Версия за печат

00165-2012-0003

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Христинка Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217662, E-mail: hr.hristova@abv.bg

Място/места за контакт: бул. "Княз Дондуков" № 2А,Дирекция ДСОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: P01-6 от 23.02.2012 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2012-0003
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по обособена позиция № 3 - "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" по проект BG051PO001-3.2.05 "Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието"


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д 01-4494 от 24.09.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, Бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 08 0018300

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на настоящата поръчка е: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по обособена позиция № 3 - "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" по проект BG051PO001-3.2.05 "Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

24.09.2013 г. 

Крайна дата

31.12.2013 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
569 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

31.12.2013 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
569 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

16.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Тина Велева - Иванова
Длъжност: ръководител на проект BG051PO001-3.2.05-0001 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”