи които ще извършва, когато е приложимо – по образец; 1.11. Декларация, че е спазено изискването на чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – по образец; 1.12. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – по образец; 1.13. Декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта - по образец; 1.14. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП, съгласно изисканите от Възложителя документи, описани в обявлението към поръчката, раздел III.2.2) „Икономически и финансови възможности“; 1.15. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51,ал.1 от ЗОП, съгласно изисканите от Възложителя документи, описани в обявлението към поръчката, раздел III.2.3) „Технически възможности“. Плик № 2 1.16. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката. Плик № 3 1.17. Ценово предложение - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик вътре в плика с офертата; към ценовото предложение следва да бъдат приложени анализни цени. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.3, 1.8, 1.10, 1.12, 1.14 и 1.15 се представят от всеки от тях, а декларацията по т.1.11 – за тези от тях, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато участник в процедурата е обединение, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП и чл.25, ал.8 от ЗОП.
1. Копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност” съгл. чл.171 от ЗУТ; 2. Информация за оборота на участника за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Заверено копие от отчета за приходи и разходи за последните три години.
1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгл. чл. 171 от ЗУТ. 2.2. Минималните изисквания за финансови възможности към участниците е общия оборот за последните три приключили финансови години да бъде минимум в размер на 3 000 000 лв. (три милиона лева) без ДДС. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те следва да отговарят на описаните минимални изисквания, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
1. Заверено копие на валидно Удостоверение от ЦПРС или еквивалент; 2. Списък на договорите за строителство (минимум три договора) със сходен предмет, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, вида на СМР, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Списък на ръководния персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка (свободен текст); Копие от документ, доказващ професионален опит най-малко 5 години в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, за лицето, посочено като Технически ръководител; 4. Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката (свободен текст); Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката(свободен текст); 5. Документ, доказващ, че участникът разполага с работеща, въведена в експлоатация асфалтова база, отстояща на разстояние не по-голямо от 30 км от гр. Пловдив (разрешение за ползване или еквивалентен документ); 6. Заверено копие от валиден сертификат за производствен контрол за износващ пласт асфалтобетон плътна смес тип „А“ с полимермодифициран битум; 7. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент; 8. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент. 9. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001:2007 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент.
1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи втора група, трета категория и да притежава удостоверение за това, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в съответен регистър на държавата, в която е учреден. Ако участникът е обединение, изискването се отнася до всеки член на обединението, ако се предвижда да извършва строително-монтажни работи, съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. 2. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с предмета от настоящата обществена поръчка (под „сходен предмет“ следва да се разбира извършване на ремонтни дейности на улици) – минимум три договора със сходен предмет, изпълнен в последните пет години, за което представя справка по образец. Доказването на изпълнението се извършва с представяне на конкретни препоръки, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, вида на СМР, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Наличие на професионален опит на ръководния персонал за изпълнение предмета на поръчката. Участникът следва да разполага най-малко с едно лице от ръководния персонал, посочен като Технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, който да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка; 4. Наличие на технически персонал за изпълнение предмета на поръчката; Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката; 5. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на асфалтобетон с характеристики, съответстващи на Техническата спецификация от работеща, въведена в експлоатация (разрешение за ползване или еквивалентен документ) асфалтова база, отстояща на разстояние не по-голямо от 30 км от гр. Пловдив. 6. Наличие на Сертификат за производствен контрол за износващ пласт асфалтобетон плътна смес тип „А“ с полимермодифициран битум; 7. Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент; 8. Наличие на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент; 9. Наличие на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001:2007 с обхват на действие "Пътно строителство и/или Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура – пътища, мостове и пътни съоръжения" или еквивалент. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
гр. Пловдив, пл. "Централен" № 1, ет.12
Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на предложенията.
НЕ
НЕ
Желаещите да се запознаят с документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, раздел „Обществени поръчки“. Цялата документация по обществената поръчка може да бъде изтеглена от сайта, като срокът за изтегляне е до 10 дни преди крайния срок за получаване на оферти. За участие в настоящата процедура не се предвижда закупуване на документация за участие. Всеки участник може писмено да поиска от възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения следва да бъдат отправени в писмен вид и могат да бъдат изпращани до изтичането на срока за изтегляне на документацията. Възложителят публикува разясненията на интернет сайта на общината в профил на купувача, в раздел „Обществени поръчки”. На същия адрес ще бъдат публикувани и съобщения до участниците, включително дата, час и място на отваряне на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.01.2014 г.