Версия за печат

00397-2013-0023

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833066300

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62, За: Пламен Вълков, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 0035942 601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com, Факс: 0035942 601476

Място/места за контакт: Отдел "Маркетинг и ОП" - стая 15

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на „ВиК” ЕООД гр. Стара Загора”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Обект с наименование ВиК ИТ № 2117011, на адрес: гр.СТАРА ЗАГОРА, ул. КЕЦ 40 № 0*18. 2. Обект с наименование ВиК ИТ № 2008261, на адрес: с.ЗИМНИЦА, ОБЛ. СТАРА ЗАГОРА, ул.”…………” № 0*322. 3. Обект с наименование ИЗВОД - РИЛА ИТ № 2008237, на адрес: гр.КАЗАНЛЪК, ул.”…………” № 0 ИЗВОД - РИЛА. 4. Обект с наименование ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ, с.ОВОЩНИК 4.1. ИТ № 2011685, на адрес: с.ОВОЩНИК, ул.”……………” № 0*11 – въвод „Ръжина”. 4.2. ИТ № 2008269, на адрес: с.ОВОЩНИК, ул.”……………” №0*88 – въвод „Черганово”. 5. Обект с наименование ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ, гр. СТАРА ЗАГОРА 5.1. ИТ № 4097528, на адрес: гр.СТАРА ЗАГОРА, ул.ОКОЛОВРЪСТНА № 02 – въвод антена. 5.2. ИТ № 4097535, на адрес: гр.СТАРА ЗАГОРА, ул.ОКОЛОВРЪСТНА № 01 – въвод радио /резерва/. 6. Обект с наименов. ПОМПЕНА СТАНЦИЯ „МАРИЦА” ИТ № 2012118, на адрес: с.ЗЕТЕВО, ОБЛ.СТАРА ЗАГОРА, ул.”…” № 0*501.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за средно напрежение за 6 бр. обекти, подробно посочени в т.ІІ.1.2.от настоящото обявление. Възложителят ще разполага с правото да присъединява и нови обекти, допълнително включени в списъка на средствата за търговско измерване, по съответния ред, с изискуемите за това документи. Минимум месец преди за съответните обекти да са налице всички обстоятелства, за да преминат към обекти - средно напрежение и да излязат на свободния пазар за електроенергия, Възложителят следва писмено да уведоми Изпълнителя за вида на обекта, неговото местонахождение, мощност и други характеристики. Участникът следва да е лицензиран като търговец на електическа енергия съгласно чл.39 във връзка с чл.69 и чл.69а от Закона за енергетиката (ЗЕ) и координатор на балансираща група. Поради спецификата и естеството на работа на Възложителя се изисква предложената от Участика цена, да включва единствено цена за доставка на нетна активна енергия, без в балансиращата група допълнително да се начисляват суми за излишък и недостиг. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансираща група. Срок на договора – 1 година.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество за срока на договора – 39 370 MWh

Стойност, без да се включва ДДС
3650000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие в размер на 15 000 лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена в касата или по б.с/ка на "ВиК" ЕООД Стара Загора: „Централна кооперативна банка” АД, банков клон Стара Загора: гр.Стара Загора п.к.6000, ул. „Кольо Ганчев” № 54, BIC код е CECBBGSF, IBAN с/ка BG45 CECB 9790 1037 2874 00 или банкова гаранция. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 1% от прогнозната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: парична сума, внесена в касата или по б.с/ка на "ВиК" ЕООД Стара Загора: „Централна кооперативна банка” АД, банков клон Стара Загора: гр.Стара Загора п.к.6000, ул. „Кольо Ганчев” № 54, BIC код е CECBBGSF, IBAN с/ка BG45 CECB 9790 1037 2874 00 или банкова гаранция, като срокът на действието й следва да надвишава срока на действие на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащането ще се извършва по банков път, в срок до 30 дни от издаване на данъчна фактура. Същата задължително съдържа номера и датата на договора, както и неговия предмет.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено удостоверение за данъчна и ДДС регистрация, заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, както и разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите. Лиценз за търговия с електрическа енергия и за координатор на балансираща група. Възложителят ще отстрани от участие лицата които: - не отговарят на изискванията на чл. 47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП; - не разполагат с лиценз за търговия с електрическа енергия и за координатор на балансираща група; - предлагат такса за участие в балансираща група.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Минималният годишен оборот на участника отговарящ на предмета на поръчката за последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./, в зависимост от датата на която участникът е регистриран, трябва да е 10 000 000 лева. Доказва се със заверени копия от баланса, отчета за приходите и разходите за 2011г., 2012г. и 2013г., и заверено копие на подробно извлечение от сметка приходи от продажби по видове материали, стоки или продукция за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2011г., 2012г. и 2013г./, по образец приложен в документацията, придружен/и от препоръка/ки за добро изпълнение. 2. Списък – декларация за броя на членовете в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на ток на Възложителя. 3. Общи принципи за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група. 4.Изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Централно управлението на “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Най ниска цена. Забележка: Предложената цена е в български лева дадена в единица мярка за един MWh за средно напрежение, без ДДС. 2.Техническа спецификация - Доставка на ел.енергия и предприемане на необходимите действия и провеждане на съответните мероприятия за осигуряване на качествена електроенергия,както следва: 2.1.Честота: а/ мрежи средно напрежение – 20kv – 47-52 Hz целогодишно 2.2.Отклонение на напрежението: а/ мрежи средно напрежение 20kv Uн ± 10% за 95% от средната ефективна стойност на напрежението за 10 мин. 2.3.Бързи изменения на напрежението: а/ мрежи средно напрежение – 20kv – не по-големи от 4% Uн 2.4. Несиметрия на напрежението: а/ мрежи средно напрежение – 20kv – от 0 до 2% Uн 3.Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа в ЦУ “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62 в стая №15. Преди да я получат лицата имат право да я разгледат на място.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ