Версия за печат

00397-2014-0001

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62, За: Пламен Вълков, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com, Факс: 042 601476

Място/места за контакт: Отдел "Маркетинг и ОП" - стая 15

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на работно облекло, работни обувки и лични предпазни средства”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на „ВиК” ЕООД - гр.Стара Загора.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на работно облекло, работни обувки и лични предпазни средства” Поръчката е с три обособени позиции, в зависимост от вида на доставените изделия. Доставките ще се извършват с транспорт на доставчика, франко складовата база (помощно стопанство) на Дружеството в гр.Стара Загора в рамките на един календарен ден след връчена заявка. Количествата по всяка една ще се уточняват в текущите писмени заявки от Възложителя. Всяка една от заявките ще се връчва лично на упълномощен представител на изпълнителя – на ръка срещу подпис, по пощата – чрез обратна разписка или по факс.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18110000, 18800000, 18424000, 18444200

Описание:

Работно облекло
Обувни изделия
Ръкавици
Предпазни каски

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

-За обособена позиция №1: „Доставка на работно облекло”: - Костюм /док/ комплект – летен за двата модела – общо прогнозно 800 бр.; - Костюм комплект– зимен /ватиран/ за двата модела – общо прогнозно 250 бр.; - Фланелка лятна – прогнозни 600 бр. - За обособена позиция №2: „Доставка на работни обувки”: - Зимни работни три вида боти (мъжки) – общо прогнозно 500 бр.; - Летни работни три вида (мъжки) половинки – общо прогнозно 500 бр. - За обособена позиция №3: „Доставка на лични предпазни средства” – подробно посочени в Приложение №1 от документацията на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие не се изисква. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 3% от прогнозната стойност на обособената позиция, представена в една от следните форми: парична сума, внесена в касата или по б.с/ка на "ВиК" ЕООД Стара Загора: „Централна кооперативна банка” АД, банков клон Стара Загора: гр.Стара Загора п.к.6000, ул. „Кольо Ганчев” № 54, BIC код е CECBBGSF, IBAN с/ка BG45 CECB 9790 1037 2874 00 или банкова гаранция, като срокът на действието й следва да надвишава срока на действие на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащането ще се извършва по банков път, в лева след издаване на фактура със срок на отложено плащане до 30 дни. Същата задължително съдържа номера и датата на сключване на договора, както и неговия предмет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверено удостоверение за данъчна и ДДС регистрация, заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, както и разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите. Възложителят ще отстрани от участие лицата, които: - не отговарят на изискванията на чл. 47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минималният общ оборот на участника за 2011г., 2012г. и 2013 година трябва да е в размер, както следва: - за обособена позиция № 1 „Доставка на работно облекло” - 150 000 лева от доставки, отговарящи на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция. - за обособена позиция № 2 „Доставка на работни обувки” - 250 000 лева от доставки, отговарящи на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция. - за обособена позиция № 3 „Доставка на лични предпразни средства” - 100 000 лева от доставки, отговарящи на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Доказва се със заверено копие на годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2011г., 2012г. и 2013 година на участника, и подробно извлечение от сметка приходи от продажби по видове материали, стоки или продукция (заверени копия) за същите три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща списък на договорите отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (по образец приложен в документацията), придружена от препоръки за добро изпълнение. Минимум по един от цитираните за всяка една от трите години договори (2011г., 2012г. и 2013г.) следва да е обвързан с конкретна препоръка за доброто и качественото му изпълнение. В съдържанието на препоръките следва да бъде отразено: контрагент/възложител, предмет, стойност, време и място на извършената доставка, подпис на представляващо лице, печат и дата на издаване на препоръката. 2.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките, които са предмет на поръчката със съответните спецификации или стандарти. 3. Сертификати или еквивалентни на: ISO „Система за управление на качеството” ISO „Система за управление на околната среда” OHSAS „Здраве и Безопасност при работа” 4.Каталожни проспекти и/или други информационни материали за предлаганите работни облекла, работни обувки и лични предпазни средства. За обособена позиция №1 - минимум два броя цветни снимки на готовото изделие за костюм /док/ комплект – летен, костюм комплект – зимен /ватиран/ и фланелка лятна изработени според изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие. За обособена позиция №2 - минимум два броя цветни снимки за зимни работни обувки и летни работни обувки изработени според изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие. 5. Инструкции за ползване, поддържане и съхранение на предлаганите стоки, предмет на поръчката. 6. До участие в процедурата се допускат производители, преки вносители или оторизирани дистрибутори на производителя, както и фирми притежаващи договор с производителя за дистрибуция и продажба на стоките, обект на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Централно управлението на “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

До 12 месеца.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа в ЦУ “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62 в стая №15. Преди да я получат лицата имат право да я разгледат на място.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на работно облекло”
1) Кратко описание

Посочено в техническата спецификация – Приложение №1, приложена към документацията за участие в процедурата за: 1.Костюм /док/ комплект – летен - два модела; 2. Костюм комплект – зимен /ватиран/ - два модела; 3. Фланелка лятна; 4. Дамска престилка; 5. Туника с панталон; 6. Дамска манта; 7. Мъжка манта; 8. Ватиран елек.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18110000

Описание:

Работно облекло

3) Количество или обем

- Костюм /док/ комплект – летен за двата модела – общо прогнозно 800 бр.; - Костюм комплект– зимен /ватиран/ за двата модела – общо прогнозно 250 бр.; - Фланелка лятна – прогнозни 600 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Критерии за оценка на офертите - най-ниска цена. - Цената е единична, за всеки отделен артикул, в български лева, франко склада на Възложителя, без ДДС. Забележка: Предлаганата цена се формира като сбор от всички единични цени.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на работни обувки”
1) Кратко описание

Посочено в техническата спецификация – Приложение №1, приложена към документацията за участие в процедурата за: - Зимни работни обувки – три вида боти; - Летни работни обувки – три вида половинки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18800000

Описание:

Обувни изделия

3) Количество или обем

- Зимни работни три вида боти (мъжки) – общо прогнозно 500 бр.; - Летни работни три вида (мъжки) половинки – общо прогнозно 500 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
90000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Критерии за оценка на офертите - най-ниска цена. - Цената е единична, за всеки отделен артикул, в български лева, франко склада на Възложителя, без ДДС. Забележка: Предлаганата цена се формира като сбор от всички единични цени.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на лични предпазни средства”
1) Кратко описание

Посочено в техническата спецификация – Приложение №1 от документацията на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18424000, 18444200

Описание:

Ръкавици
Предпазни каски

3) Количество или обем

подробно посочени в Приложение №1 от документацията на Възложителя. 1. Диелектрични ръкавици от висококачествен латекс до 30 000V – 10 бр. 2. Диелектрични боти до 30 000V – 10 бр. 3. Диелектрични килимчета до 20 000 V – 10 бр. 4. Диелектрични щанги до 30 000 V – 5 бр. 5. Чанта за инструменти – 20 бр. 6. Олекотени очила за защита от прах и течности – 20 бр. 7. Очила – маска за защита срещу киселинни пръски и прах – 20 бр. 8. Прахозащитна полумаска,сгъваема (респиратор) с клас на защита РЗ - 30 бр. 9. Полулицева маска с едно гнездо за филтър, дихателна защита – 20 бр. a. Филтър за предпазване от прах – 20 бр. b. Филтър за предпазване от органични газове и изпарения - 20 бр. c. Комбиниран филтър за предпазване от органични газове и изпарения; неорганични газове и изпарения; серен диоксид и киселинни газове и изпарения;амоняк и органични съединения производни на амоняка – 10 бр. 10. Целолицева маска (противогаз) с едно гнездо за филтър – 20 бр. 10.1. Комбиниран филтър за предпазване от органични газове и изпарения; неорганични газове и изпарения; серен диоксид и киселинни газове и изпарения;амоняк и органични съединения производни на амоняка – 20 бр. 11. Целолицева маска (противогаз) с две гнезда за филтър – 20 бр. 11.1. Комбиниран филтър за предпазване от органични газове и изпарения; неорганични газове и изпарения; серен диоксид и киселинни газове и изпарения;амоняк и органични съединения производни на амоняка – 20 бр. 12. Пожарогасител – прахов: a. Пожарогасител, прахов – 2 кг - 10 бр. b. Пожарогасител, прахов – 6 кг - 10 бр. c. Пожарогасител, прахов – 12 кг - 10 бр. 13. Пожарогасител – воден: a. Пожарогасител,воден – 6 л – 10 бр. b. Пожарогасител, воден – 9 л – 10 бр. 14. Ватирана шапка тип ушанка от промазан плат – 60 бр. 15. Плетена шапка – 10 бр. 16. Сигнален елек със светлоотразителни ленти, полиестер – 110 бр. 17. Ботуши от PVC (38 см), водозащитни - зелени – 360 бр. 18. Водозащитен костюм (куртка с панталон) ПВХ/полиамид с качулка – 25 бр. 19. Наметало ПВХ/полиамид с качулка – 55 бр. 20. Високи рибарски ботуши – 20 бр. 21. Полугащеризон- рибарски – 50 бр. 22. Ръкавици : 22.1. Работни ръкавици от цепена свинска кожа и плат – 300 бр. 22.2. Ръкавици лицеви разноцветни (телешка кожа и плат), подсилена длан -200 бр. 22.3. Памучни ръкавици с пет пръста – 500 бр 22.4. Гумирани ръкавици – киселиноустойчиви – 170 бр. 22.5. Ръкавици – латекс, домакински – 100 бр 22.6. Ръкавици – хирургически, нестелиризирани -100 бр. 22.7. Ръкавици – плетено полиестерно трико, топени в нитрил – 100 бр. 23. Предпазна каска - жълт цвят – 50 бр. 24. Антифон външен за предпазване на слуха с мин. ниво на заглушаване 16 db-10 бр. 25. Позициониращ колан с раменно-бедрен колан (сбруя) за височинна защита a. Въже с дължина до 2 м с абсорбер и 2 бр. карабини - 5 бр. b. Въже позициониращо с дължина до 2 м - 5 бр. c. Овална карабина от алуминиева сплав с заключващо устройство - 5 бр. 26. Пътна сигнализация: a. Основа от ПВЦ, с цимент – 20 бр. b. Колче сигнално с основа – 30 бр. c. Верига от ПВЦ бяла/червена – 50 м. d. Конус от полиетилен с основа сигнално-оранжево с височина 50 см. – 20 бр. e. Сигнално охранителна лента за ограждане на изкопи (бяла/червена) – 30 ролки. 27. Лебедка за спускане във вертикална шахта – 5бр.; 28. Тринога с лебедка с 10м. въже 8 – 5 бр.; 29.Аптечка оборудвана за кола – 50 бр.; 30. Аптечка оборузвана за монтиране на стена – 30 бр.; 31. Хавлии 31.1. Размер 50х90 – 50 бр.; 31.2. Размер 70х140 – 50 бр.; 31.3. Размер 50х30 – 150 бр.; 32. Многоканален газдетектор измерващ О2, S2H, CO и CH4 – 5 бр.; 33. Въздушно Дихателен Апарат (ВДА), работещ с повишено налягане в маската, с една композитна бутилка 6л./300 бара – 3 бр. 34. Предпазен костюм за заварчик – 100% памук в комбинация с естествена кожа – 5 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Критерии за оценка на офертите - най-ниска цена. - Цената е единична, за всеки отделен артикул, в български лева, франко склада на Възложителя, без ДДС. Забележка: Предлаганата цена се формира като сбор от всички единични цени.