Версия за печат

00169-2014-0002

BG-гр. Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. Търговска № 22, За: Евдокия Попова, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на сметосъбираща и сметоизвозваща машина /втора употреба/ за нуждите на Община Ловеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на сметосъбираща и сметоизвозваща машина /втора употреба/ за нуждите на Община Ловеч” 1. Извън гаранционна поддръжка – минимум 48 месеца 2. Срок за реакция при повреда до 2 часа от уведомлението /по телефон, факс, e-mail/ 3. Срок на доставка – до 7 календарни дни 4. Преминат технически преглед Технически изисквания към камиона: 1. Година на производство – не по-рано от 2004г. 2. Минимална мощност 310 к.с. (228 kW) 3. Сигнални светлини - да 4. Задвижване - 6х2 5. Евро сертификат - минимум Евро 3 за вредни емисии 6. Резервоар - алуминиев резервоар минимум 400л. 7. Камера за задно виждане - да 8. Седалки в кабината – 3 бр. 9. Подгряване на огледалата за задно виждане - да 10. Круизконтрол - да 11. Пробег - максимум 200 000 км. 12. Скоростомер – аналогов, Автоматична скоростна кутия 13. Гуми- максимум 30% износване Технически изисквания към настройката: 1. Система за пресоване – ротационна преса 2. Обем на пресата - минимум 20 м^3 3. Система за вдигане на съдове – комбинирана от 80 до 1300 л. съдове 4. Сигнални светлини - да Забележка: След разглеждане на документите в Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ комисията ще определи ден и час, за да направи технически преглед и тест на предлаганата техника. За целта, участникът се задължава да представи техниката в базата на „Еко“ ЕАД Ловеч, ул. „Хан Кубрат“ № 5 за преглед и оценка в указания ден и час.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144511

Описание:

Сметосъбирачни камиони

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на сметосъбираща и сметоизвозваща машина /втора употреба/ за нуждите на Община Ловеч - 1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие Съгласно чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП гаранция за участие не се предвижда 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2% (два) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Ловеч: IBAN BG22IORT80463300081201 BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД, клон Ловеч Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато класираният на първо място участник избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ловеч, и че е със срок на валидност 30.01.2015 г. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането по договора ще става както следва: еднократно в 20-дневен срок от приемане на автомобила с приемо – предавателен протокол и издаване на фактура. Фактурата и придружаващите я документи /приемо-предавателен протокол и талон за преминат технически преглед/ към нея се представят на упълномощен представител на възложителя. Фактурата за извършване на плащания се изготвя на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Тя трябва да съдържа следната задължителна информация: Получател: (име на Възложителя) Адрес: ЕИК по БУЛСТАТ: Получил фактурата: Номер на документа, дата, място

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП):1. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс. 2.Участникът да не е обявен в несъстоятелност; 3. Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. Участникът да няма задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 7. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Когато участниците са юридически лица, посочените по-горе обстоятелства се декларират, както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон; при командитно дружество – за лицата по чл.105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.141, ал.2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.147, ал.1 от Търговския закон; при акционерно дружество – за овластените по чл.235, ал.2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл.235, ал.1 от Търговския закон; при командитно дружество с акции – за лицата по чл.244, ал.4 от Търговския закон; при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; в случаите по чл.47, ал.4, т.1 - 7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл.7, т.2 от ЗОП. 10. Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които да са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от изискванията

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдържание на Плик №1 “Документи за подбор”: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника по образец. 2.Оферта за участие- по образец. 3.Регистрационни документи на участника - подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя: ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР или Документ за регистрация, съгласно чл.24, ал.1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние;Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16 от ЗОП; Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4.Документ за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, отговарящ/о на изискванията на т.3 от Документацията за участие (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите, в което задължително се посочва представляващият - подава се от участника 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - подава се от участника; 6.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП подават се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя; 7.Декларация за участието на подизпълнители ; 8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 9.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка; 11. Копия от сертификати за внедрена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 и управление на околната среда, съгласно ISO 14001:2005 на участника; 12. За доказване на минималните икономически, финансови и технически възможности се прилагат документите, описани в поле III.2.2. и III.2.3. Съдържание на Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Декларация със срок за изпълнение на поръчката. 2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (в свободен текст) - пълно описание на параметрите на техниката, отговарящи на минималните изисквания на Възложителя. Съдържание на Плик №3 “Предлагана цена”: 1.Ценова оферта. В цената следва да бъдат включени всички необходими разходи на Участника за изпълнението на доставката и всички други присъщи разходи, както и други неупоменати по-горе. Цената да е с точност до втори знак след десетичната запетая. Ако Участник не представи някой от посочените документи или някои от представените документи не отговаря на изискванията, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в Офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на минималния оборот от сходни доставки участникът представя Справка за оборота от сходни доставки по образец , придружена със заверени копия на Отчет за приходите и разходите за последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012 г.) от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия.
Минимални изисквания: Участникът, а в случай на обединение, обединението като цяло трябва да има оборот от сходни доставки общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, който трябва да бъде минимум два пъти прогнозната стойност или нейната равностойност във валута без ДДС. Съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже финансовото и икономическото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на изискванията по т. 5.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори по образец , придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните изпълнени договори. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали доставките са изпълнени професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. 2.Списък на лицата, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Посочват се трите имена, длъжност, телефон за връзка и отговорности, относно изпълнение на обществената поръчка- подава се от Участника. 3.Списък с опис на мобилна техника със сервизни функции с налични резервни части за отремонтиране на техниката на място 4. Отнасно сервизната база участникът представя копие на документ за собственост или договор за наем. 5. Копия от сертификати за внедрена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 и управление на околната среда, съгласно ISO 14001:2005 на участника.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва успешно да е изпълнил договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка за период от 3 /три/ години, считано до датата определена като краен срок за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Описват се не повече от (3) три договора. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2. Участникът да притежава необходимите квалифицирани специалисти за изпълнение на поръчката /доставка и сервизно обслужване/. 3. Участникът да притежава мобилна техника със сервизни функции с налични резервни части за отремонтиране на техниката на място и присъствие на инженер специалист. 4. Участикът да разполага със собствена сервизана база или договор с такава /доказва се с копие на документ за собственост или договор за наем/ за наличието на стационарна сервизна база на територията на Република България за гарантиране на квалифицирано сервизно обслужване. 5.Участникът да бъде сертифициран от акредитирана институция за управление на качеството и управление на околната среда. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Залата на Общински съвет, гр. Ловеч, ул. "Търговска" №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал.1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: • изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; • публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; • получаване на решението по чл.79, ал.8, чл.83г, ал.3, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.8, чл.93ж, ал.4 и чл.106, ал.4 от ЗОП; • получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; • публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Жалба по чл.120, ал.3 от ЗОП може да се подава от: • всяко заинтересовано лице – в случаите по чл.120, ал.4, т.1, 2 и 5, ал.5 и 6 от ЗОП; • всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл.120, ал.4, т.3 и ал.6 от ЗОП; • всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл.120, ал.4, т.4 и ал.6 от ЗОП. В случаите по ал.3, т.1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Ако лицето не е уведомено – в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ