Версия за печат

00165-2013-0042

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката (МОН), бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Иван Иванов - Директор ИКТ, Министерство на образованието и науката, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217796, E-mail: Iv.Ivanov@mon.bg, Факс: 02 9217658

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: mon.bg.

Адрес на профила на купувача: mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Избор на оператор по обособени позиции за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществено далокосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” (по две обособени позиции)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5 (05 - Далекосъобщителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата процедура има за цел възлагане на обществена поръчка за нуждите на МОН за ползване на мобилни гласови и data услуги, като постигнатите условия по всяка от обособените позиции следва да бъдат валидни и за второстепенните бюджетни разпоредители към МОН и е с предмет: “Избор на оператор по обособени позиции за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществено далокосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” (по две обособени позиции) I-ва обособена позиция: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност” II-ра обособена позиция: „Избор на оператор за предоставяне на data услуги – мобилен интернет”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64200000, 64212000, 64210000

Описание:

Далекосъобщителни услуги
Мобилни радиотелефонни услуги
Услуги по пренос на данни и съобщения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І. Обект на поръчката по I-ва обособена позиция е предоставянето на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за срок от 36 (тридесет и шест) месеца. Услугите следва да включват: 1. Осигуряване на възможност за провеждане на разговори и обмен на данни и съобщения в собствената мрежа на кандидата; 2. Осигуряване на възможност за провеждане на разговори и обмен на съобщения с крайни потребители на друг оператор; 3. Осигуряване на възможност за провеждане на разговори между абонати на Министерство на образованието и науката; 4. Осигуряване на възможност за провеждане на международни разговори с мобилни и фиксирани мрежи (по международни зони); 5. Осигуряване на възможност за провеждане на разговори и обмен на данни и съобщения в роуминг; 6. Доставка на GSM апарати и аксесоари към тях (процент на търговска отстъпка); 8. Осигуряване на възможност на служители на МОН, които закупят собствени SIM карти да ползват същите условия по договора с групата на МОН. 9. Допълнителни услуги. ІI. Обект на поръчката по II-ра обособена позиция е предоставянето на data услуги за мобилен интернет достъп за срок от 36 (тридесет и шест) месеца. Услугите следва да включват: 1. Предоставяне на не по-малко от 60 (шестдесет) броя data SIM карти с неограничен по скорост (в зависимост от технологичните възможности на съответната мрежа) и количество data трафик в мрежата на оператора; 2. Предоставяне на безплатни устройства (тип GSM 3G USB модем) до броя на заявените от Възложителя карти за цялото времетраене на договора; 3. Предоставяне на възможност за увеличаване на броя SIM карти в рамките на целия период на договора 4. Предоставяне на възможност за обмен на данни в роуминг, както и за премахване на тази възможност за всяка от картите по договора по заявка от възложителя за целия период на договора.

Стойност, без да се включва ДДС
430000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранции за участие в процедурата: - за обособена позиция I е в размер на 3800 (три хиляди и осемстотин) лева. - за обособена позиция II е в размер на 500 (петстотин) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: “Избор на оператор по обособени позиции за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез общественa далeкосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” (по две обособени позиции) б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение. При сключване на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител участник в процедурата представя гаранция за изпълнение в размер на 2% (два процента) от прогнозната стойност на обособената позиция за която се сключва договор. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 4.1. на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; 4.2. на участниците, класирани на първо и второ място включително по всяка от двете позиции – след сключване на договора за съответната обособена позиция, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. 4.3. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на съответната обособена позиция на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предлаганите цени по всяка от обособените позиции следва да са с включени всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на поръчката при условията описани в документацията за участие. Плащането ще се извършва ежемесечно в български лева, по банков път, в срок от 15 (петнадесет) дни след издаване на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

ОБЩИ УСЛОВИЯ 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на закона и на условията посочени в Документацията за участие. 2. Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участник е обединение /сдружение/. 3. Лице, което участва самостоятелно, няма право да участва като част от обединение. 4. Възложителят допуска до участие в откритата процедура обединения /сдружения/ на физически и юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение /сдружение/ – участник в откритата процедура, както и да участва в процедурата едновременно като член на обединение и самостоятелно. 5. Всеки участник в обединението /сдружението/ трябва да отговаря самостоятелно на изискванията, посочени в Документацията за участие. 6. Всички участници в обединението са поотделно и солидарно отговорни за посочените в офертата условия и изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка. 7. Заверено копие на акта за учредяване на обединението /сдружението/, както и нотариално заверено пълномощно за упълномощаването на представляващия обединението (ако в акта за учредяване на обединението /сдружението/ няма изрично посочен), се представят задължително с офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Кандидатът/участникът следва да има издадена ЛИЦЕНЗИЯ за осъществяване на далекосъобщения чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие. 2. Кандидатът/участникът следва да има одобрени ОБЩИ УСЛОВИЯ за взаимоотношенията между кандидата/участника и абонатите, потребители на неговата мрежа по стандарт GSM от Комисия за регулиране на съобщенията. 3. Качеството на предоставените услуги трябва да съответства на действащия в Република България GSM стандарт и на стандартите за качество на предлаганите мобилни апарати и устройства. 4. Предложената телекомуникационна услуга трябва да отговаря на БДС и на задължителните изисквания посочени в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходими документи за участие в откритата процедура съобразно Закона за обществени поръчки: 1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 2. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 3. Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП – при подаване на офертата; 5. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП – при подаване на офертата; 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – при подаване на офертата; 7. Документ за гаранция за участие в процедурата; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9. Други документи: 9.1. Когато участникът е посочил подизпълнители, документите по т. 1 – 6 следва да бъдат представени и за всеки подизпълнител, както и декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 9.2. Подизпълнителят представя и декларация – съгласие за участие в изпълнение на поръчката, съгласно образец от Документацията за участие. 10. Когато участникът участва в обществената поръчка като обединение /сдружение/, освен горните документи, следва да бъдат представени и: 10.1. Заверено копие от акта за учредяване на обединението; 10.2. Представляващото обединението/сдружението лице следва да бъде упълномощено да подписва всички документи, да подаде офертата и да сключи договор, във връзка с което в офертата трябва да бъде представено нотариално заверено пълномощно в случай, че в акта за учредяване на обединението/сдружението не е посочено изрично.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1. Заверен годишен финансов отчет за предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите; 2. Справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложение № 13 в Документацията за участие. 3. Референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Всеки участник следва да има общ оборот в размер на не по-малко от 1 140 000 (един милион и сто и четиридесет хиляди) лева без ДДС от дейност, сходна с предмета на поръчката за предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) за първа обособена позиция и не по-малко от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС от дейност, сходна с предмета на поръчката за предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) за втора обособена позиция. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло. Документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. Водещият от участниците в обединението /сдружението/ трябва да отговаря на не по-малко от 50 % (петдесет процента) от изискването за финансово и икономическо състояние. 2. Участниците в процедурата не трябва да имат необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към лизингови дружества, доставчици и подизпълнители. 3. Участниците в процедурата не трябва да имат просрочени и/или необслужвани задължения към обслужващата/ите дейността им през последните 36 (тридесет и шест) месеца банка/и.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка-декларация, съдържаща списък на договори с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – по образец от Документацията за участие. Когато участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за минимален брой договори, посочен в обявлението, се отнася общо за обединението/консорциума. Информацията за изпълнените договори следва да бъде представена само за участниците в обединението/консорциума, чрез които се удовлетворява изискването. Договорите следва да са приключили към последната дата на подаване на офертите. 2. Препоръки от лица, представляващи получателите на доставките/услугите за договорите, посочени в справката-декларация. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, посочване на предмета на договора и периода на изпълнение, лице за контакт и дали договорът е изпълнен качествено и в съответствие с изискванията. 3. Доказателства, че кандидатът е носител на изключителните права на услугите, предмет на процедурата, на основните договори за услуги и доставки, извършени през последните три години на територията на Република България и в чужбина, придобити по силата на закон или на административен акт. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за технически възможности и квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да разполага с център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и работеща „trouble ticket" („съобщение за проблеми") система с ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. 2. Всеки участник трябва да има минимум 2 (два) сключени договора с предмет на дейност, идентичен с предмета на поръчката, които обслужват минимум 300 потребители на обща стойност минимум 120 000 (сто и двадесет хиляди) лева без ДДС за първа обособена позиция и минимум 2 (два) сключени договора с предмет на дейност, идентичен с предмета на поръчката, които обслужват минимум 50 потребители на обща стойност минимум 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС за втора обособена позиция. 3. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр.София. 4. Всеки участник трябва да представи списък с договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение и по двете обособени позиции. Списъкът с договори следва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. 5. Всеки участник трябва да покрива минимум 95% (деветдесет и пет процента) от територията на Република България. За доказване на това изискване се представя декларация от участника, предоставящ услугата, че към датата на отваряне на предложенията покрива 95% (деветдесет и пет процента) от територията на Република България.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови Критерий - Ц; тежест: 80
Показател: Технически Критерий - И; тежест: 20
Показател: Цена на месечна абонаментна такса, в лева - Ц1; тежест: 90
Показател: Цена на sms към всички национални мрежи, над безплатните - Ц2; тежест: 5
Показател: Отстъпки от стандартни цени на роуминг пакети на оператора, в % - Ц3; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070706 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Офертата се изготвя на български език.

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Всеки участник има право да представи само една оферта по обособената позиция, за която участва, в писмен вид, на хартиен носител. Не се допуска представяне на варианти в офертите. 2. Ако участникът е представил част или цялата оферта освен на хартиен носител, и на магнитен носител, при несъответствие на съдържанието между хартиения и магнитния носител, за валидни се считат записите на хартиения носител. 3. Офертата следва да бъде представена до крайния срок на адреса, посочен в обявлението за процедурата. 4. Офертата се представя от участника или от негов надлежно упълномощен представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. 5. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разноските за това са за негова сметка. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. 6. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока, определен от него. 7. До изтичане на срока за подаване на офертата, всеки участник в откритата процедура може да промени, допълни или да оттегли офертата си. 8. Оферта, представена след изтичане на крайния срок, не се приема от Възложителя. Такава оферта незабавно се връща на приносителя и това се отбелязва в регистъра на Възложителя. 9. След крайния срок за подаване на офертите не могат да се извършват изменения на офертите и същите не могат да бъдат оттегляни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителя по настоящата процедура относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията, както и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Обжалването се извършва по реда на "Глава единадесета" от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност”
1) Кратко описание

Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64212000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги

3) Количество или обем

Предоставяне на минимално количество карти в размер на 420 (четиристотин и двадесет) броя и обслужването им.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
380000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Месечната абонаментна такса трябва да не е под 14 лева и да не надхвърля 18 лева без ДДС на SIM карта 2. Максималното първоначално време за тарифиране на разговорите не може да надхвърля 60 секунди 3. Цената на минута разговор в корпоративната група по договора с оператора следва да е 0 (нула) лева. 4. Участникът не може да оферира по-малко от 300 (триста) безплатни минути по критерия Ц10. 5. Участникът не може да оферира цена, по-ниска от 0 (нула) лева за продукти или услуги. 6. Участникът не може да оферира цена по критерий - “Цена на международни разговори по зони” по-ниска от 0,66 (нула цяло шестдесет и шест) лева без ДДС. 7. Участникът не може да оферира по-малко от 300 (триста) мегабайта безплатен дата трафик на максимална скорост в рамките на собствената си мобилна мрежа. 8. Участникът не може да дава по-благоприятни условия, валидни за работни дни в часовия интервал 09:00 - 17:30 часа, отколкото за останалите времеви зони. 9. Участникът не може да дава по-неблагоприятни условия за роуминг на глас и данни в страни извън ЕС от стандартните цени, публикувани на сайта си (за клиенти, които не ползват специален роуминг пакет). 10. Изпълнителят, предоставя безплатно 10 (десет) смартфона от висок клас по избор на Възложителя от актуалната ценова листа при сключване на договора. Посочените устройства, както и всички други, закупени в рамките на договора, следва да се предоставят отключени или с опция за отключване при заявка на Възложителя. 11. Участникът трябва да предлага услуга тип пакетен (bulk) sms и съответен уеб интерфейс за уведомяване на цяла група или на отделни номера. 12. Изпълнителят следва да окаже пълно съдействие за прехвърляне на национални номера на SIM карти, както от собствена, така и от друга национални мобилна мрежа към корпоративната група и обратно при поискване на Възложителя, като гарантира, че ще извърши необходимите действия, с които е свързано прехвърлянето, в минимален срок. 13. Възложителят има право да ползва предоставените по договора карти с всякакви собствени крайни устройства, вкл. системи за видеонаблюдение, VoIP гейтуеи към собствена централа, таблети, дата модеми, смартфони и др. 14. Възложителят има право по всяко време да добавя, променя или вади карти от корпоративната група, при условие, че запази минимално количество карти в размер на 420 (четиристотин и двадесет) броя. 15. Всеки участник задължително трябва да предостави информация за всички свои предлагани други услуги и преференциални цени за тях, като допълнително приложение към ценовото предложение, което не се оценява. 16. Възложителят има право по всяко време да се възползва от предлаганите от Участника допълнителни услуги, явяващи се част от портфолиото му.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Избор на оператор за предоставяне на data услуги – мобилен интернет”
1) Кратко описание

Обект на поръчката по II-ра обособена позиция е предоставянето на data услуги за мобилен интернет достъп. Услугите следва да включват: 1. Предоставяне на не по-малко от 60 (шестдесет) броя data SIM карти с неограничен по скорост (в зависимост от технологичните възможности на съответната мрежа) и количество data трафик в мрежата на оператора; 2. Предоставяне на безплатни устройства (тип GSM 3G USB модем) до броя на заявените от Възложителя карти за цялото времетраене на договора; 3. Предоставяне на възможност за увеличаване на броя SIM карти в рамките на целия период на договора 4. Предоставяне на възможност за обмен на данни в роуминг, както и за премахване на тази възможност за всяка от картите по договора по заявка от възложителя за целия период на договора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64210000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения

3) Количество или обем

1. Предоставяне на не по-малко от 60 (шестдесет) броя data SIM карти с неограничен по скорост (в зависимост от технологичните възможности на съответната мрежа) и количество data трафик в мрежата на оператора и обслужването им.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Изпълнителят следва да предостави 100 (сто) безплатни sms съобщения към всички национални мобилни мрежи в рамките на предложената месечна цена. 2. Посочените карти следва да бъдат с изключена възможност за гласова услуга за периода на договора. 3. Изпълнителят предоставя безплатно data устройства до броя карти за периода на договора. 4. Изпълнителят предоставя data карти по тази обособена позиция, различни от стандартни GSM SIM карти (например микро или нано SIM) по заявка на Възложителя и на цените от офертата, в който случай може и да не предоставя data устройства. 5. Картите за данни в групата ползват неограничен по скорост (в зависимост от възможностите на мрежата на оператора) и количество интернет достъп на територията на страната, като Възложителят си запазва правото да прекрати едностранно договора със съответните неустойки при констатирано административно ограничаване на трафика от страна на оператора. 6. Възложителят има право по всяко време да добавя, променя или вади карти от групата при условие, че запази минимално количество карти в размер на 60 (шестдесет) броя. 7. Възложителят има право по всяко време да заявява пускане или спиране на роуминг за всяка от картите в групата (картите първоначално са без включен роуминг!)